☆25☆Acıktın mı ?

1.1K 68 17
                                    

" Asya hadi kalk ! "

Üff bir rahat bırakta uyuyayım.

"Doruk ben uyumak istiyorum. Okula gitmek istemiyorum ! O iğrenç yere bir daha gitmek istemiyorum ! "

"Asya sana bir daha bulaşamayacaklar. "

Bu okulu hiç sevmemiştim. Bir daha gitmek istemiyordum. Ama Doruk buna izin vermiyordu.

"Doruk lütfen gitmeyeyim o okula . "

Doruk hiç bir şey dememişti bu sefer. Galiba beni okula götürmekten vazgeçmişti . Derken yataktan havalandım ve Doruğun omzundaki yerimi aldım.

"Doruk indir beni ! "

"Asya okula gidiyorsun ! "

"Hayır gitmeyeceğim o okula ! "

"Gideceksin güzelim. "

"Gitmiyorum indir beni ! "

"Hayır . "

Offf hiç gitmek istemiyorum şu okula .

"Doruk lütfen gitmeyeyim. "

"Asya o okula gidiyorsun ! Hadi hazırlan. "

Doruk beni omzunda taşıyarak eline dolabımdan kıyafetlerimi aldı ve beni banyoya götürdü.

"Şimdi sen mi giyineceksin ? Yoksa ben mi giydireyim ? "

Omzundan inmeme izin verdi ve indim.

"Ben kendim giyinirim. "
Elindeki kıyafetlerimi alıp banyoya girdim.
Kısa bir duş alıp havlu ile kurulandım. Doruğun dolabımdan aldığı siyah Tişörtü ve siyah pantolonu giydim . Saçlarımı tarayıp salaş bir örgü yaptım ve banyodan çıkarak odamda askıda asılı olan ceketimi alıp giyindim.

Konverslerimi de ayağıma geçirdiğimde hazırım artık.


" Asya hazırsan çıkalım. "

Doruğa hazırım diyerek arabasına bindim. Doruk bugün siyah pantolonunu ve üzerine de mavi bir tişört giymişti. Mavi onu açıyordu ve tenine de yakışıyordu . Kısaca her renk yakışıyordu ona.

Okula geldiğimizde Doruk benim elimden tuttu ve sınıfa girdik. Her zamanki gibi bize baktılar ve hemen önlerine döndüler.
Doruğa bakmaya cesaret edemiyorlarlardı. Nedenini tahmin edebiliyordum.


"Asya bu ne ? "

Doruk eline benim ders boyunca çizdiğim ya da çizmeye çalıştığım resmine bakıyordu. Edebiyat dersinde sıkılıp onun resmini çizmeye çalışmıştım ama sonuç hiç bir şeye benzememişti.

"Doruk gördüğün gibi resim."

Gözlerini devirdi ve " Onu herkes bilir ama ne çizdiğini anlayamadım. " dedi.
Ben bile ne çizdiğimi anlayamamışken onun anlamaması gayet normaldi.

"Bir adam resmi çizdim."

"Daha doğrusu çizmeye çalışmışsın. " dedi .


Haklıydı. Ama ne yapayım? Ben güzel resim çizemezdimki. Anca böyle çizmeye çalışırdım .

"Doruk senin bana bakmaktan başka bir işin yok mu ? "

Bana bakması beni rahatsız ediyordu . Hiç mi işi yoktu?

"Bir sürü işim var. Ama ben bir sürü işten sadece bunu seçiyorum. Çünkü seni ..."

Duraksadı ve etrafa bakındı.

Çin Malı SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin