Z pohľadu Justina:
Začínam sa o Amy báť. Nevidel som ju od včerajška a nevrátila sa domov. Viem čoho sú muži v tomto meste schopný urobiť, aby dostali to čo chcú. Viem to, lebo som taký istý ako oni. Teda bol som. Alebo stále som? To je jendo. Podstatné je zistiť, kde je Amy a rozhodol som sa, že pôjdem za chalanmi. Tý mi určite pomôžu. Aj keď je tu len Ryan, pretože chalani majú 'prácu' mimo mesta. Postavil som sa zo sedačky a rýchlym krokom prešiel do predsiene s kadiaľ som si zobral kľúče od auta a vybehol som von. Sadol som do auta, naštartoval a upaloval to za Ryanom. Zastavil som pred domom a vystúpil som z auta. Prešiel som ku dverám a otvoril ich. Vedel som, že nemusím zvoniť ani klopať, lebo vždy majú odomknuté, čo absolútne nechápem. Vkročil som do vnútra a začal som ho hladať. Z kuchyne som počul divné zvuky, tak som išiel tam, ale to čo som videl som nečakal ani v tom najhoršom sne. "Amy?!" neveril som vlastným očiam. Toto je tá nežná Amy?! Toto je to nádherné, tiché a dokonalé dievča?! Rýchlo sa od neho odtiahla a keď ma zbadala, len vyvalila oči. "JUSTIN?!" pozerali sme sa na seba, nevediac na čo ten druhý zrovna myslí, no pravdu povediac zklamalo ma to. Zklamala ma ona. "Aha. Takže takto to je?! Ako dlho sa stretávate?" pozerala na mňa ako na zjavenie no stále neodpovedala. "Pýtal som ako dlho sa stretávate, tak mi odpovedaj kurva!" zahučal som asi na celú ulicu, no bolo mi to šuma. Videl som na nej ako sa zľakla a začala triasť, ale aj to mi bolo jedno. Na kurvách mi nikdy nezáležalo. Ale ona nieje kurva a ty ju ľúbiš. To nieje pravda! Ja nemôžem ľubiť nikoho a ani nechcem. "J-ja s-som len....včera sme sa stretli prvý krát." toto nemyslí vážne. Povedzte mi že snívam. "To si robíš zo mňa srandu, že ano?" s nádejou v hlase som sa na nu pozrel a ona len pokrútila hlavou na znak nesúhlasu. "Počkať. Takže ti sa môžeš kurviť a ja nemôžem s nikým? Omyl moja zlatá. Myslel som si o tebe, že si iná, ale zmýlil som sa. A ja kokot som sa do teba zamiloval." sklonil som hlavu a pozeral sa na zem.
Z pohľadu Amy:
On sa do mňa zamiloval a ja som spravila toto? Do riti. Pozrela som sa na neho a on vzápetí sklonil hlavu. No o pár sekúnd sa na mňa znovu pozrel, no toto nebol Justin. Jeho oči boli čierne, sánka sa mu triasla od nervou a ruky zatínal v päste. Toto nieje dobré. Zrak odvrátil a tento raz sa pozeral na Ryana. Spoza teplákov vytiahol zbraň a namieril to na neho. "Ako si mi to mohol utobiť? Hmm? Bral som ťa ako vlastnú rodinu, ako vlastné brata. Dával som ti všetko. Vytiahol som ťa z každej sračky. Zachránil som ťa, keď si bol na ulici a ty kokot sa odvďačíš takto?" začal sa nekontrolovane triasť a kričať. Mala som pocit, že zabije nás oboch. Pozrela som sa na Ryana a videla som, ako zdvihol ruky na znak obrany a začal pomaly kráčať k nemu čo som absolútne nachápala. Čo keď ho naozaj zabije čo potom? Ale až teraz mi ti docvaklo. Odkiaľ ma vlastne tú zbraň? Tak teraz som sa začala báť už naozaj. "Hej Justin. Kľud. Nevedel som, že vy dvaja sa poznáte a už vôbec, že ste si taký blízky. Vieš, že ťa tiež beriem ako za vlastného brata, ale nikdy by som ti toto nespravil a ty to veľmi dobre vieš. A teraz skovaj tú zbraň, aby sa ťa to dievča nebálo, lebo očividne tomuto celému nechápe a poď mi radšej jednu pridrbať." to sa mi len zdá, alebo on si z toho robí srandu? Justin tú zbraň hodil na zem, rozbehol sa ku Ryanovy a celou silou ho udrel do tvare, až spadol na zem. Justin sa vrátil na svoje miesto. "Ty." ukázal prstom na Ryana. "Sorry bro, ale musel som. Daj si na to ľad." žmurkol na neho a obaja sa zasmiali. Im to snáď hrabe? "A ty!" kývol hlavou smerom ku mne. Neviem prečo, ale bojím sa. "S tebou moja drahá som ja skončil. Nezaujímaš ma. Už viac nie. Teraz pekne pôjdeš somnou domov a netrápy ma či to chceš, alebo nie. Proste pôjdeš. Od teraz ťa berem, už len ako nevlastnú sestru. Nič viac nič menej. A ešte posledná vec. Nebudem sa ti starať do toho s kým ty jebávaš, čo som si myslel že taká niesi ale to je teraz jedno a ty sa nebudeš starať zase do mňa. Jedniné čo ti môžem sľúbiť je, že to čo kedysi medzi nami bolo sa nikdy nestalo." po tvári mi tiekli nekonečné vodopády sĺz, ale jeho to asi naozaj nezaujíma. Ja niesom tá, ktorá to celé pokazila. Ale on. Postavila som sa zo stoličky a išla za ním. Pozrela som sa mu do očí a slabo zašepkala. "Nenávidím ťa. Z celej duše a srdca ťa nenávidím." v jeho očiach sa zaleskly slzy, ale on ich ihneď zahnal a vysmial sa mi do tváre. "Sme na tom rovnako sestrička." žmurkol na mňa. Toto som už nezvládla a naplula mu do tváre. S úsmevom na tvári si ju zotrel a jednu mi strelil, až som skoro spadla na zem nebiť Ryana, ktorý ma chytil. "Justin prestaň. Ona za to nemôže to ja. Tak sa uvedom." ozval sa Ryan no Justin len pokrútil hlavou a jemne mi zašepkal do ucha, ale tak aby to počul aj Ryan. "Starý Justin je späť." žmurkol, pobozkal ma na pery a odišiel do auta.
Trošku je krátka, ale myslim že dobrá. Sebavedomie nadovšetko :D
Chcela by som vám strašne moc poďakovať za nádherné komentáre na minulej časti. Wau ďakujem :*
Okej späť k story. Takže ako povedla citujem 'Starý Justin je späť' čo si o tom myslíte? Ako sa asi bude správať? A čo Ryan a Amy? Stále to medzi nimi iskrí. Budú spolu alebo nie? Dozviete sa v ďalšej časti. Love U ♥
PS: V médiach máte Amy :3
#HopeULikeIt
©Miley_Works2017
BINABASA MO ANG
Fucking life ...
RomanceOna: Žije v detskom domove. Je nenávidená a znásilňovaná staršími. Má však svoje sny, ale neverí že sa jej môžu splniť. On: Milovaný babami. Party, alkohol a drogy sú jeho závislosť. Raz zažil lásku.... nenávidí ju. Čo sa stane ak sa stretnú? Budú...