9|Jeon Jungkook

3.4K 347 136
                                    

 
İyi okumalar, oy ve yorum atarsanız beni çok mutlu edersiniz<3

  Jimin motoruyla Jeon şirketinin önüne gelmişti, kabul edileceğini biliyordu ve tahmin ettiği gibi de olmuştu. Kook, Taehyung ve Hoseok da Min şirketine seçilmişti.

Motorundan indiğinde üstüne giydiği beyaz gömleği ve kumaş pantolonunu son kez kontrol etti, takım elbise gitmemişti o kadar ciddiyete gerek yoktu sonuçta.

  Şirketin dönen kapısından geçip danışma olduğunu düşündüğü yerin önünde durdu. Asistan kadını bir süre süzdü, kadınlara ilgi duymuyordu fakat insanları incelemeyi severdi. Kadının giydiği mini etek ve gömlekle tam filmlerdeki patronunu etkilemekte çalışan asistanlar gibi durduğunu düşündü. Kadın Jimin'e dönüp yapmacık bir şekilde gülümsedi. "Buyrun beyefendi, ne için gelmiştin?"

"Kim Üniversitesinden geliyorum, buraya staj öğrenci olarak seçildim." dedi sesini düz tutarak. Kadın kafasını sallayıp önündeki bilgisayara birkaç şey yazdı. "Adınız?"

"Park Jimin"

Jimin elini önündeki mermere yasalayıp kafasına göre bir ritim tutuşturmuştu. Beklemeyi pek sevmezdi etrafı incelerken kadının sesini duyup ona döndü.

Asistan kadın kafasını kaldırıp eline bir kaç dosya alıp koltuğundan kalktı. "Buyrun benimle, Bay Jeon bizi bekliyor."

  Jimin kafa sallayıp kadını takip etti, beraber asansöre bindiklerinde kadının makyajını tazeleme seansı ile karşı karşıya kalmıştı. En üst kata vardıklarında yine asistan kadın önden ilerlerken kattaki tek odaya doğru adımladılar. Jimin kapıyı çalacakken kadın eliyle onu durdurdu. "Bir dakika lütfen."

  Jimin durup kadının ne yapacağına baktı. Kadın saçlarına son kez şekil verip boğazını temizledi, gömleğinin bir düğmesini açtığında südyeninin siyah dantelleri ortaya çıkmıştı.

  Jimin yüzünü buluşturmuştu, insanların bedenlerini açması onu ilgilendirmiyordu fakat birini etkilemek için vücudunu bir hiçmiş gibi kullanan insanları sevmiyordu. Bir insan bedenini öyle sevdiği için açmalıydı, ondan normalde etkilenmeyip açık giyinince etkilenenler için değil.

  Kadın kapıyı tıklatıp girin komutuyla içeri girdi. Arkasından Jimin onu takip etti, kadın Jimin'e verdiği gülüşün iki katını Jungkook'a sunup konuşmaya başladı. "Bay Jeon, Jimin bey Kim üniversitesinden staj öğrenci olarak geldiler efendim."

  Jimin önündeki adamın cidden Kook'a benzerliğine hayret etti, resmen tek fark giyiniş tarzları ve saç renkleriydi ve kesinlikle ciddiyetleri arasında fark vardı. Jungkook baş sallayıp kadına elindeki orijinal kalemle kapıyı işaret etti. "Pekala, çıkabilirsiniz."

  Asistan kadın atılıp elindeki dosyaları Jungkook'un yanına götürdü, dekoltesinin gözükmesine özenle çalışıp eğilerek imzalanması gereken yerleri gösterdi. Jungkook böyle insanlardan nefret ederdi fakat Jimin'in yanında bir insana bağırmak istemiyordu, gözünde farklı bir imaj çizmek istemezdi.

  Jimin, Jungkook kağıtları imzalarken göğüslerini inatla gözüne sokmaya çalışana karşı göz devirdi. Kadın kağıtlar bitince Jungkook'un yüzüne yakın bir mesafede erotik bir sesle konuştu. "İyi günler bay Jeon."

  Jungkook kadına bakmadan kafa salladı, cinsel kimliğini bilmiyordu fakat hiçbir zaman bir kadın ilgisini çekmemişti. Kadının kıvırtarak gidişini izlerken Jimin kafasını döndürüp ona bakan Jungkook'a döndü. Jungkook kafasıyla az önce giden kadının olduğu yeri gösterdi. "Çok hoşunuza gitti galiba?"

  Jimin kafasını olumsuz anlamda sallayıp deri koltuğa oturdu. "Hayır kadınlar ilgi alanım değil tam tersine, bedenini başka birini etkilemek için kullanması midemi bulandırdı açıkçası."

Options and Love ° JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin