Четвърта глава

1.9K 95 4
                                    


Както всяка друга неделя, така започна и тази. Няколко часа след изгрева първия човек в къщата се надигна.

Съненият Ник се изправи от леглото и застана в седнало положение, като стъпи на ледения под. Прокара няколко пъти ръце през косата си и стана, тръгвайки по коридора към кухнята. Минавайки през него, се спря за секунда, за да погледне часа. Беше осем и двадесет и три. След като се сдоби с тази информация, продължи по пътя си към любовта на живота му - кафето.

Половин час по-късно го последваха Джон и Том, които, както и Ник, слязоха в кухнята само по боксерки. Те също се просъединиха в кухнята и си сипаха кафе, като след секунда им хрумна идея да направят закуска. След това се събуди и Рийд, ставайки и излизайки внимателно, за да не събуди спокойно спящата Катрина. Той се усмихна щом я видя. Стъпвайки в кухнята завари трите момчета опитващи се да направят палачинки, но въобще не им се получаваше.

- Боже, боже - засмя им се той. И тримата бяха целите в брашно, а по пода имаше и яйца - Дайте на мен - Рийд взе купата със смес и отиде до тигана, започвайки да прави нормална закуска.

Към единадесет часа и Катрина се събуди. След тридесет минути, в които се приведе в нормален вид, тя слезе при момчетата, които я поздравиха. След като закуси, се настани на дивана, пускайки си телевизора.

Така прекара няколко часа, но спокойствието ѝ беше прекъснато от момчетата, които нахлуха в хола.

- Трябва да обсъдим какво ще правим с он'я долу - каза сериозно Рийд.

- Какво има да му обсъждаме? Да го убием и готово - каза Ник съвсем нормално.

Докато момчетата измисляха какви ли не варианти, Катрина стоеше и мислеше като въобще не ги слушаше. Докато изведнъж не ги прекъсна, защото се сети за нещо.

- Казах ви най-добре ще е ако го убием - повтори Ник.

- Не - каза тя като поклати глава - Преди да дойдат ония четиримата, той беше с някакъв приятел. Демек щом разберат, че го няма ще започнат да разпитват. Приятелят му ще каже къде го е видял и че и ние сме били там. Така ще проверят "Мерлот", а там ще открият достатъчно следи от нас и ще ни погнат. Убийството тук не е решение.

- Права е. Ами, ако го поступаме и заплашим, след което го пуснем? - обади се Джон.

- Ще си каже всичко. Мамино синче е - засмя се на думите си русокоската, а момчетата кимнаха.

Queen of Hell {Niall Horan}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant