A więc jednak to zrobiłeś.
Ostrzegałem cię..
Prosiłem.
Ale ty jak zwykle mnie nie posłuchałeś.
Harry Potter, cholerny wybawca świata czarodziei, musiał postawić na swoim.
Stchórzyłeś, wybrańcu.
Oczekiwania innych cię przerosły, więc postanowiłeś od nas uciec.
Wybrałeś "łatwiejszą drogę"
Na pewno?
Powiedz mi.. czy podejmując tą decyzję pomyślałeś o mnie? O Ronie? Hermionie? O wszystkich bliskich, którzy na ciebie liczyli? Którzy zginęli za ciebie?
Oczywiście, że nie. Po raz kolejny pokazałeś, jak samolubny jesteś.
Zawsze taki byłeś.
Zawsze dbałeś tylko o siebie.
Chciałbym wiedzieć co miałeś w głowie, kiedy się na to zgodziłeś?
Co tobą kierowało?
W naszym związku to zawsze ja byłem tym "złym".
Mówiłeś, że kiedy przyjme mroczny znak, będę dla ciebie skończony. Mówiłeś, że zerwiesz zaręczyny.
Więc, kiedy ja wybrałem twoją miłość, ty postanowiłeś nas zdradzić.
Zostawić.
Jesteś z siebie dumny?
Czy ta decyzja sprawiła, że czujesz się lepiej?
Że w końcu poczułeś szczęście?
Teraz jesteś sługą.
Marionetką w jego rękach.
Więc na co czekasz? Dlaczego nas jeszcze nie zabiłeś?
Zrób to, Harry.
Zabij mnie i wszystkich swoich przyjaciół, którzy zawsze stali za tobą murem i byli gotowi poświęcić dla ciebie swoje życie.
Zabij nas z zimną krwią, a później spójrz w lustro i dostrzeż jakim potworem jesteś.
Pójdź na grób swoich rodziców i powiedz im co zrobiłeś.
Myślisz, że byliby z ciebie dumni? Że chcieli, żeby ich syn stał się mordercą? Żeby dołączył do niego?
Jak ci się wydaje, co zrobiłby Syriusz, jakby się o tym dowiedział? Wiesz, że on gardził takimi jak ty?
Zawiodłeś nas wszystkich, Harry Potterze i mam nadzieje, że pewnego dnia, słono za to zapłacisz
Mam nadzieję, że kiedy już się mnie pozbędziesz, uświadomisz sobie, co tak na prawdę zrobiłeś.
Pomyślisz: "i na co mi to było? Mogłem zostać jego mężem i stworzyć z nim szczęśliwą rodzinę".
Ale wiesz co?
Kiedy zrozumiesz swój błąd będzie już za późno.
Zrozumiesz, że straciłeś nas wszystkich.
Zostaniesz sam.
Na zawsze.
I będziesz musiał z tym żyć.
CZYTASZ
zdradziłeś nas ~ drarry {one shot}
Fanfiction"Więc, kiedy ja wybrałem twoją miłość, ty postanowiłeś nas zdradzić." zdjęcie z okładki NIE jest moje!!