Tür: #dram #Romantizm #genelkurgu # yetişkin içerikli #acı #mutluluk #tutku
YAZAR Mavili_yazarr41
Konusu ve yorum
Evet arkadaşlar yeni kitap önerimle geldimmm.
Bu sefer size devam eden bir hikaye öneriyorum .Normalde tamamlanmış hikayeyi yayınlamayı tercih ederim.
Çünkü bazı hikayeler yarım kalıyor Tabii ki bu yazarların elinde olmuyor Bazı aksilikler ile karşılaştıkları olabiliyor ama okuyucular merak ediyor Devamı nasıl olacak ne gelecek diye bayağı bir insan aklını kurcalıyor günlerce O yüzden her daim tamamlanmış hikaye yayınlamayı tercih ediyorum ama bu hikaye çok hoşuma gitti O yüzden sizlere de öneriyorum.Çok fazla vaktim olmadığı için kopyala-yapıştır yapacağım Kusura bakmayın konusunu o şekilde okuyabilirsiniz.😄
Yazarın bir diğer hikayesi de çok hoşuma gitti .Bu hikaye de daha tamamlanmamış olsada kesinlikle öneririm..
Kusura bakmayın yine kopyala-yapıştır yapacağım konusunu
Öncelikle değerli yazarımızı tebrik ederim. Neden diye sorarsanız yazdı erkek karakterler adam gibi adamlar da o yüzden....
her haltı İşleyen erkek o***** larından değiller.
Kalbi ile düşünceleriyle ve bedeniyle masum erkek katakterler yazip iyi örnek olduğu için teşekkürler.Şimdi diyeceksin ki Daha önceki önerdiğin hikayelerde erkek o******* olan karakterler vardı bu yaptığın ikiyüzlülük değil mi?
Evet bir açıdan haklısınız ben o hikayeleri kurgularını çok beğendiğim için bir çok şeyleri görmezden geliyordum, haddi ve sınırı açmadıkça ama tercihim sorarsanız .
Tabii ki bu mavili_yazarr41 gibi yazarların hikayelerin daha çok tercih ederim ve sizlere öneririm en çokta genç yaştaki kardeşlerim içinOkuduğum hikayelerdeki cinsellikleri hiçbir zaman yadırgamadım Çünkü bu hayatın gerçeği olmazsa olmazı ama bazı arkadaşlar sapıtıp saçma sapan abartıyorlar.
Ve bazı hikayelerin içi o kadar boş ki görmezlikten gelemiyor insan görmezlikten geldiğim hikayeler çoğunlukla kurgusu çok hoşuma gidenler oluyor.Ben burada kendi tercihlerimi söylüyorum Tabi ki Rahatsız olanlar rahatsız oldukları kısımları atlayarak okuyabilir bu kişinin tercihi okumak isteyen de Okur Ben sadece kendi düşüncelerimden bahsettim.
Okuyanların yorumlarını
Okuyacak olanlar dan ise bir nokta dahi olsa yazmalarını rica ediyorum.
🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP ÖNERİLERİ VE YORUMLAR
Ficción GeneralGelin Wattpad te olan ve olmayan kitaplar hakkında fikir alışverişi yapalım KİTAP ÖNERİLERİ VE YORUMLARI Merhaba arkadaşlar, Belki bu ve bunun gibi birçok sayfa çıkmıştır karşımıza, bu sayfanın ne farkı var diye sora...