NOLUYO??

75 4 0
                                    

Uykumdan küçük bir sesle uyandım bu ses Burağa aitti.

"Anne nolur gitme"resmen uykusunda sayıklıyordu ve hatta şu an ağlıyordu tam elimi yanağıan götürecektim ki sıçrayarak uyandı.

"İyi misin?"tabiki de iyi değil şu anda ne saçma bi soruydu bu?"Ah evet iyiyim?"sabah olmuştu hatta öğlen olmuştu ve biz yeni kalkmıştık.Karnımız açtı o yüzden aşağıya indim kahvaltı hazırlayacaktım ve o da üstünü değiştirecekti.O gelene kadar çoktan kahvaltıyı hazırlamıştım.Yemeye başladığında ona dikkatlice baktım.Sanki onun o kusursuz yüzünü ezberlemeye çalışıyormuş gibi.Bunun farkına varmış olmalı ki bana dikkatlice baktı.Tıpkı benim gibi.Hiç konuşmadan masayı toplamak için yardımlaşırkende hiç konuşmadık.Sonra üşüdüğümüzü farkettik ve hemen kombinin ısısını artırdık biz gelene kadar ev ısınsın diye.Sonra arabaya bindik ve uzaklaştık korumalarda gelmek istedi fakat ben izin vermedim yine de oldukça uzağımızdan bizi izliyolardı.Bu güvende hissetmemi sağlıyordu.Burakla beraber sinemaya girdik.Komedi filmiydi ve oldukça çok gülmüştük.Yemek yemek için gittiğimiz kafeye girdiğimizde bütün kızların gözü ondaydı ve ben nedensizce onu kıskandım.Bi anlık verdiğim kararla düşmüş gibi yaptım beni tutmasını tahmin ediyordum ama o kızlar ona baktığı için havalanmış olmalı ki beni umursamadı ve bir kıza-oldukca güzel bi kıza-göz kırptı.Kız tabi ayılıp bayılıyor aptalca.Ynına gittim ve ona sinirle baktım oysa kızları süzüyor öpücük atıyor göz kırpıyodu.Bi kız geldi yanımıza ve sandalyeye oturdu Burak ona bakarken kız öpücük attı Burağa oda hayvan tabi hemen yavşamaya başladı bunlar konuşurlarken ayağa kalktım ve"ben gidiyorum sende metroyla gelirsin"dedim.Hızlı adımlarla uzaklaşırken bi anda belimden sertçe duvara çaptırıldığımı farkettim."Noluyo?"ne dememi bekliyo onu kıskandığımı söyleyemezdim ona."Bişey olmuyo sadece aranıza girmek istemedim."evet saçma konuşuyordum ama umrumda dahi değildi."Ama kızların aramıza girmesine izin verdin?"sorarcasına konuştuğundan ona cevap vermem gerektiğini hissettim."Evet" dedim ve hemen ardından gözlerimi onun bana bakan gözlerine diktim.Ona karşı farklı şeyler hissediyordum ama bu onun bi piç olduğu gerçeğini değiştirmezdi.O tehlikeli ve masumdu.Çelişiyodu,dengesizdi.Ama galiba ona aşıktım.İyide soruyorsam aşık değilimdir.Of kafam çok karışık.Uzun bi süre ona baktıktan sonra "Tatlım hadi gel."Bu ses oldukça rahatsız etmişti beni.Kıza baktığımda o kızı gördüm ve Burağın önünden çekilip"Geliyo birazdan tatlın bekle biraz."dedim.Sinirle Burağa baktığımda "Beni kıskanıyor musun?"dedi alayla artık gizlemek istemedim ve"Evet seni kıskanıyorum.Çün-"benim sözüm yine kesilmişti"Çünkü beni seviyorsun?"Bunuda sorarcasına söyledi ve ben utanarak cevap verdim"Evet"diye fısıldadım."Sadece seviyor musun?"ne demek istedi ki şimdi? "Evet"diye fısılfdadım tekrar."Öyleyse benimle bir daha görüşme.Sadece seviyorsan benim hayatıdan çık!"bu dedikleri üzerine ondan uzaklaşmak istemediğimi fark ettim.Ve ona dönüp "Sadece sevmekden kastın ne?"ne diyeceğini merak ediyordum."Ben sana aşıkken senin sadece beni seviyor olmana katlanamam.Beni karanlıktan çıkarabilecek tek ışığım olduğun halde beni sadece sevmen beni üzecek.Ve ben ü-"bu sefer de ben onun sözünü kestim ve"Sen bana aşık mısın?"dediğimde gözlerindeki o umudu gördüm."Evet" diye fısıldadı."Bende seni sadece sevmiyorum hatta ben seni sevmiyorum.SANA DELİLER GİBİ AŞIĞIM."bu dediklerimi duyunca çok sevinmiş olmalı ki yine içten bir gülümseme yerleştirdi o mükemmel yüzüne.Arkamızdan bir alkış sesi geldi ve bu seslerin arasında da "Bravo(!) aptal aşıklar"

Nerden çıktı bu çocuk?"Korumalar nerede?"diye sordum cevabını Buraktan beklerken Engin verdi."Burdalar güzellik."korumaları iki adam tutuyordu.Şimdi sıçtık işte.Engin Burağın kulağına eğilip bir şey dediğinde Burak sinirle "hayır bunu yapma"diye haykırırcasına bağırdı.Ne demiş olabilird ki?Adamlara işaret ettiğinde beni ve Burağı götürdüler.Bir eve gelmiştik ve ev oldukça lüks görünüyordu.Ama önemli olan bu değildi şu an ne olacağıydı."SOYUN KIZI!"verdiği bu emir üzerine adamlar bana doğru gelmeye başladı."Burak neler oluyo?"bana korkuyla bakarken Engine döndü ve "Neden?İntikam alması gereken benken neden sen?"buna alayla bakraken"Canım öyle istedi"dedi.Adamlar bana doknamya başladıklarında bağırdım adamlar beni cidden soyuyorlardı."Yapmayın.Çek o elini!"ben bunları söylemeye devam ederken "Burak ya MELO ya HÜMAY?"bu söylediği üzerine çaresizce bana bakan Burağı gördüm.Ne yani o pislik çocuk kardeşim dediği çocukla benim aramda bi seçim yapmamı mı istiyordu?"Dur!bırakın Hümayı"bu ses Burağa ait değildi ve oldukça olgun birine ait bir sesti.Kafamı kaldırdığımda bana doğru gelen adamın yüzünü göremiyordum."İyi misiniz efendim"bu babamın şirketlerinden birinin genel müdür yardımcısıydı."Evet"dedim.Fakat bu adam nerden çıkmıştı ki?"Engin Hümayla derdin ne?"bu adam Enginide mi tanıyo yani?"O Burağın aşık olduğu kız"dediğinde adam bana öfke şaşkınlığın karışık olduğu bi bakıs attı ve "Bu doğru mu?"Diye sordu kafamı olumlu anlamda salladım."Tamam Engin bırak ikisinide izin veriyorum."dedi.Neler olduğuna dair hiç bir fikrim yoktu."Sen-sen o sun."dedi Burak.Kim bu adam ?bide ben bilseydim keşke."Sen Zeynebin babasısın."dediğinde afalladım.Zeynebin intikamını alması için Engine mi emir vermişti.

MULTİ DE KARAKTERLERİN OLDUĞU BİR ÇALIŞMA VAR.

KARMAŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin