Capitolul 10

92 8 0
                                    

  

Cei doi adulți îl iau pe Jimin ducãndul în bucãtãrie dãndui un calmant . Bãieți nu s au mai dus da școala findu i prea greu lui Jimin din cauza șocului , iar JK nu a vrut sã își lase puișorul singur, mai ales dupã aflarea acelei vești . Dupã câteva ore ceasul fiind 08:00 ,blondul primește un telefon cu numãr necunoscut . Neștiind cine e ,rãspunde .

C.T.

Alo. rãspunde cu durere in glas

Jimin , mã auzi ? Sunt mama . Jimin vino acasa ,sau ............dacã nu .........putem pleca din țarã . spune cu lacrimi in ochi

M-mama ?

Nu mai apucã sã spunã nimic cãci JK îi ia telefonul din mânã blondului

La revedere spune nervos închizând .

C.T.Î.

Ya ridica puțin tonul la Kookie

Ce?

De ce ai facut asta ?

Mai are rost sã întrebi ? Chiar voiai sã vorbești cu femeia aia?

Voiam sã o întreb ....... de ce ......

Nu are rost .Îți fãceai rãu dacã continuai apelul .

Ai dreptate .Mersi .

Nu ai pentru ce ,voi fi mereu aici sã am grijã de tine spune brunetul luându-l la brațe pe blond ,acesta rãspunzãnd la îmbrãțișare .

*****

E ora 17:30 , Taehyung si Hyunjin luau cina în oraș fiind aniversarea lor de un an . Jimin era in bucatarie cu un pahar de vin in mânã ,iar Kookie dormea . Dupã câteva momente brunetul se trezește ducânduse la bucãtãrie unde il gasește pe Jimin cu capul pe masã și cu o sticla jumãtate goalã lângã el .

Jimin auzind vocea bãiatului , se ridica uitanduse la brunet cu un zambet inocent pe fața .

Te-ai trezit , ce bine , mã plictiseam .Vrei sã bei cu mine se vedea cu ochiul liber cã blondul nu rezistã mult la alcool

Ce ar fi sã mergem în pat , sã te culci

E o idee bunã ,dar ce ar fi sã nu dormim în seara asta spune Jimin apropiinduse de JK

Brunetul se uita șocat ,la bãiat ne știind cum sã reacționeze . Acesta se uitã la micuț , prinzãndul de talie punãndul pe umar si ducandul in camerã .

* Aha , micuțul ãasta știe când sã acționeze , stiind cã cei doi adulți nu vor veni acasã își face de cap . *

Aceștia ajung în dormitor iar brunetul îl pune grijuliu pe pat

NU MA IUBEȘI . țipã Jimin la bãiatul care încã era în picioare

Ce te-a apucat ,normal cã te iubesc

Atunci de ce nu vrei sã o faci cu mine ?

Ce sã fac ? spune bãiatul vrând sã intre în jocul blondului

SÃ TE FUȚI CU MINE

Brunetul ofteazã încercând sã îi explice cã nu e bine sã facã asta atât timp cât este beat

Jimin deja enervat de situație îl trage pe brunet de mânã ,cãzând pe pat blondul urcânduse pe el ,punanduse in poala lui începând sã il excite .

Ya .......Jimin ......ce ...faci ,date jos încearcã sã spunând printre gemete

De ce vrei sã mã opresc dacã stii cã îți place ?

Bine , tu ai vrut-o

Bãiatul fiind prea excitat il pune pe Jimin sub el , trãgândul într-un sãrut pasional și umed , limbile lor explorând fiecare pãrticicã din gura celuilalt . JK îi dã tricoul jos ,admirãndui pieptul lasat la vedere , îi lasã cateva semne pe gat ,pe piept ,pe abdomen ,care il ducea pe blond in al 9-uãlea cer.

Poți sã te grãbești ....?

Ești sigur cã vrei asta ?

......da ......grabeștete

Ok

Kookie își dã tricoul ,si pantaloni jos acum fiind in boxeri ,imediat ce scapã și de hainele blondului ,începe acțiunea . (vã dați și voi seama ce a fost in seara aia )

*******

Dupã 2 ore pline de nebunii si gemete care umpleau camera ,și îl fãceau pe Kookie sã zâmbeascã , cei doi adorm imbratișați .

Heeeyyyy. Am postat însfãrșit , sper cã vã place cartea deoarece multe capitole nu vor mai fi pana la terminare ei .Imi cer scuze pentru greșelile de ortografie ,punctuație sau exprimare . Dacã aveți idei sau vreți sã schimbați ceva ,va rog sã scrieți în comentarii . Nu uitați de voturi .

Capitolul nu este corectat (mici probleme ).

Vã iubesc .

Doar tu și cu mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum