Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 28.05.2021 (23:05)
Bölüm Şarkısı: Manga- Cevapsız Sorular
İyi Okumalar!
✾
Saevthas Krallığı - Khahra
Kaveh
Elim alnımdaydı, önümdeki kağıda bakıyordum. Gözlerimi kapattım, derin bir nefes aldım. Her şeyin yolunda gittiğine inanmaya başlamıştım. Abimin yıkılmaz denilen gücü sarsılmış, babam benden yana olmuştu. Gözde Prens oluvermiştim. Her konuda benim öne çıkmamı sağlamaya başlamıştı. Böylece abim kenara çekilir iken ben yükselmeye başlamıştım. İnsanlar bu ani değişim karşısında çevreme toplanmışlardı. Ne kadar harikaydı, değil mi? Tam anlamıyla beni mutlu etmesi gerekirdi bu durumun ama değildim. Çünkü bunu bozacak bir şey olmuştu. Beni sarsacak, dengemi bozacak bir şey. Yaratıcılar bunu istiyormuş gibi Tamerin'i karşıma çıkarmışlardı. Üstelik bu sefer karşı karşıyaydık. Yanyana olmaya hasret iken karşı karşıya olmak büyük bir acıydı.
Her şey o tabloyu görmemle başlamıştı. Abimin odasına işim düştüğü için gitmiştim. Pek meraklı onun yanında olmaya değildim. O kumaşı indirmeseydim, Tamerin karşımda olmayacaktı. Fakat merakım benim sonum olmuştu. Tanrı aşkına! Neden bakmıştım? Neden içimdeki o sese engel olamamıştım? Aptal Kaveh! Kendi kendini huzursuz etmeyi harika bir şekilde başarıyorsun. En başlarda o tabloyu umursamama konusunda harikaydım. Unutmuştum, tablodaki kadının Tamerin olduğunu bile düşünmüyordum. Fakat birkaç gün öncesinde gelen mektup beni daha da kötü bir duruma sokmuştu. İçim içimi yiyordu, aklımda sürekli olarak şu görüntü vardı. Abim ve Tamerin'in samimi halleri. Bu beni öyle sarsıyordu ki, kelimeler bunu tarif edemiyordu.
Elimdeki mektubu tekrar okuyacaktım. Her kelimeyi ezberlememe rağmen acı çekmeyi seven ruhum için bunu yapacaktım. İçimdeki ıstırabı başka türlü nasıl kontrol edeceğimi bilmiyordum! Kendi canımı acıtarak bu ıstırabı görmezlikten gelebilirdim.
Kaveh
Bu mektubu yazar iken kendime hakim olmakta zorlandığımı bil isterim. Omae içinde kimse bu mektubu sana gönderdiğimi bilmiyor. Eğer mektubuma karşılık verecek isen aynı hassasiyeti göstermeni isterim. Tamerin veya ablalarım duymamalı. Özellikle küçük ablam Venira duyarsa hiç iyi şeyler olmayacak. Lütfen, mektuplaşmamız iletişimimiz için son çözüm olsun. Büyünü kullan, benimle konuş.
Nasıl yazacağımı inan, bilmiyorum. Fakat bunu yazmak zorundayım. Hem kendi iyiliğim için, hem de senin iyiliğin için. Tamerin, abinle bir şeyler yaşıyor. Detaylarını benimle konuştuğun zaman söyleyeceğim. Fakat eminim ki, Tamerin beni abinle aldatıyor. Onu korumak istediğim için sana yazıyorum. Bu konuda senden yardım alabileceğimi biliyorum. Bu düşünce beni sakinleştiriyor, Tamerin'e karşı yumuşamamı sağlıyor. Onu seviyorum, o benim kaderim. Lütfen yardım et, Kaveh. Tamerin'in hayatı bize bağlı. Lütfen benimle konuş. Büyü gücünü kullanarak bana ulaş. Geç kalmadan yap bunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Ficción históricaWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...