Tepki: Seni istiyoruz desek
---
Midoriya
Sana hazır olmadığını söyledi ama sen bu defa onun üzerine yürümeye başladın.
Sonuç olarak onun pantolonunun altındaki şişlik onu ele veriyordu.
Ona yaklaşmaman için seni itmeye çalışıyordu ama sen geri çekilince tekrardan kabul etti.
"Yalnızca bir defa, tamam mı?"
Bakugou
Ona karşı bunu söylemek zordur, yani Bakugou bu zoru sever.
Kendini kötü hissederek eve geldiğinde o üzerini değiştiriyordu, kapıdan bakıp bir ıslık çaldın.
Sırıtarak sana baktı, tişörtünü giydikten sonra yanına geldi ve sana o hep yaptığı gibi hoş geldin öpücüklerinden verdi.
Kendini cidden kötü hissetmeye başlayınca bunu Bakugou'ya söyledin, o bunu yapmak istemezdi, zayıf bedeninin onu kaldıramayacağını düşündü.
Israrın üzerine kabul etti ve sen ise... ♿
"Böyle olacağını bilseydim hiç kabul etmezdim"
Todoroki
O yavaşın adamı, bunu isteyeceksen biraz sabırlı ve dayanıklı olmalısın.
Yine bir gün otururken karşına çift fotoğrafları çıktı, Todoroki'ye baktın ve bir kaç saniye duraksadın.
Onun dudakları hep böyle mi görünüyordu?
Yerinden kalkıp yanına yaklaştın, uzandığı koltukta üstüne eğildin.
"(Y/N), yine sorun ne?" deyince sorunu açıklayamadın fakat onun anlaması saniyelerini aldı.
"Yoksa sen... (Y/N) seni reddetmek istemezdim ama şimdi pek modumda değilim. Sonra olmaz mı?" Kafanı salladın, dudağını büzüp lütfen der gibi baktın.
"Peki tamam" deyip uzandığı yerden doğruldu, elinden tutup seni odanıza götürdü.
Kirishima
Evet, o UA'nin en erkeksi adamı. Seni reddetme imkanı var mı sence?
Onun omzuna yaslanmış televizyonda bilgi yarışması izlerken telefonuna gelen bildirimle kafanı kaldırdın.
Arkadaşın mesaj atmıştı, "Orada işler nasıl bakalım? 😏" diyordu. Ona bu gece Kirishima'yı rahat bırakacağını söylesen de inanmıyordu, 2-3 ayda belirli bir gün birlikte olduğunuz için arkadaşınız da gününü biliyordu.
Kirishima sana baktı, "Sorun ne?" dedi ve elini saçına götürdü. Sen elini itince biraz olayı kavradı, kendini kötü hissetmemek ve onca antrenmandan sonra onu bir daha yormamak için kendini ondan uzak tutuyordun.
"Bugün ne günü biliyor musun? Özel günümüz." dedi, sen ise hala onu düşünüyordun.
Elini tuttu ve "Eğer istiyorsan zorun değil, ben dinlendim" dedi, evet anlamında başını salladın. Seni tutup götürdü ve rahatlatmak için yatağa bıraktı.
"Hiçbir şey seni benden ayıramaz, yorgunluğum bile..."
Kaminari
Evet birlikte Mineta'nın yanında fazla zaman geçirdiniz, onun fantezi dünyası başınızı döndürdü.
Eve geldiğinizde birbirinize baktınız ve sen ardından onun şişmiş pantolonunu gözünü diktin.
Yüzü kızardı ve arkasını döndü ama sen de onu istiyordun. Ona arkadan sarılıp "Kami, neden benden gizleniyorsun? Belki ben de seni istiyorumdur?"
Kafasını dönüp sana baktı. "(Y/N) beni isteyince kendin ola-" sözünü kesip dudaklarına yapıştın, buradan sonraki macera yatak odasında devam ediyordu...