25.Fejezet

2K 62 4
                                    

Dominik

Már régóta el szerettem volna mondani neki mi történt velem. Ti nagyjából tudhatjátok mert azért elég hosszan elmeséltem már, hogy hogy kerültem ide. Most viszont Lisan volt a sor, hogy beavassam.
-Figyi bébi,de ezek után sem fogsz elhagyni, és másként tekinteni rám ugye?-Néztem nagy komolysággal a szemébe.
-Kicsim mindig melletted leszek bármi legyen vagy bármit tegyél, vagy tettél -Adott egy hosszú csókot, amitől kicsit meg nyugodtam, majd bele kezdtem.
-Boldog család voltunk addig amíg 15-éves nem lettem, aztán mintha teljesen kifordult voln a családom önmagából. Apánkat kirúgták a munka helyéről 1 éven keresztül mást nem csinált csak munkát keresett,de nem talált,aztán feladta, így mivel csak anya dolgozott alig volt pénzünk. Apám ekkor kezdett el inni és vált agresszívvá. Naponta vert minket James ekkor még csak 13 éves volt, és ott volt anyám is, nem hagyhattam, hogy őket verje, ezért mindig meg védtem őket eléjük álltam és én kaptam a legtöbb ütést. Nagyon sokszor eltört a bordám, a kezem és a lábam. Aztán így telet el egy majd még egy teljes év, de eljött az idő amikor már meg tudtam magam védeni én 17 James 15 volt. Majd ekkor vertem agyon apánkat, de valamikor James is segített. Ezután lépett le. Anya nem bírta elengedni állítólag "szerette" ezek után is amit tett vele. Nem értettem, hogy szerethet valaki egy olyan embert aki napi szinten ütötte. Szóval ezután ő omlott össze és én ezt már nem bírtam. Elmentem otthonról és minden este-reggel az utcán voltam. Egyszerűen nem akartam otthon lenni elég volt, hogy apámat el tudtuk üldözni, ezek után még anyám is meghülyült. Nem volt állása és depresszió is lett. James gondoskodott róla, már amennyire tudott. Én az utcákon nagyon jól elvoltam. Igaz, hogy rossz társaságba keveredetem, de éleveztem. Egész nap csak drogoztunk, ittunk, cigiztünk. Csak hát ezeket valamiből ki kellett volna fizetni. Mivel semmi pénzem nem volt leléptem. Ott hagytam Jamest és anyámat,mondjuk alapból nem is akartak látni. Ezután az életem csak a futásból állt és a bujkálásból. Nem találhattak meg mert meg öltek volna,annyi tartozást halmoztam fel a drogok miatt,hogy nem tudtam vissza fizetni. Liam mondta mindig, hogy menekülök a problémák elöl, és igaza volt. A drogos csávó, akit egyszer meg is loptam Joshnak hívták megtalált és követelte a pénzt. Addigra valamennyit össze tudtam szedni innen onnan, de nem volt neki elég. Azt ajánlotta fel, hogy legyek a banda tagja 1 évig. Segítenék neki, legyek a testőre és akkor nem kell fizetnem. Ez alatt az idő alatt rengeteg embert vertem meg, és erre most sem vagyok büszke, de mi mást tehettem volna, mostanra akkor én lennék halott. Mikor kiléptem, vagyis elengedtek 21- éves lettem. Aztán fogtam magam és meg kerestem Jamest. Londonból elköltöztek, a régi suliból ahová még én is jártam onnan tudtam meg, hogy nekik minden újra a régi új életet kezdtek és minden sínen van. Ekkor hívtam fel anyát, hogy ide jöhetek-e mert én is új életet akartam kezdeni. Meg engedte, hogy hozzájuk költözzek, ha újra elkezdek suliba járni, mert nem fejeztem be Londonba. Mindent magam mögött akartam hagyni. Szóval így kerültem ide...röviden ennyi még van amit kihagytam,de azok már nem fontosak.
Lisa teljesen lesokolódva néz rám. Nem tudom mit gondolhat most rólam.
-Dominik...én...én..sajnálom -Kezdett el sírni.
-Bébi ez nem a te hibád -Ne sírj.
-Annyi szörnyűség történt veled.
-Tudom, de az már a múlt...ezért is mondtam el, hogy végre lezárjam, és ne keljen többet róla beszélnem.
-Hány embert vertél meg?
-Nem tudom kb 40-50...de mind rossz ember volt, és megérdemelték.
-Úristen -Remegett.
-Figyi bébi megígérem neked, ha most velem maradsz örökkön örökké melletted leszek és soha nem hagylak el.
-Én nem tudom mit akarok
-Lisa nézz a szemembe...meg változtam esküszöm nem drogozok nem iszok nem vetek embert... azon a napon tudatosult bennem még jobban, hogy meg akarok változni, amikor a suliba találkoztunk a büntetéskor.... életembe nem éreztem még azt az érzést, a SZERELEMET te mutattad meg nekem, hogy mi az... Irántad érezhetem először. Akkor abban a pillanatban fogadtam meg, hogy ha meg kaplak mindent meg teszek, hogy az enyém maradj csak miattad változtam meg. Veled akarom le élni életem hátralévő részét. Te mutattad meg nekem mi az a boldogság, és ha kell James ellen fordulok,de nem veszíthetlek el, mert én abba bele halnék. Te húztál ki a gödörből, kérlek ne te legyél az aki vissza is lök. Szeretlek Lisa mindennél,és mindenkinél jobban.
Nem bírtam tovább el sírtam magam teljes őszinteséggel bészletem Lisahoz. Csak is az igazat mondtam amit érzek.
-Igaz azt mondtam hogy, bármit tegyél vagy bármi legyen meletted leszek, és hogy ugyan úgy fogok tekinteni rád....ez most egy kicsit nehez fog menni, de Dominik én túlságosan is szeretlek ahhoz, hogy el hagyjalak, és ez nem a te hibád, hanem az apádé. Miatta lettél ilyen tetted ezeket. De a múlt az a múlt és én nem a múltban hanem a jelenben, és a jövőben szeretnék élni VELED. -Csókolt meg.



A Bátyám Haverjai !BEFEJEZETT!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang