chapter 12

413 44 33
                                    

Jungkook'tan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook'tan

Lisa'ya yazdığımdan beri herşey kötüye gidiyordu. Ne yapacağımı bilmiyordum.

Lisa benim küçüklüğümün plonotiğiydi. O, ortaokul zamanları Kore'den gitmişti. Annesinin telefonunu hep aramıştım, ulaşamamıştım. Küçükken yapabileceğim birşey yoktu. Tek yaptığım şey onu aramaktı.
Ama küçük Jungkook, Lisa'yı çok sevmişti. Onun o tatlı kalbini, güzelliğini...

Sonra büyüyünce unutmuştum yavaş yavaş. Hatta birçok kızla da çıkmıştım. Ama o, geri gelmişti.

İlk şoku atlatamamıştım. Daha sonra olayın şokunu atlatınca, hemen yazmıştım.

Evet. Numarası bende vardı.

Her neyse. Herşey iyiye gidiyor, harika olacak derken ona yazdım. İlk beni siklemedi bile. Hatta tanımadı.

Yıllardır plonotiğim olan kız tanımadı işte. Kalp kırıcı, ama sanırım kabullenmeliyim, ha?

Bazen gerçekten eğlenceli konuşmalarımız oldu. Ama sadece bazendi. Çünkü o beni umursamıyordu, hatta "Sonuçta kalbi yok, kırsam ne olacak?" gibi davranıyordu.

Ve dün olanlar... Herşey iyiye gidecek sandım. Oysa herşey daha kötü oldu. Ben, sevdiğim kızı engellemiştim. Engelini kaldırdığım zaman ise, bana sövdüğü zamana denk gelmişti muhtemelen.

Taehyung, "Boşver ya sana kız mı yok!" dedi. "Şu lafı söyleme sinir oluyorum. Hayatımda en nefret ettiğim şey bu." dedim bıkkınlıkla. Cidden sinir bozucu. Bir aşığa böyle demek ne kadar saçma...

"Moral vermeye çalışıyoruz burada. Yapsak suç yapmasak suç. Hem ben mi dedim, git kızı engelle diye?"

"Kapa çeneni."

Sonra devam etti. "Biliyor musun? Jenn-"

Sözünü kestim. "Şuan gerçekten bilmek istemiyorum."

Tae, "Tüh be Jennie ile ilgiliydi."

Sertçe "Bana ne Taehyung?" dedim. Bu çocuk şansını zorluyor.

"Uf Kook. Alt tarafı sevdiğin kızı engelledin. Dünyadaki tüm çikolatalı şeyler yok olmuş gibi davranmayı bırak." Ona cevap vermedim.
Muhtemelen bu nedenle Taehyung, çantasını ve fotoğraf makinesini aldı. Tam odamdan çıkacakken konuştu. "Engelini kaldır kızın. Erkek dediğin trip atmaz. Kız mısın trip atıyon?"

Sabrımı zorluyordu. "Bak, şimdi siktir olup gitmezsen ben seni bi şekilde götüreceğim."

"Erkek adam trip atar mı ya!" diyip odadan çıktı. Cidden kaçık bu. Sonra seslendi. "Zavallı Lisa senle nasıl uğraşıyordu?"

Taehyung muhtemelen evden gitmişti. Çünkü kapı kapanma sesi gelmişti. Sonunda.

Sanırım biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı. Uyumadan önce son bir defa telefonumu kontrol etmem gerekti.Ki, telefonum Lisa'nın mesajları olmadan bir hiç gibiydi. Onu gerçekten çok özlemiştim. Her yanım "engeli kaldır." diye bağırıyordu. Ama kalbimi de dinlemem gerekti bir süre.

Telefonu elime almam ile kapının çalması bir olmuştu. Şansım...

Kapıyı açtığımda, karşımda görmeyi asla beklemeyeceğim tek kişi duruyordu.

"Lisa??"

---

---

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
my old friend ✿ liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin