It's something we're unable to feel all alone

589 55 45
                                    

Ne dediğini anlamama rağmen kafamı olumsuz yönde salladım ve boğazını daha çok sıktım.

" Seni öldüreceğim.. Yalan söylemeyi kesmeyecek misin.. "

" Vampirlerin hayatları öldüklerinde sona ermez , inançlarını ve amaçlarını yitirdikten sonra sona erer . Ve sen küçük hanım.. İlk önce inancını sonra hayatını kaybedeceksin.. "

Hala beni tehdit ediyorsun.. Daha çok sıktım , cildi çatlamaya başlamıştı ve beni engelleyemiyordu .

" Hem Taehyung'a hem Kai'ye güvenemeyeceksin çünki ikiside farklı konuşucaklar . Ölen sen olacaksın hemde daha kendini tanıyamadan " diyerek konuşmaya devam etmişti .

Kapının aniden açılması ile Kai beni geriye çekti .

" Jennie lanet olsun- sen ne yapmaya çalışıyorsun?! "

Babası nefes alırken şeytani bir sırıtışla Kai'nin arkasından bana baktı .

" Baban beni tehdit etti! "

" Ne? "

" Beni tehdit etti işte! Benim hakkımda birşeyler bildiğini söyledi neden yarı vampir olduğumu falan filan! "

" Sakin olur musun? Yarı vampir olmanın cevabını kimse.. kimse bilemez babam öyle dememiştir.. "

Ne diyorsun sen ya? Bana inanmıyorsun Kai?

Sinirle yere baktım , kitabı alıp Kai'ye uzattım .

" Bak beni öldürcek diye tehdit etmek için 36. Sayfanın başlığını okumamı söyledi "

" Jennie yerde başka kitaplarda var.. "

" Onlar düştü ama bunu o verdi hadi bak o sayfaya! "

Kai sayfayı istemsizce çevirmesine rağmen sayfa tamamen boştu .

" 36. Sayfa boş Jennie "

Beni.. Beni delirteceksiniz . Sinirle meclisten çıkacaktım ki Kai'nin sesiyle durdum .

" Jennie bekle! "

Derin bir nefes alıp arkama döndüm .

" Küçük hanım yüzüğümü geri verin "

Babasının yanında durmuştu ve bana bakamıyordu .

" Ne yüzüğü? "

" Beni raflara yapıştırırken yüzüğümü çaldınız , geri verin bu son uyarım "

" Ben yüzük falan almadım , canınızı alacaktım o da yarım kaldı "

Kolumdan tutup beni meclisin önüne attı . Nefret dolu gözlerle ona bakarken dizlerimin üzerinden kalktım .

" Siz kim oluyo- "

" Soyun! "

" HA NE?! "

BU ADAM KAFAYI MI YEMİŞ?! Dik dik Kai'ye baktım . Babasını kontrol etmezse öldüresiye dalabilirim!

" Baba çok ileri gitmiyor musun sence? " demesine rağmen tamamıyla karşı çıkmamıştı .

" Kurallar bu! Meclisin kuralı bu , o yüzük meclisin temsilcilerine aittir! "

" Ama o bir kız-"

" Kadın erkek fark etmez , neyini anlamıyorsun!! Soyun dedim sana! "

Kai babasını karşısına alamayınca sinirimin yerini üzüntü aldı . Elbette babasını sevebilir ama ben onun için Taehyung'u bile karşıma almışken.. Ne diye düşünüyorum ki ben?

⊱ Kiss Of Death ⊰  Taennie | VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin