1.Bölüm-İlk Bakışma

39 0 0
                                    

Mart ayı.

 

Seni gördüğüm ilk an.

 

Ve hikayemin başlangıcı...

 

Seni gördüğümde ilk tepkim çok değişikti. '' Oha,bu çocuk bu kadar kısa mıymış ? '' Sesli diyememiştim tabi ki. Babam yanımdaydı. Seni ilk gördüğümde pek bir şey hissetmemiştim zaten. Herkes gibi biriydin gözümde zaten. 

 

Günler çok çabuk geçmiş,havalar ısınmaya başlamıştı. Nisan ayı. Aslında ben bu ayı senin yüzünden sevmiyorum. Aşkın başlangıcı hatta bir nevi senden kurtulma çabaları ayıydı benim için.

 

18 NİSAN : 18.42 

 

Babamın arkadaşlarıyla lokantanın birine gelmiştik. Babamın arkadaşlarının kızları da vardı ve hiç birini tanımıyordum. Hemen internet şifresini istedim. Facebooktan arkadaşlık isteklerine bakarken ne göreyim ? '' Yiğit Haznedar Sana Arkadaşlık İsteği Gönderdi. '' 

İlk başta bu yazıyı görünce kalbim çıkacak gibi olmuştu sanki.Hemen kabul ettim tabi ki de isteği ve ardından '' Selam. '' yazısı. Seninle muhabbet güzeldi. Güldürüyordun beni. 

Diğer gün yine yorgun bir şekilde eve geldim.Hemen bir duşa girmek istiyordum. Ilık bir duştan sonra internete girdim ve yine o açık. Bu sefer ben mesaj attım. Kanka olma çabalarındaydım. Çocuk popiydi abicim yani. Her neyse konuyu dağıtmayalım. ''Selam.'' diyerek konu açtım ve konu şarkı türlerine kadar uzandı. Bu konudan sıkılınca ''Ee ?'' dedim ve aldığım cevap beni şok etti. ''Benimle çıkar mısın ?''  Ne diyeceğimi bilemediğim için duşa giricem bay diyivermiştim. Ahahahaha,halbu ki daha yeni duştan çıkmıştım. 

Birkaç gün sürekli oyaladım.O zamanlar Kerem'i seviyordum. O ise Selin diye bir kızı. Her gün ağlıyor ve kıza lanetler okuyordum. Hay benim salak kafam. Her neyse konumuz bu değil.

20 NİSAN : 13:30 

Yiğitle bulusacaktık ki ne göreyim ? Yanında Selim diye bir arkadaşı. Hani ikimiz olacaktık ? (Selim bana 5 6 kere çıkma teklifi etmiş çocuk.) 

Yiğitle konuşurken bile bazen bana yavşıyordu ve bu hiç hoşuma gitmiyordu. Numaradan telefonla konuşuyormuş gibi yapıyor resmen onlardan kaçıyordum. Bizim Irmağın oralardan geçerken benim yakın arkadaşlarım olan Ceren ve Batuhanı gördüm. Onları zaten ben ayarlamıştım. Onları görünce hemen üstlerine atladım tabi. Cerene ''Hadi kanka gidelim kurtar beni bunlardan.'' demiştim. Yazık Batuhan Selim ve Yiğitin elinde kalmıştı. Zaten çok sessiz bir çocuktu ve herkesle de konuşmazdı. Cerenle biz resmen koştuk. Ama o da yapacağını yaptı tabi. Hiç sevgilisini satar mı ? Aa,ayıpsın. Bir yerde durduk ve ardından erkekler de geldiler.Yiğit zaten: '' Hadi siz gidin ya.'' felan diyordu. Tabi Ceren ve Batuhandan bahsediyordu. Ve gittiler.

Yiğit :

- Gözlerini kapasana bir.

-Niyeymiş o ?

- Peki ya,benimle çıkar mısın ?

-Şey,ben biraz düşüneyim. 

Hala bu dialog geçti mi gülerim. 

Ve gözlerimin taa içine baktı. 

İşte o ilk göz göze gelişimizdi... 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kır PapatyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin