12✨

55 7 1
                                    

İyi okumalar✨♥

Dün sabaha kadar uyumuşum. Yanıma baktığımda Yoongi uyuyordu. Öne baktım ve annemin de derin bir uykuda olduğunu gördüm. Babam hâlâ arabayı kullanıyordu. Kullansın işi ne. Hâlâ sinirliyim ona beni dinlemeden nasıl böyle bir şey yapar ki?!. Dün onunla kaç defa konuşmaya çalıştım. Ama sadece çalıştım... İçimden böyle konuşurken babam arabayı dinlenme tesisine çekiyordu. Biraz yiyecek ve tuvalet ihtiyacımızı karşılamamız için. (Biz de Ordu'ya giderken böyle yapıyoz xnhchdksosn) Üstüme işememek için annemi de kaldırıp beraber tuvalete gittik. Yoongi'yi arabada bıraktık. Eğer onu uyandırsaydık ebemizi si- anladınız siz ndhwjkamğ.

Tuvalete gittim ve büfeye indik. Annem siparişleri verirken birden telefonum çalmaya başladı.

Kookiem✨ arıyor...

Evet dün onun ismini böyle kaydetmiştim rehberime. Daha fazla bekletmek istemedim ve telefonu açtım.

"Efendim kookiem"

"V-vien b-ben ç-çok k-ötüyüm"

Diye hıçkırarak ağlamaya başladı. Telefonu açar açmaz da hıçkırıyordu ama konuştuktan sonra daha çok şiddetlenmişti.

"Jungkook noldu sana"

"Seni i-istiyorum l-lütfen yanıma g-gel" bu sözü gerçekten içimi parçalanmıştı. Ama istesem de gelemezdim...Olmazdı...Olamazdı...

"Sevgilim şuan olmaz gelemem b-babam izin v-vermez..." Sonunda bende ağlamıştım. Bir günde bir insan bir insana nasıl aşık olup bu kadar bağlanabilir ki? Ben ona ömrümü bağlayabilmirim resmen...

"Tamam o zaman ben geliyim hemen hazırlaniyim çıkayım olmaz mı lütfen hadi seni istiyorum Vien anlamıyor musun sana i-ihtiyacım v-var..." Diyip tekrar ağlamaya başladı. Onu reddedemezdim... Resmen içim parçalandı. Yetişemezse de umrumda değil çünkü benim de tek istediğim şuan yaslanıp hıçkıra hıçkıra ağlayacak bir omuzdu...

"Tamam sevgilim tamam gel gel ama çabuk ol lütfen..."

"Tamam tamam hemen geliyorum bekle beni sevgilim" diyip hızlıca telefonu kapattı. Sesindeki o heyecan gerçekten görülmeye değerdi. Sanırım o da benim gibi aynı şeyleri hissediyordu. Birbirimize çok bağlanmıştık. Ben ona zaten platoniktim sanırım o da bana... Şapşal aşık...

Hızlıca annemin yanına gittim ve olanları anlattım.

"Anne Jungkook buraya geliyormuş"

"Jungkook derken?"

"Anne sana anlatmam gereken bir şey var..."

"Ne?"

"Biz... Jungkook'la... Sevgiliyiz!"

"Ne! Şaka bu dimi? Hah kamera şakası falan dimi?..."

Tabi benden asla ses çıkmıyor.

"Vien sen çıldırdın mı? Sen şuan öğretmeninle sevgili olduğunu söylüyorsun! Baban duy-"

"Nolur babam duyarsa ya! He ne olur ben bıktım sizin şu korumacı tavırlarınızdan! Tamam ailemsiniz ama ben artık gerçekten yoruldum. Anlasana anne kızın ilk defa birine ömrünü ona bağlayacak kadar çok seviyor... Lütfen"

"Ömrünü vereceğin adam öğretmenin kızım. Sende beni biraz anla... Lütfen şuan bir tatsızlık çıkmasın hadi gidelim."

"Hayır anne hayır Jungkook yolda buraya geliyor. Şimdi gidemeyiz. Bari bu kadarına izin ver."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Öğretmenim JJK ile Hayal Et \NEW LİFE MY TEACHER\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin