1•Taşınma•

137 10 3
                                    

02.09.2019

Eylül

Annem ve babamın ani ayrılığıyla hayatım kökünden değişti.Hiç bilmediğim bir şehirde eve kolilerimizi taşıdık babamla.Aslında annem ve babam 2 ay önce birlikte yaşamayı bırakmışlardı.Babam,babaannemlerde kalmaya başlamıştı.Bu durum beni çok üzmesine rağmen bana hiçbir şey hissettirmemeye çalıştılar.En sonunda anlaşamadıklarına karar verip anlaşmalı ayrılıp,yeni bir şehirde güzel hayatım olur diye velayetimi babama verildi.Annem çok üzülsede eğitimim için doğru olduğunu düşündü.

Son koliyide taşıyıp kendimizi koltuğa attık.Babam yorgunluğu belli olan bir ses tonunda "Acıktı mı benim güzel kızım" dedi."Ne acıkması baba,birazdan koltukları kemirmeye başlarım" deyip güldüm.Babam çok geçmeden cüzdanından kağıt para çıkarıp bana uzattı.

"Eylül'üm evde yemek hazırlayabiliceğimiz pek bir şey yok.Sokağın başındaki marketten bir şeyler alıp gelir misin güzel kızım?"
Parayı aldım "Tamam baba gidip gelirim hem mahalleyi öğrenmiş olurum"deyip kapıdan çıktım.Az bir zaman sonra marketin önüne ulaştım.Markete girip bakliyat,meyve,sebze ve kahvaltılık bir şeyler alıp sepete koydum.Son olarak kendime en sevdiğim kahvaltılık gevreği aldığım sırada yanımdan hızlıca geçen birinin cüzdanı düştü,alıp hemen peşinden hızlıca gittim.

"Pardon bakar mısınız ?" dedim hemen.
"Evet ?" dedi.Tahmini 1.90 boylarında yeni yıkanmış koyu renk saçları dalgalanmış bir
çocuktu.
"Cüzdanınızı düşürdünüz."
"Hiç farketmemiştim.Çok teşekkür ederim."
"Rica ederim"diyip uzaklaşacağım sırada tekrar sesini duydum.
"Buraya yeni mi taşındınız acaba ? Burada uzun süredir yaşıyorum sizi hiç görmemiştim"
"Evet bugün taşındık.Kusura bakmazsanız benim artık gitmem gerek iyi akşamlar" dedim.
"Tabii,iyi akşamlar" dedi.
Kasaya ödememi yapıp eve gittim.

Babamla efsane bir domatesli makarna yaptık.
Babamla beraber yemek yediğimiz sırada zil çaldı.İkimizde şaşırdık çünkü misafir beklemiyorduk açıkçası.Babam'a
"Ben bakarım" deyip kapıyı açtım.
Karşımda 40'lı yaşlarda siyah gür saçlı yüzünde kocaman gülümseme olan bir kadın vardı.Ve tabi elinde streç filme sarılı kek tabağı.

"Merhaba buyrun ?" dedim gülümseyerek.

"Merhaba ben yan komşunuz.Yeni taşındığınızı gördüm ve yaptığımız kekten ikram etmek istedim."

"Çok teşekkür ederiz.Zahmet etmişsiniz"deyip kadının uzattığı tabağı aldım.Bir kaç dakika daha kadınla ayak üstü sohbet edip kapıyı kapattım.İçeri geçtiğimde babam iyi komşularımız varmış diyerek çok mutlu bir şekilde kekten yedi.

1 Hafta sonra

İşte büyük yeni okul günü geldi çattı.Sabah alarmımı kapatıp tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım.Formamı giyip aşağı indim.Babam çoktan yeni başladığı işe gitmiş.İştahım fazla olmadığı için ayakkabılarımı giyip okula doğru yürümeye başladım.


Bölüm sonu🎉🎉🎉
Umarım beğenirsiniz...

Yıldızları SayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin