1.4

364 38 33
                                    

Mesajları okumamın ardından arama kısmından tekrar Jennie'yi aradım. İkinci çalışta açılan telefonla konuşmaya başladım.

"Bana özet geçersen mutlu olurum."

ahahah tabi ki mutlu olman önemli. Bir dakika sen ne zamandan beri buna mutlu oluyorsun?

"Lafın gelişiydi o Jennie! Şimdi uzatmada konuya gir."

Tamam kızma. İlk olarak AHHAHAHAHAHA Jin ve Jisoo evliliğe adım adım. Ikincisi...Üçünsücü siz nerdeydiniz? Jungkook'u bugün hiç görmedim görsem sorardım.

Gözlerini devirdiğine emindim.

"İlk önce Jisoo ve Jin çok tatlır bir çift olurdu. O atladiğın ikinci haberi söyle hemen. Üçüncüsü sadece kütüphanedeydik."

Hadi yaa sen fark ettin mi o atladığım şeyi. Neyse tamam. Yani aslında hâla umrunda olduğunu biliyorum o yüzden söylüyorum. Baekhyun ve Seulgi ayrılmışlar. Bu sabah öğrendik.

O an ağzım şaşkınlıkla açıldı. Ayrılmışlardı. Baekhyun belkide bir kızı daha ortada bırakmıştı. Peki neden? Peki ya kalbim? O ne hissediyor.
Vücudumun her bir hücresi felç olmuş gibi hiçbir şey hissetmemem ne kadar mantıklı? Ben... Baekhyun ve Seulgi'nin ayrılmasına sevindim mi yoksa umrumda olmadı mı?

Heyy Lisa orda mısın? Beni duyuyor musun?

Jennie'nin sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.

"Aaa...Evet burdayım. Ihm, sonra konuşsak olur mu? Ben şimdi...Off bilmiyorum Jennie-sonra  konuşalım."

Lisa dur kapatma! Baekhyun yeni bir post paylaşmış aynı zamanda- bir bak istersen.

"Tamam Jen bakıyorum şimdi."

baekhyun__

baekhyun_Bu sabah aniden uyandım ve geçmişe bir dönüp baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


baekhyun_
Bu sabah aniden uyandım ve geçmişe bir dönüp baktım. Ne aptalmışım ama de mi?
Zamanı nasıl geriye alıyorduk millet?
(2.828.098 beğeni, 2.928 yorum)

Baekanti: Geçmişe geri dönemezsin aptal. Kaybettiğin şey senin her zaman daha çok canını yakıcak ;)

Baekhyununsaci: Yine mükemmelsin oppa

X:Bu ne demek? Baekhyun♡Lalis geri mi donüyor?

Y: Seulgiden ayrılman bir şeyi değiştirmez. O kız mutlu olmaya çalışıyor Baek onu rahat bırak!

K: Ne bilek aq

J: Off yine çok yakışıklı.

Telefon ekranını sertçe kapatıp yatağa fırlattım. O geçmiş...Ben miyim? Ya da bir başkasıda olabilir değil mi? Amacı ne? Bana daha fazla acı vermek falan mı? Eğer buysa başarıyor.
Instagrama girip yeni bir post paylaşma zamanı geldi demekki.

lalalalisa_m

lalalalisa_m; Geçmiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lalalalisa_m; Geçmiş...Her zaman sadece geçmiştir...

(8.927.292 beğeni, 82.737 yorum)

X: Oha amk moment.

Y: #geçmişgeçmiştir

K: @baekhyun__ duy bunları duy!

O: Edebiyat yaptı buda pff.

L: tamam boş yapma

baekhyun__: Bazen geçmiş bir gelecektir ;)

  Bu gönderinin yorumları sınırlandırılmıştır

Baekhyun bir aptal! Bende ona bir zamanlar aşık bir aptal. Dediğim gibi bir zamanlar. Geçmiş asla bir gelecek olamaz. Saniyeler önce Baekhyun'a artık hiç bir bok hissetmediğimi fark ettim.

               jeonkook bir yeni mesaj

jeonkook: Lalisa
jeonkook: Lalisa
jeonkook: Lalisa
jeonkook: Lalisa cevap ver lütfen
jeonkook: Eğer cevap vermezsen evine gelirim.
jeonkook: Sadece iyi olup olmadığını merak ediyorum.

lalalalisa_m: Jeon?

jeonkook: Lisa iyi misin?

lalalalisa_m: Evet?

jeonkook: Ağladın mı?

lalalalisa_m: Hayır.

jeonkook: Emin misin?

lalalalisa_m: Noluyo Jeon?
lalalalisa_m: Neden kötü olmam gereksin?

jeonkook: Instagram

lalalalisa_m: Bana artık gurursuz sürtük muamalesi yapmaktan vazgeçin
lalalalisa_m: Onun yüzünden mutsuz mu olmam gerekiyor illa yani.
lalalalisa_m: Evet kendimi çok yıprattım farkındayım. Kendimi öldürmeye çalıştım birçok kez bununda farkındayım.
lalalalisa_m: Ama siz ister inanın ister inanmayın, beni bazı şeyleri düzeltmeye çalışıyorum.
lalalalisa_m: Bir daha bana Baekhyun'dan bahsetmeyin. Ne Seulgi ne onun adını dahi duymak istemiyorum.

jeonkook: Lalisa
jeonkook: Üzgünüm

lalalalisa_m: İyi günler Jeon.

~
Bu bölüm biraz kısa oldu neden bende bilmiyorum. Zamanında öyle yazmışım.

Geçen bölümün yorum sınırını
tek başına dolduran Lili_Kook_19'a
teşekkür ederim🧡. Doldurmasaydı herhalde bir daha bölüm gelmezdi.

Yine sınır koyucam.
Oy; 10 Yorum; 15

Oy ve Yorum sınırını doldurarak sevap point kazanabilirsiniz.

Diğer bölümde görüşmek üzere✊

𝐩𝐲𝐬𝐜𝐡𝐨 ❦︎ liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin