Yolculuk

128 1 0
                                    

Zack arabada biraz sinirli bir şekilde mırıldanıyordu."Umarım yola bugün çıkarız".Ve hemen sonra Jane koşarak geliyordu.Arabaya bindi ve "Artık hazırım şimdi gidebiliriz." Zack sitemli bir tavırla "Emredersiniz hanımefendi!!" dedi ve Peter ile Fiona'yı almak üzere yola koyuldular.Peter ve Fiona onları kapıda karşıladılar.Zack Fiona'nın gözlerine baktığında hala içi kıpır kıpır oluyordu.Zack yardım etmek üzere arabadan indi ve Peter ile birlikte valizleri arabaya yükleyip hemen yola koyuldular.Uzun bir yolculuğun ardından 1 haftalık harika bir tatil onları bekliyordu.Zack Fiona'ya hala aşıktı tıpkı eski günlerde olduğu gibi ama belli etmiyordu çünkü bir gün yeniden Fiona'nın ona döneceğini biliyordu.Peter çok temiz bir insandı ve Zack ile çocukluk arkadaşıydı olaylar karşısında çok sakin kalabilen bir yapıya sahipti.Fiona ise güzel uzun sarı saçları yeşil gözleri bulunan çok güzel ama biraz da kibirli bir kızdı.Aralarında en safı Jane idi Zack'in onu sevdiğini sanıyordu ve Zack'i çok seviyordu.2 gün süren yorucu yolculuğun ardından sonunda Şahin adalarında ki yazlık kulübeye vardılar ve herkes soğuk bir duşun ardından derin bir uykuya daldı.Uyandıklarında akşam yemeği hazırdı bile Jane hepsinden önce kalkıp onlara küçük bi sürpriz yapmak istemişti.Önce Peter geldi Jane teşekkür etti ve yerine oturdu.Ardından Asık yüzüyle gelen Zack "Akşam akşam ne gerek vardı ki bunlara uğraştığına değmez" dedi ve oda yerini aldı.En son Fiona geldi oda kibarca teşekkür edip masada ki yeri aldı.Sessiz geçen yemeğin ardından Peter tekrar Jane teşekkür ederek yarın ki plan için Zack'a sordu "Yarın ne yapacağız Zack" Zack gülümseyerek "Ne istersen dostum buraya tatil için geldik öyle değil mi ? Canın ne istiyorsa onu yaparız" lafını bitirir bitirmez Jane heyecanlı bir şekilde "Sahil de piknik yapmaya ne dersiniz ? " Diye sordu Zack "Çok sıkıcı hem sana sormadım" diyerek Jane'i bozdu."Bence ormanda bir gezintiye çıkalım hem biraz temiz havada almış oluruz".Fiona fikrini söyler söylemez Zack "Çok iyi bir fikir ne dersin Peter ? " Peter onaylamışçasına başını salladı.Ardından hep beraber televizyon karşısına geçip vakit geçirmeye başladılar.Saat geç olmuştu ve tam o sırada kapı çaldı.Herkes birbirine baktı hepsinin gözlerinde biraz korku vardı ama Zack kalkıp kapıyı açtı kapıda ki adanın yerlisi olan bay Jason idi "Merhaba ben Jason sanırım siz tatile gelen yabancılarsınız geldiler mi diye kontrol etmek istedim." Jason bu yazlık kulübenin sahibi olan bay Bob'un yardımcısı idi ve sağ ayağı sol ayağından biraz kısaydı bu yüzden yürürken sekiyordu.Zack bu kısa boylu hafif kilolu gömleği yamalı adamı içten içe süzdü ve kapıda Peter göründü "ah nasıl da unutmuşum bu Bay Bob'un yardımcısı olmalı geldiğimizde ona haber vermeyi unutmuşum." Peter Jason'un cebine biraz bahşiş bırakarak yolladı ve herkes yeniden Televizyonun başına geçti ve az sonra da herkes yatağının yolunu tuttu.Sabah Zack uyandığında Peter'in endişeli bir şekilde etrafta gezinmesiyle karşılaştı ve sordu "dostum ne bu telaş noldu ? " Zack Fiona'yı bulamadım telefonunuda burada bırakmış nereye gittiğine dair notta bırakmamış başına bir şey gelmesinden korkuyorum."Merak etme Peter akşam Jane ormana doğru yürüyüşe gideceğini söylemişti onunla birlikte gitmiştir." dedi ve Peter biraz da olsa rahatladı.Fakat yaklaşık yarım saat sonra Jane eve geldiğinde yalnızdı ve ona Fiona'nın onunla gelip gelmediğini sorduklarında Fiona " Hayır Benimle değildi sabah onu çağırmak için kapısına vurdum ama ses gelmedi bende uyandırmak istemediğim için ısrar etmedim" dedi.Bunun üzerine Peter biraz daha endişelendi ama hala Sakinliğini koruyordu."Bence biraz daha beklemeliyiz gelmezse polise haber veririz" diye devam etti Jane.Hepsi bu fikri onaylamak zorunda kaldı ve Beklemeye başladılar.

Gizli AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin