Așezat mai confortabil pe scaun, Jungkook îndreaptă lampa spre sine și, asigurându-se că a început înregistrarea, se uită în tăcere la obiectiv, alegând cuvintele potrivite.- Știi, asta e al naibii de ciudat, dar nu-mi amintesc nimic despre tine. - Își coboară ochii îngândurat și își mușcă buza. - Namjoon spune că acest lucru se întâmplă din cauza stresului puternic. Dar eu ... - pauză pentru un oftat greu. - Încerc oricum, - se scarpină în ceafă. - De fapt, am încercat deja o mulțime de lucruri: m-am plimbat prin casa noastră, m-am uitat la fotografiile noastre comune, am dormit în lucrurile tale. Dar prima amintire despre tine a revenit în momentul în care eu, beat, am fost bătut aproape până la moarte într-un bar. Și această amintire a fost atât de vie ... - zâmbește cu tristețe. - Ziua în care ne-am cunoscut. Se pare că m-am îndrăgostit de tine încă din primul minut. Ai vorbit prea mult atunci și eu stăteam lângă tine și nu mă puteam sătura din a te asculta, - rânjește și se sprijină pe scaunul lui. - În seara aceea ... Mai precis, acele cuvinte ale tale, - stoarce nervos tivul tricoului.- Mi-au sunat în urechi atât de tare și distinct... Nici nu am auzit prin ele cum pumnii ascuțiți ai altor persoane îmi rup oasele cu lovituri ascuțite. Te auzeam doar pe tine. Te vedeam doar pe tine. O mică amintire a acționat asupra mea ca o doză puternică de morfină. Ameliorarea totală a durerii - buzele lui Jungkook tremură. - Am salvat-o. Am plimbat-o de atâtea ori în capul meu, încât n-o voi mai uita niciodată acum - se uită la cameră și își scoate un zâmbet. - Am înțeles această schemă imediat: tu vii în gândul meu când sunt pe margine.Când îmi mai rămâne puțin până la întunericul fără speranță. E o nebunie, cred, dar sunt sigur că nu te pot simți decât prin durere - adesea dă din cap pentru sine însuși.
/flashback/
«Am văzut cele mai bune minți ale generației mele, spulberate de nebunie, descoperite în crize de foame».
Jungkook își sprijină capul pe perna lui Taehyung și își bate cu blândețe «Requiemul» lui Mozart pe obraz. Jungkook nu are timp să doarmă - pulsul său rapid răsună în tâmple. Este întotdeauna așa cu Taehyung: fără iad de respirație, tremurături, insomnie. Este insuportabil de înfricoșător lângă el. De panică. Jungkook înnebunește cu fiecare notă în cap de îndată ce atinge pielea lui Taehyung cu vârful degetelor: aceste halucinații muzicale au cea mai frumoasă melodie de pe planetă.
Jungkook este obsedat.
Jungkook este de mult timp obsedat de Taehyung, nesăbuit și fanatic.- Nu te mai holba - Taehyung mormăie fără să deschidă ochii.
- Ai mormăit din nou în somn. - Jungkook îl privește îndrăgostit și, într-o clipă se aproapie, începe să-și atingă scurt buzele de gene, nas, plinuri de dedesubt. Sărută fiecare centimetru ca un nebun maniacal, șoptește ceva despre iluzii. Nu se poate opri. Se topește, simțind rânjetul lui Taehyung și desenând stele pe obraz cu un deget, îi sărută drumul spre ureche. - Ginsberg din nou. L-ai memorat? Încep să fiu gelos.
/end of flashback/
- Încă mai aud țipetele lui Namjoon. «Unde este nenorocitul de inhalator?» și un covor selectiv care sări de pe pereții camerei noastre. - Jungkook își acoperă ochii vinovat. - Astma și fumatul sunt lucruri incompatibile. Știam la ce mă îndrept. Mai exact, speram. Și a funcționat - rânjește victorios. - A doua amintire mi-a dat un imbold bun să merg mai departe. Cu toate acestea, am aflat curând că câteva experimente cu moartea nu ar fi suficiente pentru a mă apropia nici măcar cu un milimetru de adevăr. Mi-am dat seama mai târziu, se pare ... - își îngustează ochii gânditor. - Douăzeci și patru de încercări. În acel moment, îmi ardusem aproape toate venele: m-am interferat cu injecțiile «letale», care fie mă răsuceau din afară, fie mă adormeau încet, fie mă făceau să țip într-un acces de durere intolerabilă. Am încercat să mă sufoc: în laț, în fum, în apă. Să mă otrăvesc. Să mă ard. Să mă împușc. Dar, indiferent de ceea ce am făcut și oricât am încercat, progresul meu de-a lungul liniei istoriei noastre nu a căpătat impuls. Nu exista nicio îndoială că tu și cu mine am fost împreună pentru eternitate.
CITEȘTI
Urlet
FanfictionAutor: Anna Alice (Анна Элис) Traducător: LiTi Pereche și personaje: Kim Taehyung / Jeon Junkook, Jeon Junkook / Kim Taehyung Marimea: 29 părți Etichete: AU UST Angoasa Iubire/ură Descriere: Junkook își privește în jos mâinile, striate de cicatrici...