10 fejezet

70 6 0
                                    

Clara csőrébe tettem a levelet. Ahogy a szájában foghatta el is repült. Ma rengeteget dolgoztam, ezért amikor ránéztem az órámra nem kicsit lepődtem meg mivel már késésben voltam. Nem tudtam, hogy hol lesz a piknik, igazából a piknikről szinte semmit nem tudok. Egy dolog van a mut tudok, Alex beküldte hozzám Elenát, hogy szóljon nekem arról, hogy menjek a hintóhoz úgyhogy késve de elindultam. Alex nem volt a hintónál csak egy palotaőr.

-Felség-szólított meg.

-Hol van a herceg-érdeklődtem

-Kérem száljon be a hintóba, a herceg már várja a pipacsmezőnél.-magyarázta

-A pipacsmezőnél?

-Igen felség

-Rendben, köszönöm, hogy értesített-mondtam és a választ meg sem várva felszálltam a hintóra.

Az út nem volt hosszú, csak egy rövid tíz perc. A pipacsmező valami elképesztően lenyűgöző ilyenkor. Minden tele piros virágokkal, a nap süt, meleg van. Honnan tudhatta, hogy imádom a pipacsokat? Még megfogalmazódott bennem pár kérdés de arra már meg sem tudtam próbálni választ kereseni mert akkor kinyílt a hintó ajtaja és megláttam Alexet. Egy takarón ült háttal nekem, a takaró amin ült tele volt finomságokkal. Illik tudni, hogy én nem vagyok édesszájú, na de egy ilyen nehéz nap utàn ölni tudtam volna egy szelet tortáért. Ezzel a gondolattal megindultam a herceg felé. Amikor már egész közel voltam hozzá akkor vett csak észre.

-Szia Olivia-köszöntött kedvesen.

Ez a mondat után egyből két dolog is az eszembe jutott. Az első, hogy miért ilyen kedves? A második kérdésem az lett volna, hogy ez biztos ő? De igen ő volt.

-Szia-ültem le mellé vigyázva a ruhámra.

-Lehet egy kérdésem-kérdeztem félve a választól.

-Persze-nézett rám kedvesen.

-Miért vagy hirtelen ilyen kedves velem?

-Az igazság az, hogy nem tudom, azt hiszem azért mert nem így képzeltelek el...-kezdte de a szavába vágtam.

-Őszintén, hogy képzeltél el?-néztem egyenesen a szemébe.

-Hát kényesebbnek, mogorvábbnak

-Mogorvának?

-Igen.

-Én pont ilyen pökhendinek képzeltelek-mondtam nevetve.

-Igazán?

-Igen

Ekkor felém nyúlt és elkezdett csikizni. Ekkor felpattantam és futni kezdtem, ő utánam eredt ...

U.i: 𝕃𝕖́𝕘𝕪𝕤𝕫𝕚 í𝕣𝕛𝕒𝕥𝕠𝕜 𝕧𝕖́𝕝𝕖𝕞𝕖́𝕟𝕪𝕥 𝕖𝕣𝕣𝕠̋𝕝 𝕒 𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕖𝕥𝕣𝕠̋𝕝. ℙ𝕦𝕤𝕫𝕚𝕚 𝕊𝕜𝕪.❤️

A fény és a sötétség birodalmaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz