'Tut elimi sarıl bana sana, uçmayı öğreteyim güzel kız.'

20 4 0
                                    

Nil Karaibrahimgil - Kanatlarım var ruhumda

~Kollarını bana sarma kalamam oralarda~

+++

Elena yıllardır aynı olan günlerden birini daha yaşamıştı. Sessizce aşçılık yaptığı restorandan ayrıldı ve eve doğru yürümeye başladı. Aklına birden ne zamandır sahile gitmediği geldi. Güneş batarken orada olmayı hep sevmişti. Şimdi de gelecekti emindi. Hayatı şu sıralar normal gibiydi ama her an yine tepetaklak olabilirdi.

Kulaklıklarını takıp yoluna devam etti. Yürürken yoldan hızlıca bir motosiklet gitti. Onca korkusuna rağmen hız tutkunu bir insandı. Kendine ait bir araba almak yerine her zaman bir motosiklet hayali kurmuştu. İç çekerek geç kaldığı bir hayale daha baktı öylece.

Sahile geldiğinde insanlardan uzak bir yer bulup kumlara oturdu. Güneşin batışını izlemek huzur verirdi insana. Bu ana kayıtsız kalmayıp günbatımının fotoğrafını çekti. Tumblr hesabına girip fotoğrafı koydu ve yazmaya başladı.

'En büyük hayalimdi yıldızları izlemek. Korkular ona engel olsa da buna engel olamazdı. Korkusuzca yaptığım tek şey günbatımını izlemek. Herkesin amacı da bu değil midir? Korkusuzca bir şey yapmak? Çoğu şeye geç kalsam da bunun için hala zamanım var.'

Gönderisini paylaştıktan sonra müziğini geri açıp izlemeye devam etti. Güneşi, denizi; İnsanları, çocukları. İzlemek onun hiç sıkılmadan yaptığı nadir şeylerdendi.

Romeo
Korkusuzca yapmak istediğin şeyler mi?

Gülümsemek dışında korkusuzca yapmak istediğin başka bir şey yoktur sanıyordum?

Elena
Romeo bu sefer yanılmış.

Gülümsemek de güzel bir seçenek ama doğru cevap o değil.

Romeo
O zaman doğru cevap ne?

Elena
Uçmayı öğrenmek.

Uçmayı öğrenmek için motosiklete binmem gerektiğini düşündüm hep.

Çünkü onlar çok hızlı gidiyor ve rüzgarı hissetmene izin veriyor.

Araba gibi değil. Seni kapana kıstırmıyor. Uçmak isterdim.

Korkusuzca motosiklete binip uçmak isterdim.

Romeo
Juliet uzun zamandır konuşuyoruz.

Eminim beni merak ediyorsundur.

İstersen sana uçmayı öğretebilirim.

Elena
Gerçekten mi?

Romeo
Bu kelebeğin uçmayı nasıl hala bilmediğine şaşırmış olsam da gerçekten öğretebilirim.

Elena
Sahildeyim.

Cevabı bu kadardı fazlasına ihtiyacı var mıydı? Bir yarım saat sonunda motosiklet sesi doldurdu sahili. Elena kalktı ve kasklı o adama doğru yürüdü. İlk defa Romeo'yu görecekti. Motosikletin yanına geldiğinde adam kaskını çıkardı. Elena hafifçe onu süzdü. Tahmin ettiği gibi siyah saçlı kahverengi gözlü bir adamdı. Romeo elini uzattı ve dudaklarını araladı.

'Tut elimi Juliet, sana uçmayı öğreteyim!'

Elena elini tutup motosiklete bindi. Ona uzatılan kaskı da taktıktan sonra uçmaya hazırdı. Ellerini başta adamın beline sarsa da hızlandıkça ellerini çözdü ve rüzgarı hissetti.

'Uçmak çok güzelmiş' dedi elini havaya kaldırırken.

+++

'Bir kelebek nasıl olurda uçmayı bilmez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Bir kelebek nasıl olurda uçmayı bilmez. Kanatlarını kullanamıyor musun yoksa? Zavallı kelebek uçmanın nasıl bir his olduğunu bilmiyor.'

Tut Elimi Göğe Bakalım •Texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin