Roseden
Az önce jimin jisoonun elini tuttu ve bir şeyler geveledi şaka gibi yalan yok jimine karşı birşeyler hiçbir zaman hissetmedim çünkü hep taehyung vardı ama benden sonra onun gibi bir mala gideceğini bilseydim önceden beni sevmesine izin vermezdim neyseki bu vıcık vıcık aşk sahnesini bölen hoca olmuştu ve ders başlamıştı.
Taehyungtan
Bu jisoo gerçekten salak saf bu kız ya bu şerefsiz jimin nasıl kızı etkilediyse neyse pek te umrumda değil.
Tek istediğim jisoonun benim peşimden koşması o gruptan birinde bir kırık kalp yaratmak istiyordum jennienin sevgilisi var lisa desen bana bakmaz ayrıca jungkook kendine itiraf edemiyor ama lisadan hoşlanıyor bu yüzden en uygun jisoo ayrıca jiminin de sevgilisi tam istediğim gibi.
Bunu jimin önceden haketmişti.Jungkooktan
Ders sonunda bitti planı uygulamanın tam zamanı.
"Joy gelirmisin"
Joy" ne diyeceğini biliyorum merak etme bu iş bu teneffüs bitecek."
"Merakla bekliyorum"O küçük cadı çoktan bunu haketmişti geçen sene bana yaptığı hâlâ aklım almıyor neyse birazdan eğlence başlıyacak. Bizimkilere söyliyimde eğlenceyi kaçırmasın.
"Taehyung joy her şeyi hazırlamış eğlence var hadi gelin"
Taehyung" yok bana sonra anlatırsınız biraz yorgunum"
Derstede biraz durgundu neyse sonra öğrenirim.
Namjoon" uoow ben hemen mısır alıp gelirim"
Eunwoo" hadi "Lisadan
"Hadi teneffüse çıkalım ve sen her şeyi anlat ne oluyor siz jiminle ne ara çıkmaya başladınız"
Jisoo" tamam lisa anlatırım sadece bu teneffüs yalnız kalmak istiyorum"
"Peki ama sonra her şeyi anlatıcaksın"
Jisoo"tamam"Neyse benimde tuvalete gitmem lazım elim hep mürekkeb oldu.
İçeri girdim elimi yıkıyordum ki arkamdan bana tip tip bakan joyu gördüm.Joy "bitti mi"
"Ne bitti mi derken bak kızım zaten işim başımdan aşkın bir de senle uğraşamam alırım ayağımın altına."Bana yaklaşarak
Joy" aaa tatlım neden hemen cırlıyorsun seninle bir konu hakkında konuşmam lazım"
"Ya joy sen benle dalga mı geçiyorsun seninle ne konuşabilirim"Joy"bende seninle konuşmaya bayılmıyorum jungkook okulun giriş kolidorunda seni bekliyor"
" ne yapacakmış beni"
Joy"Orasını ben bilemem"
"Öf ne haliniz varsa görün o da ne diyecekse desin sonrada benimle uğraşmayın "Geldiğimde jungkook un arkasında eunwoo ve namjoon vardı
Tabi doğal olarak tüm okul görmemiş gibi onları izliyorlardı.
"Ne istiyorsun"
Jungkook"biliyor musun sen safsın koşa koşa ayağıma geleceğini düşünmemiştim"
"Öf be ne diceksen de artık"
Jungkook" tamam tamam sabırsızlanma söyliyim"
"Evet artık bir zahmet"Parmaklarıyla yüzüme çerçeve yaptı ve
"Sana kırmızı çok yakışıcak diyip" sırıttı
"Ne diyosun ya "Yukarıya baktı ve parmağıyla yukarıya bakmamı işaret etti yukarıya baktığımda işte şimdi sıçtım elinde kocman bir kovayla yukarı katta üzerime kovayı dökmeyi bekleyen bir joy vardı kaçmalıydım ama sanki çiviledim zaten joy üzerime dökmek için hamlede bulunmuştu
Bir anda yere kapaklandım ama üzerim kırmızı boya değildi kahretsin karşımda kırmızı boyayla yerde yatan jisoo duruyordu.
Jisoodan
3 dakika önce
Kendimi iyi hissetmiyordum fiziksel olrak değil daha çok ruhsal olarak biraz temiz hava almak istemiştim aslında jiminle bu sevgililik işini konuşmak istemiştim ama bir sonraki teneffüse ertelemeyi planladım.
Okulun içine girdiğimde bir kalabalık vardı oraya doğru yöneldiğimde jungkook ve lisayı konuşurken ya da boğuşurken gördüm birbirlerine laf atıyorlardı en sonunda jungkook parmağıyla yukarı gösterdiğinde lisanın yardıma ihtiyacı olduğunu anladım.
Arkadaşımı sokakta bulmadın ben değil mi tam joy kovayı dökecekken lisayı ittim aslında planım kendimide bir şekilde oradan kurtarmaktı ama lisayı iterken ayağım takıldı joyda boyayı sert bir biçimde dökünce bende lisa gibi yere düştüm başımıda çarpmıştım her yerim kırmızı boyaydı caniler azcık su bile katmamamış duvar boyasını üstüme boşalttılar.
Hâlâ yerdeydim ve alışmıştım biraz başımın acıdığını hissettiğimde alnıma koyduğum elimde kırmızı boya değilde kan olduğunu anladım bir bu eksikti.
Jennie"NOLUYOR BURADA LİSA NEDEN YERDE JİSOO NİYE KANLAR İÇİNDE SİZE DİYORUM ALÇAKLAR"
Zar zor konuşarak
"Jennie sakin ol bu boya kan değil sadece alnımdaki kan"Jennie" tamam o zaman sorun yok dememi falan mı bekliyorsunuz jisoo iyimisin hadi kalk"
Lisa"jisoo ben özür dilerim keşke bana gelseydi"
"Saçmalama kızım ha sen ha ben"
Jennie"bana her şeyi birazdan açıklayacaksınız ama önce jisoo başın çok fazla kanıyor gel seni revire götürelim"O sırada ders zilinde çalmıştı.
Ben zorla ayağa kalkmışken bize hayretle bakan jimin , j hope , yoongi ve jin beklemiyorduk.
Jimin" BURDA NELER OLDU jisoo sen iyimisin iyisin dimi lütfen iyi ol bu kan mı"
Eli titriyordu baya korkmuştu sanırım diğerleri bize şokla bakıyordu dona kalmışlardı.Lisa" sakin ol jimin sadece boya yere düşünce başını çarpmış revire gideceğiz."
Jimin"Kesin taehyung alçağı yaptı nerde o "
Sora bizimkilere el işareti yaparak
"Gidelim O TAEHYUNG BUGÜN BURADAN SAĞ ÇIKAMAZ" diyip merdivenlere koştu tabi öbürleride arkasından .
Jennie" hayır jimin bekle ben onlarla gideyim lisa sende jisooyu revire götür birazdan zaten hoca gelir biz her şeyi açıklarız jisoo biraz dinlensin"Yavaş yavaş merdivenleri çıkıp revire gittik ama orada kimse yoktu.
Lisa" ben bir hemşire nerede bakayım sende geç uzan"
"Tamam"Lisa çıkalı iki dk falan olmuştu ve benim canım sıkılıyordu her tarafım tutuldu resmen. Eve gidip bir an önce duş almalıydım yoksa bu boya geçmezdi neyseki boya saçıma çok fazla dökülmedi yoksa saçım mahvolurdu.
O sırada kapı kırılıcasına açıldı ve aynı şekilde kapanıp kilitlendi kim olduğuna baktığımda bana şok olmuş gözlerle bakan taehyung vardı.
Oy atıp yorum yazarsanız sevinirim🤗
Bu arada artık okuyanlarım arttığı için oy sınırı koymayı planlıyorum
Oy sınırı=10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Does Love Mean~Vsoo
JugendliteraturHer gece rüyasında tanımadığı birini gören Kim Jisoo. Yeni başladığı okulunda onunla karşılaşır " Gecelerinin Prensi" Ama kafasını karıştıran biri vardır. "Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin." Kim Jisoo & Kim Taehyung