🌚~5 (Geçmiş)

4.2K 178 13
                                    

Unutulur yeminler...

10 Yıl Önce (6 Yaşındalar) (Yazarın -benim ehehehe- anlatımıyla)

"Buğraa bana atacaksın amaa" küçük kız  oyunun başından beri ona top atmayan arkadaşına küserek kollarını öğretmeninin okuldaki deyişiyle çiçek yapıp koca ağacın altına oturdu. Ne zaman birbirleriyle küsseler bu ağacın altına oturur barışırlardı. Buğra, Ece küsünce oyunu bıraktı ve koşarak evine gitti. "Anneee" "Efendim oğlum?" "2tane çikolata verir misin Ece benle küstü." dedi dudaklarını büzerken küçük. Annesi oğlunun bu haline kıkırdadı ve çikolatayı verdi. Buğra annesine teşekkür ederken annesi "Hava kararmadan gel." diye uyarmayı da unutmadı.

Buğra ağacın yanına ulaştığında dudaklarını büzmüş arkadaşını gördü ve bu tatlı haline gülümsedi. Çok seviyordu arkadaşını. Daha bu yaşında abilik içgüdüleriyle hareket etmeye başlamıştı arkadaşı için. Topu ona atmıyordu ve diğerlerini de uyarmıştı atmamaları için çünkü başkalarıyla oynamasını istemiyordu. Ya o çocuklardan birini daha çok severse? Düşüncesi bile çok kötüydü.

 Ya o çocuklardan birini daha çok severse? Düşüncesi bile çok kötüydü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Oturdukları ağaç)
Çikolatayı verdi küçük kıza. Küçük kız yüzünde oluşan tebessümü saklamaya çalıştı. Çünkü hemen affetmeyecekti onu! "Ben senin için top atmadım sana" dedi küçük Buğra. Ece'nin gözleri şaşkınlıkla açıldı. "Nasıl yani?" "Onlarla oynamanı istemiyorum çünkü ya onları benden daha çok seversen. Sonra oynayamayız bir daha" Küçük kızın yine yüzünde bi gülücük oluştu "Akıllım bunu benim için değil kendin için yapmış oluyorsun. Düpedüz kıskanmışsın beni." Küçük Buğra dudağını ısırdı "ee-şey yani.. Off Ece. Evet
oynamanı istemiyorum onlarla kıskanıyorum seni." " O zaman bir anlaşma yapalım." Bu kez de gözleri şaşkınlıkla açılan kişi Buğra'ydı. "Nasıl yani?" "Şöyle ki ben olduğum zaman başkalarıyla oynamazsan ben de oynamam." Buğra bunu kafasında ölçü. Küçük kızın başka çocuklarla oynamasını istemiyordu. "Kabul." dedi hemen. Küçük kız yanağındaki gamzeleri belli edecek şekilde gülümsedi. Sonra da sarıldılar. Küçük Buğra içinden bir söz verdi. "Söz veriyorum kimsenin seni üzmesine izin vermeyeceğim ve bir daha asla seni üzmeyeceğim kardeşim." dedi kardeşi gibi sevdiği arkadaşına.

Bir hıçkırık sesiyle birbirlerinden ayrıldıklarında güneş gibi parlayan sarı saçları, adeta bir ormanı anımsatan yeşil gözleriyle küçük bir kızın onlara baktığını gördüler. Küçük kız bir kez daha hıçkırarak dolu gözlerini kırpıştırdı. Küçük Ece hemen kızın yanına gitti ve "Ne oldu, niye gözlerin dolu dolu?" diye sorularını sıraladı. Küçük kız biraz da utanarak "Benim hiç arkadaşım yok." dedi. Buğra ve Ece ikilisinin yüzlerinde sıcak bir gülümseme oluştu. "Biz senin arkadaşın oluruz." dedi Buğra gözlerini güneş saçlardan alamayarak. Küçük kız gülümsedi "Ben Aslı." Ece cevap verdi "Ben Ece, bu da arkadaşım Buğra."

Çocuklar o gün hava kararana kadar konuştular ve oynadılar. Bir de söz verdiler. "Birbirimize hep güveneceğiz ve asla ihanet etmeyeceğiz." diye...

5 Ay Önce (16 Yaşındalar) (Yine benim anlatımımla 😎)

Mol Boğro: Hadi parka gel çilli Ben: Tamam knk geliyorum.

Genç kız whatsappı kapattı ve kıyafetlerini giydi. En son da kırmızı converselerini giyip evden çıktı.

(Giyindikleri)Her zaman altında oturdukları ağaca gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giyindikleri)
Her zaman altında oturdukları ağaca gitti. Bu ağaç Onlarındı, bu ağaç onlar için özeldi. Aslı asık bir yüzle karşıladı onu, Ece fazla üstelemedi. Belki kötü günündedir diye düşündü. Gidip Buğra'nın yanına oturdu. Aslı'nın "Yine çocuğa yapıştı." deyişini duyunca sakin kalamayacağını anlayıp derin nefes aldı. Ve "Anlamadım? Daha yüksek sesle söyler misin Aslıcığım?" dedi Aslı ise onu geçiştirdi.

Buğra ve Aslı, Ece gelmeden önce kavga etmişlerdi. Aslı, Buğra'nın Ece'yle fazla yakın olduğunu söylerken Buğra ise "O benim kardeşim Aslı. Lütfen laflarına dikkat et." demişti. Aslı'nın siniri bu yüzdendi.

Gün boyu Ece'ye laf sokma çabasındaydı Aslı. Buğra ise neden yaptığını bildiğinden Aslı'yı engellemeye çalışıyordu. En sonunda Ece dayanamadı. "Aslı ne oluyor niye durmadan beni terslemeye çalışıyorsun derdin ne benimle kızım?" Diye sesini yükseltti. Aslı ise hem suçlu hem güçlü diye düşünerek "Bir de soruyor musun? Hani birbirimize güvenecektik, ihanet etmeyecektik? Söz vermemiş miydik? Burda gözümüzün önünde Buğra'ya aşıksın bir de ne oluyor diyorsun. Yeter be! Arkadaş dedik sustuk! Ama bu kadarı da fazla!" Diye bağırdı. O sırada Ece'nin gözlerinden yaşlar akmaya devam ediyordu. "Herkesten böyle düşünmesini bekleyebilirdim ama senden asla! Buğrayı abim gibi sevdiğimi bilirken bunları deyişin çok kötü. Sakın bir daha arama!" Diye bu kez de Ece bağırdı. Aslı tam Tokat atacakken Buğra kolunu tuttu ve "Yeter bu kadar kızlar." Dedi. Ece bu kez Buğra'ya döndü. "Sen hiç öyle düşündün mü?" "Hayır asla. Çünkü ben de seni aynı şekilde kardeşimin gibi seviyorum ve bana asla o gözle bakmayacağını biliyorum Çilli." Dedi güven veren tebessümüyle. O gün Aslı'yla Ece dönemi bitti. Aslı okulunu değiştirdi. Buğra da Aslı'yla konuşmadığını söylemişti Ece'ye lakin yalan söyledi ona kendinden bile çok güvenen dostuna. Unutuldu yeminler, doldurdu yeminlerin yerini yalanlar..

🌚🌚🌚
Selam bu bölümde geçmiş var.
Aga Aslı'ya harbi sinir oldum malın teki kfşfkfşlfşf
Neyse kitabıma 50den fazla oy verildi bu yüzden cidden çooooook mutluyuuuum 🙂🙂🙂
Bu kadar olmaz sanıyordum ama oldu valla gkşflfşflflkfk.
Seeeen şu an burayı okuyan ve Kitabıma şans veren şahıs sana teşekkür ederiiiim.
Her bölüm atışımda gelip okuyan ve oylayan daimi okuyucu sana da teşekkür ederiiiim.
Geçen bölüme yorum gelmediği için kimseye ithaf etmedim bölümü. 🥺
Ama geçen dediğimi diyeceğim yine en çok yorum yapan kişiye bir dahaki bölümü ithaf ediyorum.
Neyse yeter bu kadar görüşmek üzere bir dahaki bölümde.🌚🙂💗
(Bir dahaki bölümü henüz yazmadım ne olmasını istersiniz bir dahaki bölümde?)
(813 kelime)

DEĞİŞENLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin