אירו הוא בנו הבכור של שליט האש אזולון, ואשתו איילה. הוא אחיו הגדול של הנסיך אוזאי, ואביו של הנסיך לו-טן.
אירו גדל בידיעה שהוא נסיך העצר של אומת האש, וגורלו היה להפוך לשליט האש הבא, אחרי אביו. אירו היה כשף אש מוכשר וחזק במיוחד, והוא פיתח דרכים חדשות של כשפות אש, כמו היכולת להוציא אש מהפה, והיכולת לכוון מחדש ברקים דרך גופו.אירו היה אדם מאוד רוחני, ויום אחד הוא ביקר את לוחמי השמש, שם הוא עמד בפני שני דרקונים, ראן ושו. אירו שיכנע אותם שהוא היה ראוי, והם גילו לו את את הסוד האמיתי של כשפות אש, בלי להשתמש בכעס ושנאה, כפי שרוב כשפי האש עשו. לאירו היה קשר מיוחד עם הדרקונים, והוא שיקר לעולם, וסיפר שהוא נלחם והרג את הדרקון האחרון. הוא עשה זאת כדי להגן על מה שנשאר הגזע שלהם, וכדי לוודא שראן ושו ישארו בטוחים. בגלל טענה זו, בנוסף ליכולת שלו לנשוף אש מהפה, הוא נקרא 'דרקון המערב'.
במהלך המלחמה, אירו הפך לגנרל בצבא אומת האש. בזמנו בתור גנרל, אירו ניסה להגשים חלום שהיה לו, לכבוש את בירת ממלכת האדמה, בה סינג סה, דבר שמעולם לא נעשה. מסביב לעיר עמדו חומות ענקיות המגנות עליה, ואירו הצליח לפרוץ את החומה החיצונית. הוא העמיד מצור על העיר, במשך 600 יום. אך לפני שהוא הספיק לפרוץ את החומה הפנימית, בנו, לו-טן, נפצע קשה וכמעט נהרג. למזלו, הם הספיקו להציל אותו בזמן, ולו-טן נשלח חזרה לאומת האש כדי להחלים. מאורע זה נתן לאירו כוח ומוטיבציה חדשה, ולאחר עוד כמעט 100 ימי מצור, הוא הצליח לפרוץ את החומה הפנימית.
אחרי שנה אחת אותה הוא בילה בבא סינג סה, מארגן שלטון חדש בשם אומת האש ושליט האש, הוא חזר הביתה, אל בירת אומת האש. אחרי שנתיים בהם לא קרה הרבה, ואומת האש בעיקר כבשה עוד ערים וכפרים של ממלכת האדמה, שליט האש אזולון מת מזקנה, משאיר את הכס לבנו הבכור, אירו.
שנה אחת מתחילת שלטונו של אירו, אומת האש מצאה את שבט הבין הדרומי. הם פלשו אל השבט, ולהפתעתם מצאו שם רק נשים וילדים. לפי דברי הנער היחיד בשבט, כל הגברים נטשו את השבט לידי שני נערים, ויצאו להלחם.לפי פקודותיו של אירו, מעט האנשים שנשארו בשבט הובאו לאומת האש. אירו נתן להם עיירה קטנה ליד הבירה, כדי שתהפוך לעיירה שהיא רק שלהם. בתחילה הם התנגדו, ועשו הכל כדי להקשות על חייהם של החיילים שהופקדו להשגיח עליהם, אבל בסופו של דבר הם הבינו שאין להם ברירה, והדרך היחידה להגן על הילדים היא לנסות ולהתרגל לחיים שקטים בעיירה.
כעבור חודשיים אומת האש מצאה את הגברים של שבט המים הדרומי. חלקם מתו בלחימה, אבל את רובם אומת האש הצליחה לתפוס שלמים ובריאים. הם החזיקו בהם לכמה חודשים, בהם הסבירו להם מה קרה לשבט שלהם ומה היו הברירות שלהם; או להמשיך להתנגד ולבלות את שארית חייהם בכלא, או להשלים עם המצב ולעבור לגור עם שאר השבט בבית החדש שלהם.
בתחילה, כולם התנגדו, וניסו להלחם בכל הזדמנות. לאחר כמה חודשים, אירו ביקר אותם, לא בפעם הראשונה, בניסיון להסביר להם את המצב ולשכנע אותם להיכנע ולחזור למשפחותיהם. אך כשראה שזה לא עובד עלה לו רעיון חדש. ביום למחרת הוא חזר שוב לבקר, והפעם עם כמה מהילדים הקטנים והנערה, קטרה. כשהגברים של השבט ראו את הילדים הם מייד רצו אליהם. אחרי הרבה דמעות, חיבוקים נשיקות, וכדומה, קטרה סיפרה להם על מה שקורה בשבט.
YOU ARE READING
ניצחון אומת האש || וואנשוט אווטאר
Fanfictionבזמן המצור על בה סינג סה, לו-טן מת ואירו חזר אל אומת האש. אבל מה היה קורה אם לו-טן היה נשאר בחיים? אם אירו היה ממשיך עם המצור? איך זה היה משפיע על תוצאות המלחמה? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ אז היי, הנה הוואנשוט הראשון שלי! האמת היא שכתבתי אותו בטעות, ניסית...