Capitolul 12 - Ai nevoie de ajutor?
Felix stătea cocoțat pe un scaun lipind niște ornamentele pe peretele sălii de sport. Vacanța de iarnă era în câteva zile, la fel ca și mini concertul cerut de director.
- Pune-l mai la stânga, auzi vocea lui Hyunjin de undeva de prin spatele lui.
Toți cei trei din danceracha, Minho, Jeongin și încă vre-o doi pe care nu îi cunoșteau se ocupau de aranjarea sălii de sport. Era dimineață foarte devreme, iar în încăpere era foarte rece.
Fiecare dintre ei făcea câte ceva, unul umfla baloane și îi dădea altuia să pe agațe de perete și toate cele. Changbin căra niște cutii destul de grele prin sală.
- Ai nevoie de ajutor? o voce groasă se auzi de undeva de prin spatele lui. Stăpânul vocii totuși nu așteptă răspunsul băiatului, și lua o cutie din brațele lui și o așeză la locul ei, apoi îi aruncă un zâmbet, iar Changbin îl recunoscu pe băiatul care îl salvase din mijlocul fetelor în urmă cu câteva săptămâni.
- Mulțumesc, șopti el când Felix era la o oarecare depărtare.
Restul zilei Changbin era cu gândul la băiatul blond. Băiatul era drăguț cu toată lumea, îl vedea destul de des pe holuri, ajutând elevi. Dacă era să se ia după ghiozdanul și caietele lui, îi plăceau pisicile. Avea o voce...
- Seo Changbin, dacă ai venit la școală doar ca să visezi ai venit degeaba, vocea profesorului de biologie îl aduse cu picioarele pe pământ.
- Îmi cer scuze, răspunse băiatul scurt, rușinat de faptul că un profesorul îi atrase atenția. Ar trebui să se oprească din visat despre un blond despre care nu știa nimic și să se apuce de treabă. Cel mai probabil va trece repede. Sau măcar așa spera.
CITEȘTI
Masca în flăcări ✔️
FanfictionȘase adolescenți într-un liceu, luptându-se pentru a-și ține identitățile secrete. ^ nu am o descriere mai bună