15. wake up damn!

100 7 0
                                    

,,Chatu?" zopakovala jsem překvapeně.

,,Seo-hae to zvládne být na víkend sama doma, ne?" zeptal se a já kývla ,,Zas tak malá není." řekla jsem. 

,,Musím už tady odbočit, ale tak dej mi vědět." řekl a zastavil se ,,Dobře, ještě to s ní proberu." řekla jsem a usmála se.


♡ 


,,Se-hae!" vykřikla jsem sotva vkročila do bytu ,,Ano?" odpověděla nejistě.

,,Musím s tebou něco probrat!"


--- 


,,Tak to musíš jet!" vyjekla po mně.

,,Zvládneš to tady?" zeptala jsem se a ona se podívala do země. 

,,V-víš napadlo mě, jestli bych nemohla jít spát ke kamarádce." řekla se sklopeným pohledem. 

,,Bože, Seo-hae jasně, že můžeš!" vyhrkla jsem a ona se rozzářila.

,,Proč jsi mi to neřekla dřív, že ses začala s někým bavit?" zeptala jsem se ,,Nebyla vhodná chvíle." 

,,Jasně." probodla jsem jí pohledem ,,Ty jsi mi taky furt nepředstavila toho kamaráda jen vím, že ho máš pojmenovaného JK, to je vše." řekla uraženě.

,,Však jednou ho poznáš." řekla jsem a odešla do pokoje se sbalit. 


Seo-jin : Řekni Jinovi (mrk) že pojedu.

JK : Super! 


Achjo vážně tohle dělám?



 ,,Sbalila sis vše potřebné ke kamarádce?" vešla jsem do pokoje Seo-hae. 

,,Jo a co ty?" zeptala se a já kývla ,,Snad jo." přidala jsem úsměv. 

,,Půjdeme dělat večeři?" zeptala jsem se ,,Jasně, pomůžu ti." odpověděla mi a vydaly jsme se do kuchyně. 

,,Můžu otázku?" zeptala se po chvíli Seo-hae ,,Ano?" vydala jsem ze sebe a soustředila se na krájení masa.

,,Líbí se ti JK?" řekla a já se málem pořezala.

,,Co?" vyhrkla jsem ,,Že s ním furt trávíš čas." vysvětlila a celou dobu se na mě culila.

,,Je to můj kamarád." odpověděla jsem a pokračovala dál v krájení. Hm... Jungkook?


♡ 


Konečně jsem si lehla do své postele. 


Seo-jin : Spíš? 

JK: Ještě ne, proč? 

Seo-jin : Už jsem si vše sbalila.

JK : Už? Já ještě nemám nic xd 

Seo-jin : To mě nepřekvapuje xd 

JK : Jo jinak po škole hned jedeme. 

Seo-jin : Dobře, představ si, že Seo-hae si našla kamarádku a jde k ní spát! 

JK : Tak to je skvělé, ne? 

Seo-jin : No, pokud je ta kámoška v pohodě, tak jo. 

JK : Podle mě by se Seo-hae nebavila s někým špatným.

Seo-jin : Doufám.

JK : Kluci se už na tebe těší, už tě docela dlouho neviděli. 

Seo-jin : Jo naposledy v neděli xd 

JK : Ale i tak xd

Seo-jin : Oni mi taky.

JK : No nic, už půjdu spát, dobrou<3

Seo-jin : Tak já taky, dobrou<3


Odeslala jsem zprávu a uvědomila si, že se nad tím mobilem culím... co když Seo-hae měla pravdu? Počkat co?! Jak nad tím můžeš vůbec uvažovat. 


♡ 


Ráno jsem šla klasicky se Seo-hae do školy, kde jsme se už i spolu rozloučily. 

Hodiny byly v pohodě, i když v chemii Jungkook usnul. 

Když jsme vyšli stála tam dodávka, tu už jsem moc dobře znala, jenže kolem ní bylo nasáčkováno několik lidí.

,,Co se děje?" zeptala jsem se směrem k Jungkookovi, ale za ním se rozutíkaly zase další holky ,,Jungkooku!" všechny ječely. Ehm... dobře? Tohle je už fakt divné. 

,,Běž domů, stavíme se pro tebe." rychle mi pošeptal do ucha, než ho přebagrovaly ty holky a do mě opět žduchly. Ale už dost bože. 

,,Hej!" zakřičela jsem ,,Nechcete mě rovnou převálcovat! Vzpamatujte se už ksakru!" zařvala jsem na ně a ony mezitím utichly.

,,Chovejte se normálně! Se na něj na chudáka vrháte, jak na nějakou kořist!" všechny mi věnovaly pozornost, teda asi nejen ony, ale už všichni co stáli před školou nebo okolo ní.

,,Bože je mi z vás fakt špatně!" s těmito slovy jsem odešla. Bylo za mnou ticho a já se cítila, jak nejlépe to jen šlo.


♡ 


Hned jak jsem přišla domů, jsem si uklidila tašku a převlékla se z uniformy. 

Vzala jsem si tašku, kterou jsem měla sbalenou a v tom mi přišla zpráva. 


JK : Už jedeme :) 

Another part of life [Jungkook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat