16. what the hell am I thinking about?

101 8 0
                                    

,,Ahoj!" křikla jsem po nich, když vystupovali mi pomoct s taškou.

,,Ty se k nám stěhuješ?" řekl pobaveně Jimin, který mi vzal tašku, jen jsem ho probodla pohledem.

,,Kam teda jedeme?" zeptala jsem se a nastoupila ,,Uvidíš." řekl natěšeně Hobi a vyrazili jsme.




,,To jako vážně!" vyhrkla jsem, když jsme v horách, kde nebyla ani noha, zastavili před krásnou... počkat slabé slovo... před luxusní chatou. 

Všichni jsme vystoupili a já se jen rozhlížela kolem sebe.

,,Máte i venkovní bazén!" vyhrkla jsem a oni se jen smáli ,,Vše na co si vzpomeneš." řekl Yoongi s láskou v očích.

,,To tu mají tak úžasné postele, že se tak zamilovaně koukáš?" řekla jsem pobaveně ,,Ty nejlepší." odpověděl mi pobaveně Yoongi. 

,,Ale máme problém." řekl Namjoon ,,Každý tu má svůj pokoj, takže Seo-jin budeš muset být s někým na pokoji." dořekl to a všechny pohledy zůstaly na mě.

,,Mi je to jedno." řekla jsem s klidem ,,Kdo si mě vezme na triko?" řekla jsem s úsměvem.

,,Jako nejlepší by bylo asi u Jungkooka, má největší pokoj." řekl Namjoon a podíval se na hnědovláska. Bože, proč jsem tak ráda, že navrhl zrovna tohle? 

,,Mi to nevadí." řekl Jungkook a já si vzala tašku.

,,Tak mě veď" usmála jsem se na něj a on se rozešel.




Měl opravdu krásný a taky hrozně velký pokoj. Vše jsem si uložila a dala na své místo.

,,Seo-jin!" slyšela jsem hlas ze zdola. 

Přiběhla jsem do obýváku ,,Ano?" všichni seděli na gauči.

,,Budeme se dívat na film, jdeš taky?" zeptal se Tae ,,Jasně!"


---


,,Hyung!" řekl zoufale Jimin ,,Mám už docela hlad." řekl směrem k Jinovi a on se podíval na nás ,,Oppa já taky." řekla jsem a udělala jako ostatní psí oči.

,,Dobře, dobře, už jdu." řekl s úsměvem. 

,,My zatím půjdeme něco vyřešit." řekl Jungkook směrem ke mně a postavil se. 

,,Ano?" zeptala jsem se, když jsme vešli do pokoje.

,,Jen jsem chtěl probrat spaní, sice mám velkou postel, ale jestli chceš můžu si ustlat gauč." řekl a pohled zabodl někam na zeď.

,,To je v pohodě, nebudeš přece spát na gauči." řekla jsem s úsměvem, hned na to se na mě podíval, jakoby ho ta odpověď překvapila, ale potěšila, protože se mu vytvořil úšklebek na tváři. 

Přistoupil ke mně blíž a naklonil se k mému uchu ,,A jsi si jistá, že usneš?" pošeptal mi do ucha a mi po celém těle naskočila z toho husí kůže. 

Počkat. Počkat. Na co myslí?! Počkat! Na co sakra myslím já?! 

Odtáhl se ode mně a zasmál se... jo dívat se na mě, jak tam stojím jako zmražená a pravděpodobně i trochu červená, je opravdu vtipné. 

,,Večeře!" zakřičel Jin ze zdola. Děkuji Jine! Jungkook se rozešel do kuchyně a já za ním.


--- 


,,Zítra musíme zajít do obchodu pro nějaké maso na grilování." informoval nás Jin.

,,Grilování?" zopakovala jsem překvapeně ,,Tak to musí být." řekl pobaveně Tae. 

,,Bože, jsem tak najezená děkuji Jine, pomůžu ti s nádobím." řekla jsem a Jin se na mě usmál ,,Aspoň někdo." řekl schválně nahlas.


♡ 


Bylo už docela pozdě a my jsme seděli v obýváku a koukali na film, ale spíš si u toho povídali. 

,,Půjdu si už asi lehnout." řekla jsem a zvedla se ,,Půjdu taky." řekl Jungkook a s námi se postavili ostatní.

,,Dobře, půjdeme už do pokojů." řekl Namjoon. Samozřejmě Yoongi už šel spát dávno. 

,,Tak dobrou." řekla jsem ostatním.

,,Jo a Jungkooku?" křikl na něj Hobi ,,Chceme se vyspat, ano?" mrkl na nás a začal se smát.

,,Hej!" okřikl ho Jungkook a já ho probodla pohledem... jak vtipné... jsou vůbec dospělí? 

Lehli jsme si s Jungkookem každý na jednu stranu postele.

,,Chceš už spát?" zeptal se otočil se ke mně ,,Půjdu ještě asi na mobil." řekla jsem a on kývl. 

Po chvilce jsem si myslela, že už spal, ale uviděla jsem jedno vtipné video a začala se smát, samozřejmě potichu, ale jak se ukázalo, tak nespal, protože když jsem se zasmála po třetí promluvil na mě.

,,Čemu se tam furt směješ?" zeptal se a já sebou cukla.

,,Myslela jsem, že už spíš!" vyhrkla jsem. 

Usmál se a přisunul se ke mně ,,Tak ukaž."

Another part of life [Jungkook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat