Merhaba arkadaşlar ne zaman okumaya başladıysanız tarihini ve saatini yorum olarak yazabilirmisiniz?
Medya: Ciara
Ciara'dan
"Kimse yok mu?"
Karanlık, her yer karanlık yada ben göremiyorum
"Kimse yok mu!?"
Şansımı tekrar denedim ama kimse yok. Ben burdan nasıl çıkıcam? Nasıl geldim buraya? Hiç bir fikrim yok.
Arkamdan gelen hışırtı sesleri ile hemen arkama döndüm ama gene karanlık. Off sinir ediyor beni bu karanlık !!! Ensemde hissettiğim nefes ile dondum.
" İşte şimdi hapı yuttun "
"Beynimde duyduğum ses benim 'saygı değer' iç sesim jsjs"
" Dalga geçme !!! Gerçekten de hapı yuttun "
" Doğru söylüyon galiba "
Arkamdaki nefes kime ait bilmiyorum ama çok tanıdık geliyor. Sanki tanıdık ama tanımıyorum. Ayh kafam karıştı!?
Arkamdaki şahıs hatta yaratık, hırladı çok korkunç bir hırlama idi. Bütün cesaretimi topladım ve arkama hızla döndüm.
Sonuç; kocaman kırmızı gözler
O kırmızı gözler çok sinirliydi ama bana bir şey yapmıyordu, ilginç!? Etrafıma tekrar baktığımda renkli renkli gözler bana bakıyordu ama sinirli bir şekilde. Bir süre böyle birbirimize baktık.
Bunların derdi ne benle?!
Neden bana bir şey yapmıyorlar?
Böyle durmaya devam mı edecekler?
O gözler kimlere ait?Bunlar gibi bir sürü soru var ve ben bu sorulara cevap bulamıyorum!?
Hepsi birden bana hırladılar. Yavaş yavaş bana doğru geliyorlardı ben ise onlara hararetli hararetli bakıyordum. Ne yapıcam ben şimdi !?!?!?!
Etrafını sarmışlar kaçamam, kaçsam da nereye gideceğimi bilmiyorum sadece renkli gözlerini görüyorum.
Geriye adım attım ve bir şeye çarptım arkama baktığımda buz mavisi gözler gördüm hemen yanımdada gri gözler diğer tarafında kahverengi gözler hepsi çok korkunç daha çok göz var bunlar sadece birkaçı.
Bana daha da çok yaklaştılar ve bütün hepsi bana hırladılar sonra...
" Ciara!!! Ciara uyan hadi kabus görüyorsun! Ciaraa! "
Bana seslenen en yakın arkadaşım sayesinde bu kabustan uyandım.
O olmasaydı acaba o yaratıklar bana ne yapacaktı!?Jessica bana uykulu gözlerle bakıyordu ama sonra susadığımı anladı ki bana su verdi. Suyu elinden aldım ağzıma götürdüm ve suyu yudumlamaya başladım.
Tenimde bir ıslaklık hissettim, terlemiştim. Duş almam gerekiyor. Ayağa kalktım ve telefonumun saatine baktım saat gece 01:01 demek ki saat tam 1'de uyanmışım
" Tam bir dehasın Ciara hahaha"
" Dalga geçme iç ses! "
" Tamam tamam sjsjs "
"İç ses sus !!! "
" Aman sanada şaka yapılmıyor "
" Off iç ses "
" Neyse ben kaçtım bay bay "
" Ayh nereye gidersen git ama geri gelmemek şartıyla "
" Şuan senle uğraşamam ama sonra bu konuyu tekrar konuşacağız "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha Yöneticisi 1: Yaşlı Cadı
FantasíaEjderhalar + Ejderhaları Yöneten Kız = Mutlak Güç