19.Bölüm/ Peter Benjamin Parker

1.5K 72 11
                                    

Kelime sayısı: 580

Not: Kısa ve kötü bir bölüm ile bugün sizlerleyim. Aklımda kurduğum da böyle değildi.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Sabah alarmın sesi ile erkenden kalkmıştın. Peter yarın dönüyordu ve sen ona sürpriz yapmak için bugün malzemeleri alacaktın. Ona zaten bir sürprizin vardı. Onun ile alakalı dövme yaptırmıştın bileğine. Tabi onunla alakalı olduğunu sadece kimliğini bilenler anlayacağı türdendi. (Normalde fotoğrafını koyacaktım ama sizde sonra öğrenin kendi dövmenizi .d)


Hızlıca kalkıp üstünü değiştirmeye başladın. Bugün uzun bir gün olacak gibiydi. Beyaz sade tişört ve önden düğmeli kot elbiseni giyerek eline masayı aldın. Saçlarına doğal dalgalar yaparak odadan çıktın. Beyaz askılı çantana telefon, kulaklık, cüzdan ve anahtarını atarak omzuna astın.

Beyaz spor ayakkabılarını da ayağına geçirerek evden çıktın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beyaz spor ayakkabılarını da ayağına geçirerek evden çıktın. 15 dakikalık bir yürüyüşün ardından ufak tefek bir mağazaya gelmiştin. Etrafta gezip alman gereken şeylere bakıyordun.

Küçük 30'lu mum, balonlar, çift taraflı bant ve küçük boyutlarda tahta mandal aldın. Küçük dükkandan çıktıktan sonra bir fotoğrafçıya giderek birlikte olan fotoğraflarınızdan bastırdın. Marketten pasta için malzemelerinide alarak evine geri döndün. Dükkandan aldıklarını ve fotoğrafları masanın üzerine koyup mutfağa gittin. Hazır pasta keki aldığın için işin kolay olacaktı.

Güzelce hazırlayıp şeker hamuru ile kapladığın pastayı süsleyerek dolaba koydun. Aldığın küçük mandalları ve dolabındaki boyaları alarak masaya oturdun. Küçük mandalları siyaha boyamaya başladın. Küçük oldukları için sana zorluk çıkarabiliyorlardı. Mandalları kuruması için bırakıp yüzüne, ellerine ve kollarına bulaşan boyalardan kurtulmak için duşa girdin.

Duştan sonra kahve yaparak kitabın ile balkona oturdun. Uzun zamandır okumak istediğin ve fırsat bulamadığın kitabını okumaya başladın. Havanın kararmaya başlaması ile uyumak için içeriye girdin. Alarmını kapatarak yorgun bedenini yatağa bıraktın.

(Hâlâ nasıl yazacağını bilmeyip saçmalıyor . İki gündür size yemek yedirmedim resmen. Neyse arada yediniz sayın siz, gitti bu bölüm🤦🏻‍♀️)

Akşam kurduğun alarmın sesini duyman ile heyecanla yatakta kalktın. Bugün Peter gelecekti. Hızlıca terliklerini giyerek odadan çıktın. Lavaboda ki işlerini halledip kabaran saçını az çok düzelttin. Salona gelerek dün aldığın balonları şişirmeye başladın. Şişirdiğin balonların ucuna ip bağlayarak aşağıya sarkması için uzun bıraktın. Çift taraflı bant ile balonları tavana rasgele bantladın. Boyadığın küçük mandallar ile iplerin ucuna fotoğraflarınızı astın. Küçük orta sehpanın üzerine mumlardan koyarak boşluğa pastayı koydun. Herşey tamam olunca yukarı çıkıp hazırlanmaya başladın.

Üzerine siyah bol tulumunu giydin ve evde olduğunuz için sadece rimel, eyeliner ve şeftali tonlarında ruj sürerek makyajını tamamladın. Saçlarını tarayarak salık bıraktın. Bileğindeki dövmenin üzerine siyah bir bandana dolayarak aşağıya indin.

 Bileğindeki dövmenin üzerine siyah bir bandana dolayarak aşağıya indin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağıya inmen ile kapının çalması eşdeğer olmuştu. Hızlıca mumları yakmaya başladın. Perdeleri kapattığın için evin içerisi fazla aydınlık değildi ve bu mumların düzgün görünmesini sağlıyordu. Mumları yakmayı bitirdiğinde, Peter kapıyı ona verdiğin yedek anahtar ile açmıştı. Beklemediği  sürprizden ziyade, günlerdir göremediği sevdiği kızın karşısında olması onun için daha mutluluk vericiydi. Hızlıca yanına gelerek sana sarıldı. Seni etrafında döndüğünde elinde olmadan güldün ve kollarını daha sıkı sardın. Sen indirdiğinde konuşmaya başladı.

Peter: Teşekkür ederim bebeğim, çok hoş olmuş. İyi ki varsın diyip dudaklarına uzun ve yumuşak bir öpücük kondurdu. Yüzündeki gülümseme ile cevap verdin.

Y/N: Sürekli sürpriz yapan sendin ve bu seferde ben yapmak istedim. Ve sürprizin bu kadar değildi diyerek bileğini ona uzattın. Bileğine ve sana anlamazca bakışlar attığında kafan ile bandanayı gösterdin. Peter elini uzatarak bandanayı çıkardı ve şaşkınlıkla bileğine bakmaya başladı.

 Peter elini uzatarak bandanayı çıkardı ve şaşkınlıkla bileğine bakmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dilini dudağında gezdirerek gülümsedi ve gözlerini senin gözlerine çevirdi.

Peter: Seni seviyorum Y/N diyerek tekrardan dudaklarınızı birleştirdi.

O gün birlikte sehpanın önündeki tekli koltukta oturup pasta yediniz ve fotoğrafları çektiğiniz günler neler olduğu hakkında uzunca sohbet ettiniz.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Kestik 🎬🎬

Sürekli söylediğim gibi hiç içime sinmeyen ama aktif olmak için paylaştığım bir bölüm. Umarım fazla kötü olmamıştır.

I love you 3000🤍🤍

Avengers ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin