2

1.9K 11 2
                                    

Biasınızla ilgilenmek istersiniz ama onlar çok meşgullerdir

Scoups

Yanına gittiğinde çalışma odasında evraklarla uğraşıyordu. Yaklaşık 1 aydır ilişkiye girmediğiniz için onu özlemiştin. Meşgul olduğunu biliyordun ama yinede yanına gittin ve koltuğa oturdun. Kafanı hafifçe omzuna koyduğunda sana kaçamak bir bakış atıp saçlarını öptü

"Sevgilim şuan olmaz comeback programlarını düzenliyorum."

Jeonghan

Bu aralar video editlemeye karşı bir merakı vardı ve ara sıra çektiği videoları kendince güzel editler yapıp bilgisayara kaydediyordu. Sende elinde sıcak sütlerle gelmiş yanına oturmuştun. Biraz yatamazlık yapmak istediğin için elini baldırına attın. Yaptığın şeyi anlamıştı ki sana doğru baktı

"Bu videoyuda bitiriyim söz ilgilenicem güzel kızımla."

Joshua

Yeni albümdeki şarkıları akustik olarak kayıt etmekle meşguldü. Bir şeyler ters gidiyor olmalı ki sinirli gözüküyordu. Sen ise onu rahatlamak isteyip biraz açık bir kıyafet giyerek yanına gittin. Geldiğini bile anlamamış olucak ki sinirli haliyle kağıtlarla cebelleşiyordu. Sen hafiften elini boynuna götürüp okşamaya başlamıştın ki korkarak ve birazda kızgın bir şekilde sana döndü.

"Meşgulken yapmamanı söylemiştim güzelim."

Jun

Çinde kendisine ait bir talk show programını online olarak bilgisayarında sunuyordu. Sessizce içeri girmiş onu izlerken cilveleşmeye karar vermiştin. Tişörtünün üst kısmını sıyırarak göğüs çizgini belli edecek bir hakerek yaptığında jun hemen dikkatini sana verdi. Bakışlarıyla hayır anlamında işaret gönderse de onu dinlemeyince telefonuyla sana mesaj göndermişti.

"Şuan burada yapmak istersen binlerce kişi bizim inlemelerimizi duymak zorunda kalacak."

Hoshi

Bss comeback yapıcağı için klip çekmeye lunaparka gitmişlerdi. Sende soonyoungun yanında duruyordun. İlk sahneyi çekmişlerdi ve sırada kostüm değiştirip başka sahne çekmeye gelmişti. Sen soonyoungdan habersiz makyözlere makyajı kendin yapmak istediğini söylemiştin onlarda kabul etmişti. Soonyoung kabine gelip koltuğa oturduğunda gözlerini kapatıp dinlenmek istemişti. Sende sessizce içeri girmiş soonyoungun o halinden faydalanıp dudağına ufak bir öpücük bırakmıştın. Soonyoung hemen gözlerini açıp karşısında seni görünce sinirle sana baktı.

"Ödümü koparttın güzelim."

Wonwoo

Çok meşgul olan wonu beyimiz oyun odasında tüm dikkatiyle oyununu oynuyordu. Sana ne kadar saçma gelsede wonu oyun oynarken rahatsız edilmek istemezdi. Ama sen durmamış yanına gitmiştin. Elini arkasından tişörtünün içine atıp hafif belirgin göğüs kasını okşamıştın. Yaptığınla kulaklığını çıkartmış kızgın ama hafif bir gülümsemeyle sana bakmıştı.

"Yah! Senin yüzünden kaybettim işte şimdi cezayı hakettin."

Woozi

SEVENTEEN SMUT TRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin