Trzeciego dnia Jura ma 16 urodziny, ale Jurio nie lubi swoich urodzin. Powodem jest pewne wydarzenie z dzieciństwa. Kiedy był mały, wszyscy zapomnieli o jego urodzinach. Nawet jego ukochany dziadek. Jurio nie wie, że będzie dla niego impreza niespodzianka.
Jurio poszedł z Otabkiem do sali z grami komputerowymi: Otabek to najlepszy przyjaciel Jurio. Jurio wygrał 8 razy w grę komputerową, a Otabek tylko 3 razy, ponieważ jest w nie słaby.
Wyszli z sali gier w celu zjedzenia czegoś. Otabek zamówił ulubione jedzenie Jurio, czyli pierogi polane śmietaną. Jurio jednak lubi pierogi robione przez jego dziadka,
a otabek sobie zamówił sushi 🍣.Godzinkę później Jurio i Otabek poszli do sklepu z ubraniami, aby Juri kupił sobie nowe ciuchy. Wybrał jednak tylko 8 rzeczy z kotami, a Otabek kupił sobie koszulę z krawatem i szare spodnie.
W domu Juri już była impreza Juri. Katsuki kupił dużo słodyczy i troche alkoholu, bo juri lubi, a Victor przygotował stół i nadmuchał balony.
Już wszystko było gotowe, np: stół zrobiony, jedzenie na stole i alkohol. Tort był w lodówce, żeby Juri go nie widział.Juri i Otabek już wracali do domu. Otabek napisał do Victora, że już wracają. Wrócili jakoś koło 23:00, światło było zgaszone. Gdy Juri wszedł do domu, nie wiedział, o co chodzi. Krzyknął tylko:
- Halo, dziadek, gdzie jesteś?!
Wtedy światła się zapaliły i wszycy powiedzieli: "Wszystkiego najlepszego, Jurio!"
Juri nie wiedział, co powiedzieć. Uśmiechnął się tylko.Zaczęła się impreza. Różnorodna muzyka leciała, tańce też były. Śmieszne wyzwania i jeszcze za dużo alkoholu. Połowa z nich się upiła, a niektórzy usnęli na ziemi.
dziękuję za przeczytanie ❤️
myślę że sie podoba 🙃
CZYTASZ
bardzo udany poranek
Fantasymam nadzieje że dobrze będzie sie wam czytać 🙃🙃🙃 miłego czytania 🙂🙂