Çok zorlanıyorum ğğğğğ umarım fic hak ettiği değeri kazanır. Arkadaşlarınıza önerirsiniz çok sevinirim askolar. 😘
Bu arada medyadaki şarkıyı sonlara doğru dinleyin 🙂
Jungkook
Bugünlük okuldaki tüm dersler bitmişti. Bende binadan ayrıldım ve kampüsün bahçesinde Jimin'in beklemeye başladım.
O sırada telefonumun titremesiyle irkildim ve gelen mesajı açtım.
Hoseok ve Dans Melekleri
Eklendiniz
Jiminie gruba Hoseok hyung tarafından eklendi
+82 **-****-**** gruba Hoseok hyung tarafından eklendi
Hoseok hyung
Arkadaşlar merhaba geç haber verdiğim için üzgünüm ama bugün kulübümüzün dersi var. Başkan her sene olduğu gibi yine benim katılımlarınızı aksatmayın lütfen.
İlk dersimiz müzik binasının -1. Katındaki stüdyoda, yarım saat içinde hepinizi bekliyorum.
*1 yeni mesaj*
Jiminie
Kook direkt orada buluşalımKook
Tamam gidiyorum*
Telefonumu kilitledikten sonra geldiğim yere geri dönmek için yürümeye başladım.
Hava biraz bozuk olduğundan kapüşonumu kafama geçirdim. Nazik bir bünyeye sahip olduğumdan hasta olabilirdim.
Tekrar binaya giriş yaptığımda alt kata inmek için merdivenlere yöneldim.
Merdivenlerin sonunda oturan kişi dikkatimi çekti.
Onunda kafasında kapüşon olduğundan tanıyamadım.
Eğilip yüzüne baktığımda bu kişinin Yoongi olduğunu fark ettim.
"Ne işin var burada?"
Sesim boş koridorda yankılanmıştı.
"Her şeyi mahvettim yine." dedi, üzgün bir sesle.
"Neyi mahvettin? Anlamadım. Şifreli konuşmasana!" Sesimi hafifçe yükselttiğimde kafasını kaldırıp bana bakmıştı.
Daha sonra gözlerini kıstı. Tekrar kafasını aşağı indirdi.
Sıkıntılı bir nefes verdiğinde merdivenlerden gelen ayak sesiyle gelenin kim olduğunu anlamak için yukarı baktım.
Gelen Jimindi.
Yoongi de merakla arkasını dönüp yukarı bakmıştı. Gelenin Jimin olduğunu fark ettiğinde kapüşonunu daha çok yüzüne doğru çekiştirip, yanındaki çantasını tek omzuna geçirmişti.
Daha sonra ayağa kalkıp hızla merdivenleri tırmanmaya başladı. Çanta takılı olan olan omzuyla geçerken Jimin'e çarpmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blood&love | taekook
VampireJeon Jungkook o gece tanıştığı garip adamla olan bağının sırlarını keşfediyor. S-seni tanıyor muyum? Tanımadığın insanlarla konuşma Kook...