6

124 29 12
                                    

"AHH hyung e nge itiha tahkhan zig*ah"

"ka mumang bwk lwm mw le ka mumag vagin ka harh"

"e nge i mumang chu"

JIMIN IN THWM AHRIATNA LAM APAN KHAN THINGKUNG SAG VE TAKAH HIAN YOONGI CHU LO LWN chu ava hmu a,mak ati em ani zing"AH KHUA POH LA VAR THA BWK SI LO😆

chu tah yoongi chu lo chhuk tham*IN

"KA nu ka hmu a chuan thingkunga lwnin thingkung ataga ihmuh theih chin"kha thlir rwh atia"

"chuan hmuh inei em"yoongi en kar pah chuan atia.

yoongi chu a ngwi vag*a,reilo te ah rwn twg chhuakin"aih neilo"beidwn hmel tak chuan ati a

"hyung lungngai suh kan la zwg chhuak em*ag"nuisag chuan ati a

"um..minpuih itum tihna mi"😄

"tum ve ag chu"😂

YOONGI chuan jimin chu en vag*in iduhwm lutuk ati sepa aringlo viau emw atih laiin jimin begah chuan aring hle thung si.chuthu ahriat chuan jimin chu alai kher mai aswi tur hrelo lutuk chu lotus wm na ah chuan akal ta daiha.Yoongi chuan azui ve nghala.
jimin chuan lotus khwih pah chuan

"amwi tirw"

"umm..amwi takzet ani mahse ani aia mwi a wm sin"

"eng,pangpar tho mw, a eng ve em"yg chu a en kar a

"aih..nagmah"😁

"ahh..hyung ininwm emai fiamthu thwh reg suh"

********************
HAINAN:
Lasi pakhat hobi te wmna lam pan chuan chak magkheng hian arwn thlwka,anbul athlen chuan e nge thleg tih anlo zwt vat a.
(lasi ka tih te hi twinkel bell te ag ka tih twh kha w😂)

hobi chuan"e nge thlega"tiin zwta

"ihh..ihh..misual"ahlauthwg lutuk vag chuan aswi mai thei lo va

"Hlauthwg mah ta che hahdam rwh phwt la chuan iswi dwn nia"tae chuan alo thlamuana

rei lo te ah chuan chu lasi te chu arwn twgchuak ta a

"ihh..ka rwn hw lamah khan thwm ka hria a chuan chian turin ka va pan hnaia an inthuam dan tag kha chuan sipai ni wm tak anni(mongabay sipai te w)

"Ankwr hak rwg e nge"kook chuan zwt leh in

"Adum leh grey inpwlh"

"MONGABAY"AN 3 chuan anti rual thapa

"lotus a engzual tihna"tae chuan ati a

chutia an lo swi lai mek chuan joon te chu anlo thlega,kook chuan hmu vatin alo au nghal a,anbul anva thlen chuan ankal chhanchu joon chuan hrilh tumin a ka a ang chiah tih ah chuan  hobi chuan hmelma anhnai alo ti sapa.Joon chuan engtin nge inhriat inhriat tiin azwt let a.hobi chuan anthu hriat lasi in a ahrilh te chu aswi veka.

"lotus eng kha azual em"tae chuan ati a.

"oo..a engzual chuan engtin nge kan tihzel ag anlo hnai twh hle sia"jin chuan ati a

kook chuan"helai hmun hi kan kalsan vek dwn mi"arwn ti ve leha

"a ngaih hmel kan 2 chauh chuan kannnn veghim thei lovag"joon chuan beidwg tih hriat tak hian ati a.

***************
SKIP DUAI MAI W ka ziah hma kha chuan chuti chuan ka ziak nga tiin ka lo ngaihtuah veka mahse ka han ziah chiah hian abo vek zel amww.....ka nig ania😩

#####################

3 weeks ago:

YOONGI chuan insual dante inven dante chu azir ve tan ta a,puihtu leh zirtirtu aneih that vag ani ka tilo theilo athiam chak em*a,amag poh hian abei ve nasa a,aphuba lak tum na leh anu leh pa chhanchhuah atumna chuan arilru aluah hmeh em ani.

(kan taekook tir zuai nge w😜😎)
ZANAH chuan taekook te chu an wmna xian ramhnuai piah lwkah chuan anva taikuala.ANI lah taka hun hi anneilo em ani han chhuah dun nan hian,anbuai buai hian anbuai em*mai a.Hun han hman dun te chu anduh ve ngei alwm an2 chauha hmunfal a wmte anduh a,an inthlahlel em*a,an in ngai ngwih*ani.AHRewm dan tur ngaihtuah teh u inhmangaih tak kha thlahlel ngwih*in,ngai em*ta ula mahse duh ag pon wmdun thei si lo in,inhmu thei reg nitin inhmu reg chug si in.( KEIZWG KA KHWNGAIH EMAI KA TAEKOOK TE HI KAN WMFAL TIR LWK NGE😣)

Hmun pakhat zwl nuam takah hian thla eng thlir chugin inkuah chialin anthu a,achag leh an inkiss zeuh a

"kookie kei chu mw hmana kan nun kha la duh zwk tuna kan nun hi chu ahrewm ka ti"

"NI e tirw baby hmana kan nunah kha chuan buaina a wm lo va,kan duhdan in kan wm theia,kan duhduh kan ti thei bwka,kan hlim thin em kha"

"engtikah nge kan kir leh ag hmana kan wmna ah khan"

"ka hrelo le kan chuga thil thleg ah hian kan thulo em ani,kan mwhphurh na ani tlat bwk si a"

"umm..ihmw kookie hmana kan tih ag kha tih leh ka chak twh"kook enkar pah chuan ati a

"KAN tithei reg alwm"tih leh kiss aruala

tae poh chuan tha taka lo chhagin ankiss chu an duhthwh telha kook chuan tae chu ti tlu riai"in akiss pah zela akwrchhug chu zen in azut kual ruai a,tae chuan kook in ataksa zutkualpaha a nghwg vel afwh lai chuan abeg chu alo sehsak ner"a,reilo te ah ruakin a wm nghal mai.KOOK chuan tae fwp pah reg chuan adick chu akhalhsak mial*a tae lah lo rum ham"a,kook chuan tae dick afwhsaka fwp pah chuan ahrwtsak pah zela tae chuan nuam atingam mai.




contiii....😝😆✊

boring chapter😤😖

min ngaidam su ka ziah tur ka theinghilh vek kei mi tlaktlailo hian.NGAIHNWMLO VIAU MAHSE MIN LO VOTE SAK LEH THEUH DWN NIA😒

👑The king and white lotus🌼 llYoonminllcomplete✅Where stories live. Discover now