|20|. Moc to Drhne..

91 27 7
                                    

Minule jste se dočetli :
----------------------------------------------
Když v tu chvíli se ozval hroznej křik Míši byl to přímo takovej ten křik volání o pomoc jenže...
-----------------------------------------------
SAKRA!
~
Když jsme doběhli k Míši ležela na podlaze bez známek života..
~
Přiskočili jsme všichni okolo Martin ji zkontroval pulz.
~
M. Dobrý má ho!
~
Okamžitě ji vemte na ošetřovnu mám podezření na vadu zraku..
~
Očividně otevřela tu bedýnku a tomu démonovi se koukla do očí..
~
A démon se bránil tak ji zranil a odešel tímhle oknem.
*(ukázal Martin na okno)*
~
Míšo prosím prober se!
*(plakala jsem)*
~
Však s takovou tu za chvíli budu jen já a Tom.. Nenech nás v tom..
*(křikla jsem nad ní)*
~
Po chvíli ji Lboy s Davidem odnesli na ošetřevnu kde doufám bude brzo v pohodě..
~
P.O.V *(Míša)*
Hledala jsem tu bednu snad jako jediná asi a když v tom mě při jednom otevírání porazil tlak a já spadla na kolena a pak to něco vystřelilo a já se lekla tak moc že se to něco proti mě rozeběhlo a já padla do tohodle spánku.. Byl to ten démon a já kráva se mu podívala do očí..
~
Když Míšu vzali nahoru šla jsem v doprovodu Toma do klubovny jenže koutkem oka nás pozoroval Richard který byl jaksi podle výrazu naštvanej nebo spíš uraženej? Nevím.
~
Když jsme dorazili s chodeb dali jsme si svačinu ikdyž my s Tomem ani jíst nemohli..
~
Seděli jsme jak já tak ostatní u jednoho stolu kterej tam byl když najednou s Toma vypadlo :
~
Můžeme pak za Míšou?
*(zeptal se Tom)*
~
M. Teď ji tam Martin vyšetřuje ale hned co přijde tak určitě můžete.
*(vypadlo s Marka)*
~
Dobře určitě půjdem je to taky poslední člověk kterého bychom chtěli stratit že Tome?
*(řekla jsem)*
~
Neasi
*(dodal Tom a vzal si sušenku)*
~
By mě zajímalo jak řekneme rodičům že nemůžeme přijet tábor správně končí už za 3 dny jenže my nemůžeme domů protože půlka děcek je v háji..
*(odfrkla jsem si)*
~
L. A tak už dost! Nějak to vyřešit musíme to už nechte na dospělých jasný?
*(křikl Lboy)*
~
PCHE! To jo mě je za měsíc 18 takže sama nevím co tu dělám na tom táboře takže tak být tebou Lboy držím hubu bo tě nechám vykastrovat..
*(řekla jsem si v duchu)*
~
M. Kdo chce může navštívit Míšu pojďte semnou společně ji musíme říct anamnézu..
*(přišel Martin a my se vydali)*
~
Cestou mě popadl strach a hrozně divnej pocit Tom byl též takový divný šlo to poznat oba jsme měli na mále asi proto že my dva s Tomem jsme přišli ze dna.
~
Míšo? Slyšíš mě nebo ne?
*(zeptala jsem se)*
~
M. Teď ti neodpoví je v tom polospánku ale neboj reaguje na dotyk vyzkoušej to!
*(řekl Martin)*
~
Míšo pokud slyšíš můj hlas stiskni mi ruku a chvíli ji drž.
*(řekla jsem)*
~
*(STISKLA MI JI)*
~
Výborně
a bolí tě to moc? Pokud ano zvedni levou ruku.
*(zeptal se Tom)*
~
*(ZVEDLA LEVOU RUKU)*
~
Bobku tak odpočívej a my zase přijdeme ano ?
*(řekla jsem)*
~
*(MÍŠA ZAMÁVALA JEMNĚ RUKOU)*
~
To je ale pech to povím Tome co teď s náma jen bude? Umřeme tu všichni nebo budeme žít?
*(zeptala jsem se Toma po cestě zpět do klubovny)*
~
Nesmíme! Neboj Míša se s toho dostane jenom to chvíli potrvá ale hned co bude fit tak najdeme společně všechny a bude zase dobře nemusíš se bát..
*( řekl Tom a obejmul mě)*
~
V tom ale procházel chodbou Richard a to byla teda poslední kapka..
~
R. Můžeme si promluvit jakože?
*(řekl Richard)*
~
Jasně Tome prosím?
*(usmála jsem se)*
~
Jo jasně ještě se uvidíme
*(odešel)*
~
Tak co jsi chtěl po mě?
~
R. Miluješ mě ty vůbec? Protože já tebe jo ale přijde mi to jednostranný..
~
Miluju samozřejmě že ano ani nevíš jak moc jenom teďka se musíme soustředit na tuhle misi.
*(vypadlo se mě)*
~
R. Aha.. Takže tam obrečíš Michalu a pak se tu s Tomem objímaš neprcá ti trošku by mě zajímalo jestli by jsi plakala kdyby se něco stalo mě..
~
Prosím tě jenom nežárli.. Míša je moje nejlepší kamarádka a Tom něco jako můj pokrevní bratr něco jako ty a Marek tak prosím odpusť si tyhle komentáře a už vůbec nic nepřivolávej..
~
R. To se radši zabiju co ty na to?
~
Prosím? Na to zapomeň pokud mě nechceš pak vidět někde ze zhora jak se trápím a ještě k tomu v blázinci..
~
R. Tak mi řekni nebo se o mě zajímej víc prostě já mám potom pocit že ti na mě nezáleží..
~
Záleží a ani nevíš jak moc
*(padla sem mu do náruče)*
~
Nechci tě stratit
*(políbila jsem ho)*
~
Konečně jsem na něm viděla zase ten geniální úsměv a upřímně? Bylo mi hned že líp..
~
S Richardem jsem pak přišla do klubovny kde Tom s Markem hráli šachy David s Lboyem hráli nějakou hru na PS4 a prostě pohoda lahoda Martin byl u míše
~
Nic moc jsme nedělali spíš si jen tak podívali protože co dělat na táboře který má jakože jen 2 děti k tomu 5 vedoucích..
~
Když byl čas večeře dali jsme si pizzu a pak jsem si hrozně sedla s Lboyem kecali jsme spolu cca půl hodiny k tomu 15 minut jsme se smáli jednomu vtipu.
~
Tom si o to víc sedl s Markem protože hráli šachy a teda nadávali o 106 :D
~
David s Richardem tancovali na nějaký písničky myslím že se tomu říká just dance? Když tak mi napište do komentáře :D
~
Takhle nějak jsme se bavili do té 19 hodiny protože v 6 tady máme večeři a pak až máme už pohov.
~
Když v tom přišel Martin a zase nám vše přerušil doufám že dneska bude už ok a nebude mít zase krámy bo mě šlak trefí..
*(zanadavála jsem si v duchu)*
~
M. Bohužel Míša na tom není moc dobře testy potvrdily jistou vadu zraku tedy stupně šedi..
~
Cože to prosím?
*(nechápala jsem)*
~
M. Míša když se zadívala témuž démonovi do očí dočasně přišla o zrak protože ten démon kterého tam zavřela Andy je vysazenej právě na očí..
~
Takže chceš říct že Míša je slepá?
*(vykoktal se sebe Tom)*
~
M. To jsem neřekl až se probudí bude vidět jenom že černobíle protože má v sobě protilátky toho zvířete neboli démona..
~
No tak to bude voprus až se vzbudí a bude řvát..
*(složil hlavu Tom)*
~
Neasi chudák moje bestie..
*(řekla jsem)*
~
Po tomhle jsem se rozhodla jít spát abych měla víc sil na zítřek až se ta moje víla probudí..
~

CO ŘEKNE MÍŠA AŽ SE PROBUDÍ BUDE JI JEŠTĚ NĚJAK POMOCI ?
~
MEZI RICHARDEM A NATAL TO JEŠTĚ HODNĚ ZASKŘÍPE TOHLE BYL JENOM POUHÝ ZAČÁTEK..
~
A TEĎ!
~
DĚKUJU VŠEM CO SE ZAPOJILI DO VÝZVY SPLNILI JSTE JI JEŠTĚ TEN VEČER ! 🤯
~
ÚPLNĚ JSTE SE PODĚLALI!
~
S PŘÍBĚHU KTERÝ MĚL JEN :
~
512 přečtení a 160 ★
~
JSTE UDĚLALI ZA 10 HODIN :
~
696 přečtení a 223 ★
~
NECHÁPU DĚKUJU JEŠTĚ JEDNOU A SNAD VÁS TY 3 KAPITOLY BAVILY.. ❤
~
🤯

Tábor Zla •(𝘥𝘰𝘬𝘰𝘯𝘤̌𝘦𝘯𝘰)•Kde žijí příběhy. Začni objevovat