Princess, You Warm Me Like a Rain (Epilogue)

727 69 41
                                    

6 წლის შემდეგ.
NO POV

-ჯანდაბა უფრო სწრაფად -ამოიკვნესა ჰარიმ, ლუიმ უფრო ააჩქარა მოძრაობა, დაიხარა და ჰარის კისერზე უკბინა.

-ჯანავა, ამდენი წლის შემდეგ ისევ ისეთი ვიწრო ხარ -სიამოვნებით ამოიკვნესა ლუიმ ჰარის ყურთან.

-შენც, ჯანდაბა მიყვარხარ, გთხოვ უფრო სწრაფად, მალე გავათავებ -ოხრავდა ჰარი, სიამოვნებისგან თავი უკან გადაეგდო.

-მიყვარხარ -უპასუხა ლუიმაც და ერთად გაათავეს.

****

-მე ნაილი

-მე მარია

-თანახმა ვარ

-თანახმა ვარ

-შევირთო ცოლად

-გავყვე ცოლად

-მარია უილიამი

-ნაილ ჰორანს

-და მიყვარდეს ჭირსა და ლხინში, სიღარიბესა და სიმდიდრეში

-და მიყვარდეს ჭირსა დალხინში, სიღარიბესა და სიმდიდრეში

-ბეჭდები გაცვალეთ -თქვა მამაომ.

-დღეიდან ცოლ-ქმრად გაცხადებთ, ნაილ, შეგიძლიათ აკოცოთ პატარძალს -და ნაილი მისი საყვარელი ქალის ტუჩებს დაეწაფა.

3 წელი დასჭირდა ნაილს იმის მისახვედრად, რომ მარია ის ერთადერთი იყო, ვისაც ამდენი ხანი ეძებდა.

ჰარისონი უკვე 8 წლისაა, სკოლაში დადის, ჟასმინი 12 წლის, ჯარი და ლუი ისევ აპირებენ ამჯერად გოგო აყვანას. დერეკმა ერთ-ერთი საქმის დროს მისი კლიენტი გაიცნო, შეუყვარდა, უკვე 3 წლის მეორე ჰარი სტაილსი ჰყავთ.

ანესა და ჰარის შორის ყველაფერი იდეალურად არ არის, მაგრამ ცუდად არაფერია.

ჰარიმ სამხიობო კარიერა მიატოვა და მხოლოდ სიმღერებს წერს.

****

-მიდი კიდევ ერთი, ჰარისონ, კარში დაუმიზნე და გაარტყი -აუხსნა ლუიმ საკუტარ შვილს და ბურთი წინ დაუდო.

Warm Me Like a Rain [l.s]Where stories live. Discover now