İyi okumalar canlarım:)))
(Yeşim'in Ağzından)
Yarım saat önce parti için hazırlanmayı bitirmiştim ama Itır hala hazırlanamamıştı. Gözüne Eyelener çekmek konusunda ısrarcıydı ve benim de yardımımı kabul etmiyordu. Çünkü kendisinin gayet de iyi eyelener çektiğini söylüyordu. Tamam güzel çekiyordu ama bugün olmuyordu ama o bunu kabul etmek istemiyordu.
"Itırrr" diyerek bağırdım. Yani Hakan ve Zafer gelmek üzereydiler ve kendisi hala banyodan çıkamamıştı.
Söylenerek yanıma gelirken direk gözlerine baktım "E hani çekmemişsin." Dedim.
Sinirle "Çekemedim sinirden yeni aldığım eyelenerın da ucunu kırdım. Ben gelmesem mi ki " Diye sızlandı.
"Kanka bence şuan çok güzelsin. Makyajın eyelenersız da gayet güzel " Dedim.
"Aynen ben her halimle güzelim " Dedi ve beni ayağa kaldırdı.
"Gel İkimizde çok güzel olduk aynada fotoğraf çekip de hikayeye atalım" Dedi.
Birkaç fotoğraf çekinip Kağan'ın araması ile montlarımızı giyindik. Ben üzerime vişne çürüğü üstüme tam oturan ve alt tarafı açılan bir elbise giymiştim. Kalın askıları vardı altına giymek içinde siyah bir topuklu aldım yanıma. Itır da mor göğüs dekoltesi olan vücudunu hafif saran diz üstüne bir elbise giymişti yanına da benim gibi ayakkabı aldı. İkimizde parti salonuna kadar üşümeyelim diye en uzun montlarımızı ve en kalın botlarımızı giydik. Şapka takmayı da düşündük ama saçlarımız bozulacağı için vazgeçtik. Ben saçımı dalgalı yapmıştım. Itır da saçlarını ters örgü olarak bana iki yandan ördürüp önden saç bırakmıştı. Benim saçım pek bozulmazdı belki ama Itır'ın hafif bozulabilirdi.
Kağan ve Zafer ne giydiğimizi görmeseler de incelik olsun diye "Çok güzel olmuşsunuz." Dedi.
Kağan direk bana demişti aslında. Kağan'ın ilgisi Eymen'i düşündürdü. Ne olurdu şuan yanımda olan Eymen olsaydı. Ne olurdu Zafer yerine bana hayranlıkla bakan o olsaydı. Düşünme Yeşim düşünme. Artık Eymen bu sefer son kez çıktı hayatımdan. Bir daha asla diye bir şey olmayacak. Zaten yoktu artık düşüncesi de olmayacak. Onun gibi yoluma bakmalıyım. Dolmayın gözlerim lütfen artık .
Eymen'in düşünmemek için konuşmaya başladım.
"Bu arada ikiniz de siyah giyinmişsiniz. ortak karanız mı ." Dedim gülümsemeye çalışarak.
"Ben genelde siyah giyinirim ama Zafer bana özendi galiba." Dedi Kağan gayet ciddi bir şekilde.
Zafer hiç bozuntuya vermezken gayet güler yüzlü bir şekilde "En çok bana yakışmış ama değil mi?" Dedi.
"Evet yakışmış." Dedim. Kağan bozulsa da şuan onu kafaya takacak durumda değildim.
Parti salonuna girerken girişte montlarımızı verdik. İlk montumu çıkaran bendim ve montu çıkarmamla iki erkeğin de bana bakması bir oldu zaten bana bakıyorlardı en önde olduğum için ama bu sefer gözlerindeki beğeni açıkça görülüyordu.
Zafer benden sonra hemen montunu verip direk yanıma geldi ve "Lütfen yanımdan ayrılma olur mu? Aç kurtların seni kapmasını istemem " Dedi. Bu söylediğini naif bir şekilde söylemişti ve güldüm.
Itır ve Kağan montunu verirken biz Zafer ile içeri girdik. Önlerden bir masa bulurken partinin çoktan başlamış olduğunu gördüm. Gözlerim ister istemez o ikisini ararken göz göze geldik. Gözlerim Sinem'e kayarken kırmızı göğüs ve bel dekoltesi olan bir elbise giymiş olduğunu gördüm. Yanındaki arkadaşlarıyla konuşuyordu. Benim aksime gayet mutluydu. Tekrar gözlerim Eymen'e kaydı ve Sinem'e baktığını gördüm. Bakışlarımı üzerinde hissetmiş gibi Sinem'in kulağına bir şey söyledi ve ikisi de kahkaha atmaya başladı. Gözlerimi ikisinde hızla çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maskeli Kız 2
ChickLitArtık bir lise öğrencisi değillerdi. Aradan iki yıl geçmişti ve onlar artık bir yetişkindi. Çocuk değillerdi ve bu yüzden işleri daha da zorlaşmıştı. Yeşim , gittiği üniversitede Eymen'i görmeyi beklemiyordu. Tabi birde Kağan vardı. Sinem'i de unu...