"Hey Emma" ze negeerde me "wat?"
"Loser" ze stond op en liep naar een andere tafel in het lokaal, had Dave het vertelt aan ze? Dat ik met hem omging?
"Hey" Kylie ging naast me zitten "waroom zit je niet met Emma?"Zins waneer zit zij in deze les?
Meschien toch beter opletten..."Weet ik niet?"
"Tim is later is het goed als ik naast jou zit?" Ik knikte "ja zekers"De hele les had ik opgelet en Kylie hielp als ik het niet snapte "Meneer mag ik ff naar de wc?" Vroeg Emma, de wc? Alsof ze echt naar de wc gaat...
Na 2 minuten vroeg ik of ik ook naar de wc mocht, die leraar is zo dom dat hij ook mij naar de wc liet gaan."emma?" Ik was bij de meiden wc, althans de wc wat eigelijk een soort meetings plek is geworden "wat?"
"Waroom deed je zo?"
"Waroom doe jij zo?"
Ik keek haar vragend aan
"Ik zag gister dat Hayes op zijn snapchat een slefie had met jou,Tim en Kylie Waters en zelfs Dave West"Was dat voor snapchat?
Betere vraag waroom heeft Emma zijn snapchat?"Waroom heb jij Hayes zijn snapchat?"
vroeg ik aan haar, "niet zo fucking dom doen, Hayes is beroemd denk je nou echt dat niemand daar een screenshot van maakt en op twitter zet?"Good point.
"En waroom zou ik niet met hun om kunnen gaan?" Vroeg ik aan haar
"Dan ben je ook een loser"Ik rolde me ogen en liep weer naar de les.
Ben ik echt een loser?
Ik moet tenminste stoppen met die vragen stellen in en hoofd want ik zweer das raar.Hayes stond naast me bij de kluisjes en dit was me kans om het hem te vragen "had je die foto gister op Snapchat gezet?" Hij knikte "ben je gek? Er zijn screenshots van gemaakt, nu denkt iedereen dat ik een loser ben" ik pakte een paar boeken "waroom zou jou dat uit maken?" "Omdat ik een sociaal leven heb en niet iemand ben die zijn hele leven op Vine zet" Hayes gooide ze kluisje dicht liep boos weg.
Ik rolde me ogen en liep naar de kantine, ik ging bij Emma en Elsa zitten ondanks dat ik echt geen zin in hun had. "Ik zag je ruzie met Hayes" vertelde Elsa "je bent nog steeds de oude" grinkte Emma.
Ik gaf ze een fake glimlach en keek naar links waar Hayes zat die me boos aan keek.
*POV: Hayes*
"Die bitch" ik at me sandwich op,
En opende Twitter@hayesgrier: and you wonder why people don't like talking to you
"Hey" Dave en Tim kwamen bij me zitten "hey" "wat is er?" Vroeg Tim direct "Jean, dat is er" ik deed me iphone uit en at veder "waroom hebben jullie toch altijd ruzie?" Vroeg Dave zich af "omdat ze gewoon een bitch is die denkt dat ze alles is"
"Volgens mij zouden jullie wel goede vrienden kunnen zijn" Zei Tim "never"
"Meschien wel meer" ferluisterde Dave
"Wtf nooit"*home*
"HAYES GA JE MEE?" Nash stond op de deur te bonken "JA BIJNA KLAAR" ik pakte me laatste spullen, dit weekend was er een Magcon event in Dallas.
"HAYESS!!" ik opende de deur en kreeg een klap van Nash "AUW!" "Sorry, ik wilde net op de deur bonken" een klein grinkte zag ik op zijn mond "fuck you"
"I dont fuck with you" song Cameron die naar boven kwam "zijn jullie klaar?" Zuchte Matt die achter Cameron aan kwam "JA"De heen weg ging snel aangezien ik in slaap was gevallen, ondanks de vines die werden gemaakt en het getekend op me arm was het een lekker dutje....
We moesten meteen door naar de event hal want we hadden meteen een Magcon event. "HALLO DALLAS!"
*Pov Jean*
"Ik ga morgen naar Dallas wil je mee?" Vroeg mijn vader die vandaag vrij had genomen "natuurlijk waarvoor?"
"De sponsoring van het rugby team gaat zo goed, ik ga morgen een bespreking houden meneer Grier "
"Waarvoor?"
"Ik ga ze wss naar Canada sturen voor een heel groot toernooi en ga dat ook sponsoren en dan gaan de cheerleaders ook mee. meneer Grier is nu in Dallas voor Magcon vandaar"Ik sloeg mezelf voor me hoofd.
Hard.
Super hard."Gaat het?" Mijn vader voelde aan me voorhoofd,
Is my life a jock? Do i look like someone how wants to be with Hayes 24/7 in Canada??
Fuck it."Pa, is meer sponsoring en geld uitgeven er aan wel slim?"
"Ligt er aan, vandaar die bespreken"Ik moet die bespreking verpesten ook al is het het laatste wat ik doe.
Ik ga niet naar Canada met Hayes of Leo, of één van die andere rugby spelers.
"IK GA MEE"*next day*
We liepen het hotel in, 5 dagen in de week het gezicht van Hayes zien haal ik al bijna niet....
"hey Hayes" ik zag hem staan en verschrikt om draaien, ik seinde naar me vader. Hayes knikte "hey Jean" hij gaf me een knuffel "wat is dit?" Ferluisterde hij, ik vertelde alles "VET!" Ik sloeg hem op zijn borst "nee, dat betekend dat we 24/7 samen zijn voor meer dan een week"
"Das kut voor jou, ik wil naar Canada"
"Kut kerel" ik draaide me om "ik verpest deze meeting toch wel" ik gebruikte me duivelse lach "ha, dat had je gewild" Hayes liep weg."Jean wij gaan ff naar Chad zijn hotel kamer" vertelde mijn vader en ik knikte,
"Dus jij bent Jean" een jongen met blond haar stond voor me "en jij bent?"ik kende hem wel van de starbucks maar veder...
"Jack Johnsen" hij stak zijn hand uit "ben je een vriend van Hayes?" Vroeg ik voor dat ik zijn hand schudde "nee, ik haat hem" ik schudde zijn hand "me to" hij begon in een keer hard te lachen "wat?" Ik keek om me heen "I love Hayes" lachte hij, ik rolde me ogen."HEY" drie jongens ook van de Starbucks kwamen ook op me af.
"Vrienden van Hayes?" Ze kninkte allemaal "ik heb nog wat te doen" ik liep naar Chad zijn hotelkamer en luisterde alles af "wat doe jij?" Vroeg een andere jongen....Hoe veel zijn er? Heeft Hayes een leger ofzo?
"Hoi" ik stopte met afluisteren en keek droog naar de jongen
"Shawn, Shawn Mendes"Hij leek aardig.....
"Jean Jones" ik gaf hem een hand
"Van Jack en Jones?" Ik knikte "lekker eten" lachte hij.*********
Lolz super shawn is coming.SWAG.
XXXX CAROLIEN
JE LEEST
I hate you •Hayes Grier•
FanfictionJean Jones de populairste meisje en cheerleader aanvoerder van de school. Ze heeft één vijand, Hayes Grier. Een social media star en rugby speler. Volg hoe Ruzie's, vriendschap, break up's en familie's alles veranderen. - she is a populair bitch...