4

1.6K 7 0
                                    

Biasınıza hediye olarak iç çamaşırı/takım elbise alırsınız
(Bazı üyeleri farklı yaptım o yüzden iki ayrı şey alıyorsunuz)
95-96 line



Scoups

"Hayatım sana hediye aldım!" Sesini duymasıyla hemen yatak odasından çıktı ve yanına geldi. Elindeki kutuyu görmesiyle kaşları havaya kalktı.

"Nerden çıktı birden hediye?" Salondaki koltuğa oturup hemen minik paketi açtı. İçinden çıkan siyah boxerı görmesiyle büyük bir kahkaha attı.

"Hep sen bana böyle şeyler alıyorsun. Birazda ben sana alıyımda senide böyle güzel şeylerin içinde görmeyi deneyeyim dedim." Göz kırpmış kucağına oturmuştun. Dudaklarına ufak bir buse kondurmuş tam geri çekilecekken cheol seni geri oturtmuştu.

"O zaman beklede giyineyim."


Jeonghan

Bugün onun doğum günüydü ve siz baş başa güzel bir restoranda yemekle bunu kutluyorsunuz. Jeonghan ellerinizi tutmuş ileriki zamanlarda planlarını anlatıyordu. O planlarda seninle mutlu bir yuva kurmakta vardı. Sen sandalyenin yanından hediye poşetini ona uzatınca gülümseyip teşekkür etti ve açtı. İçinden kadife kumaşlı bordo bir takım elbise çıkınca gözlerine inanamadı.

"Hanie biliyosun böyle takımların içinde acayip seksi oluyosun. Bende neden bununla bir fantazi yapmayalım ki diye düşünüp almak istedim."


Joshua

İşten çıkmış eve geliyordun. Shuaya aldığın hediye sen eve gelmeden teslim edilmişti. Bunu telefonuna gelen mesajla anlamıştın ve tepkisini çok merak ediyordun. Aldığın boxerla çok seksi görünüceğini düşünüp kendince tatmin ediyordun. Anahtarını evde unuttuğunu anlayınca zile bastın ve shuanın kapıyı açmasını bekledin. Yorgundun ve hemen onunla sarılıp yatmak istiyordun. Kapının açılmasıyla karşında sadece boxerlı bir josh görmeyi beklemiyordun. Ve özellikle senin aldığın boxerla

"Hayatım aşırı beğendim. Baksana küçük shua nasılda rahat." Kıkırdayıp sana sarıldı.


Jun

Junla harika bir sex hayatınız vardı. Sürekli yeni şeyler deniyor beğendiğiniz şeyleri birbirinize söylüyordunuz. Sende bir gün ona kadife bir takım elbise almış onu bunun içinde görmek istemiştin. Siyah kadife takımı yatak odanızın kapısına asıp onun duştan çıkmasını bekledin. Belinde havlusuyla ıslak saçlarını silerek duştan çıktığını görünce koşarak takım elbiseyi ona gösterdin.

"Nasıl ama omuzların çok geniş olduğu için aşırı iyi durucağını düşündüm. Ve kadife kumaş tenine çok yakışır sevgilim." O bunu beğenmişti



Hoshi

Soonyongun kaplan sevdası canına tak etmeye başlamıştı. Ne kadar onu mutlu görünce sevinsende iç çamaşırına kadar herşeyi kaplan desenli olması seni rahatsız etmeye başlamıştı. Bunu ona söylemeye çekiniyordun. Bu yüzden ona hediye olarak siyah bir boxer almak istedin. Soonyoung şirketten eve gelince direk hazır olan sofrayı görmesiyle yemeğe gömüldü.

"Eline sağlık hayatım. Kurt gibi acıkmıştım." Elindeki tabağı masaya bırakarak onun yemekle dolan yanağına sulu bir öpücük bıraktın. Yemeğiniz bitmiş ve sen tabakları tezgaha bırakmaya gittiğinde yerdeki hediyeyi alıp soonyounga doğru uzattın. Anlamaz bakışlarla kutuya bakmaya başlamıştı ki sen başınla aç diye ifade verdin. Siyah boxerı görmesiyle gülümsemesi büyüdü.

"Kaplandan başka boxerın yok soonyoung. Biliyorum kaplan hoşuna gidiyor evet sen bir kaplansın ama yatakta görmek istemiyorum. Anlarsın ya." Diyip göz kırptın. Anladığını belli eden bir kafa sallaması yapıp koşarak denemeye gitti.

Wonwoo

Wonuyla bir operaya davet edilmiştiniz ama o önden gideceğini söylemiş ve sizde evde biraz hazırlanıcaktınız. Saat yaklaşınca taksi çağırıp binanın olduğu yere doğru gitmeye başladınız. Wonuyuda arayıp bilgi verdiğinizde o çoktan vardığını girişte seni beklediğini söylemişti. 20dk sonra binanın girişine gelmiş taksiden inmiştiniz. Girişe doğru ilerken wonuyu görmenizle gülümsemeniz büyümüştü. Üstündeki takıma dikkat ettiğinizde hediye ettiğiniz kadife bordo takımı giydiğini farkettiniz. Sizi görmesiyle adımlarını hızla size doğru yönlendirdi ve kolunu tutman için uzattı.

"Bunu giydiğin için pişman olucaksın jeon wonu." Dediğin gibide oldu. Tüm opera boyunca onu ellemeden duramadın. Ama o hiç şikayet etmemişti.

Woozi

Uyumakta çok zorluk çeken bir döneme girmişti. Her gün stüdyoda geçirdiği için kafası bindir düşünceyle doluydu. Bunun yanında sanada hiç vakit ayıramamış ilişkiniz kısa bir bocalama dönemine girmişti. Ona ne kadar belli etmesende sende çok üzülüyordun. Ceoyla küçük bir telefon konuşması yapmıltın. Jihoonu ve üyeleri kısa bir tatile çıkarmanın iyi bir fikir olduğunu zaten comeback dönemi bittiğini söylemiştin. Konuşmanız olumlu geçmişti ve ceo tüm üyeleri 1 haftalık tatil vermişti. Sende bunu fırsat bilip jihoonla ufak bir kaçamak yapmak istiyordun. Uzun zamandır ilişkiye girmediğiniz için ufak bir hediyeyi çok görmemiştin. Akşam jihoon eve geldiğinde ona sarılmış salondaki koltukta dizlerinin üzerine yatmasına izin vermiştin. Saçlarını okşarken konuşmaya başladın

"Ceodan hepiniz için 1 haftalık izin aldım. Zaten comeback döneminiz bitti. Varyete showlara daha var. Hepiniz biraz dinlenseni iyi olur." Uykulu gözlerle sana bakıp gülümsedi ve başını salladı. Sen koltuğun yanından hediye paketini çıkarttın.

"Ve bu arada. Bu senin için hayatım." Gözlerini açtı ve elinde salladığın paketi aldı. Açtığında ise koyu renkli boxerı görmesiyle yattığı yerden kalktı.

"Biraz yaramazlık yapmanın zamanı gelmişti. Küçük jihoon seni çok özledi hayatım."








97 ve doremi line'a farklı bir konu bulucam

01.06.21

SEVENTEEN SMUT TRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin