3

1.8K 13 0
                                    

Scoupsla oc

Gözlerindeki kumaşla cheolün ne yaptığını göremiyor ama aldığın zevkle kesik kesik inliyordun. Cheol bu tarz fantazilerde kesinlikle bir numaraydı. Ön girişine soktuğu titreşimli oyuncakla zaten zevkin doruklarındayken birde arka girişinden penisiyle sert darbeler vuruyordu. Boşta kalan bir eliyle kadınlığını okşarken diğer eliyle yanağını okşuyor dudaklarıyla boynunu morartıyordu. İkinizde çok zevk alıyordunuz.

Dudaklarını boynundan göğüs ucuna getirmiş dişleriyle hafif ısırıyordu. Aldığın zevkle belini kıvırmış güçlü bir inleme bırakmıştın odaya.

"Ah sevgilim. Şuan kendini görebilsen keşke... o kadar güzelsin ki a-ah!" Arka girişine boşalmasıyla durakladı. Yavaşça içinden çıktı ve ön girişindeki oyuncağı çıkardı. İki parmağını kadınlığına yerleştirip hızlıca gel git yapmaya başladı. Senin boşalmana az kalınca diliyle göğüsünü yalamaya ve dişlemeye başladı.

"A-AH CHEOL GEL-GELİYORUM." demenle onun eline boşalmış vücudun hafif seyirmeye ve nefesini kontrol altına almaya çalışmıştın. Cheol göz bandını çözerken dudaklarınızı birleştirmiş sertçe öpüyordu. Ellerini onun boynuna götürüp yavaşça sırtından aşağı kaydırın ve kalçalarına getirdin. Toplarıyla oynamaya başladığın an ağzının içine inleme bırakmış diliyle senin diline savaş açmıştı.

Cheol ıslak sevişmeyi sevdiği için bir hamlede koca vücudunu altına almış dudaklarınızı ayırıp yavaşca adem elmasından göğüs uçlarına götürmüştün. Göğsüne geldiğinde bir elinle aletini sıvazlıyor diğer elinle kocaman baldırını okşuyordun. Spor salonuna çok sık gittiği için harika bir vücudu vardı. Göğüs ucunu dişlediğinde şimdi zevk alma sırası ondaymış gibi inledi. Sen devam ettin ve elinin altındaki penisini dahada hızlı sıvazlamaya başladın.

"G-güzelim al artık içine beni." Yarı açık gözlerle ona baktın ve istediğini verdin. Sıcacık ve ıslak ön girişine onu aldığın an gözlerini kocaman açmış ve elleriyle yanaklarından tutup bakışlarını birbirinize sabitlemişti.

"S-SEN M-MUHTEŞEMSİN! Islak ve sıcacıksın. Ah! Sana tapıyorum kedicik." Dediği şeylerle onu komple içine almış bir süre öyle beklemiştin. Cheol hafif ağlamaklı bir inleme bırakınca ellerinle baldırını sıkmış sana bakmasını sağlamıştın. Üzerinde zıplamaya başlayınca kalçalarından tutmuş seni yönlendirmeye başlamıştı. Hızlı hareketlerle içine darbeler vuruyordu. Kısa süre sonra ikinizde aynı anda boşalmıştınız. Onu içinden çıkarmayarak öylece yanına yattın.

"Hap almamıştım." Yarı açık gözleriyle bir an dediğini anlamadı. Dudağına öpücük kondurup dilinle hafif bir darbe gönderdiğinde gözleri kocaman olmuş elini bel boşluğuna koymuştu.

"İnanmıyorum sana. Bunu yaptığına inanmıyorum." Delice sevinmeye başlamış yüzünüzün her yerini öpmeye başlamıştı.

"Artık senden bir parça dünyaya getirme zamanı gelmişti cheolie. Yanılıyor muyum?" Kıkırdayıp gözünün önüne geln saçlarını çektin.

"İkimizden bir parça dicektin. Tanrım baba olucam!"

01.06.21 

SEVENTEEN SMUT TRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin