פרק ראשון

115 10 12
                                    

נקודת מבט לואי :
חזרתי לבית שלי והלכתי לישון .
אחריי כמה שעות :
קמתי בבוקר ורצתי להקיא לא ידעתי מה יש לי לא ידעתי ממה אני מקיא אמא שלי באה לעזור לי . סיימתי להקיא והלכתי לנוח אמא שלי נכנסה לחדר שלי והתחילה לשאול אותי מה קורה ואיך אני מרגישה וכל זה ואחר כך היא שאלה אותי עם קיימתי יחסי מין עם משהו לאחרונה ונזכרתי שקיימתי עם הארי והורדתי את ראשי ואמי אמרה לי שהיא הולכת לקנות בדיקת הריון .
אמי חזרה ועשיתי את הבדיקה ממש פחדתי מזה לא ידעתי מה זה הולך לעשות רק ידעתי שצריך להשתין על איזה מקל ועם יש שתי קווים אז בהריון ועם פס אחד אז לא .
עשיתי את הבדיקה וחיכינו חמש דקות ( ככה ראשון על האריזה) כשהיה תוצאה הייתי בהלם שתי קווים
אוקיי לקח לי רגע להקל את זה אני בהריון מהבן אדם הכי מפורסם בעולם אימי לא יודעת של מי הילד ואני הולך להגיד לה עכשיו . אמא הילד הוא של הארי סטיילס אמי הייתה בשוק ואמרה לי אתה יודע מי זה הארי סטיילס נכון? הזמר המפורסם שאחיות שלך אוהבות ועניתי כן אני יודע .
הלכתי עם נייל למועדון באותו יום שאמרתי לכם שאני גיי יצא מצב ששתיתי קצת יותר מדי והלכתי לרקוד תוך כדי הרגשתי ידים על מותני הסתובבתי והוא ישר נישק אותי וזרמתי איתו והלכנו לשירותים והזדיינו הלכנו לבית שלו עשינו עוד סיבוב והלכנו לישון ( לואי היה מאוד פתוח עם אימו) כשקמתי בבוקר ראיתי אותו ואמא הייתי בשוק לא ידעתי שזה הוא באמת והתחלתי לבכות אמא שלי ישר חיבקה אותי ואמרה לי שהכל בסדר וזה קורה ועניתי לה אני רק בן 19 אמא מה הריון עכשיו מי יעזור לי והארי הוא בן 23 לא מתאים לו להיות אבא זה ידפוק לו את הקריירה שיש לו ובכיתי מלא לא ידעתי מה לעשות .
אמי ענתה לי שהבנות הולכות להופעה שלו עוד חודש ושאתה תבוא איתם ותגיד לו את זה ושאנחנו נעזור לך עם ההריון וכל יהיה טוב


טוב אז ככה אין לי כל כך הרבה זמן לכתוב אבל עדיין אני יעלה פרק לפני שבת אני מקווה
329 מילים

הריון לא צפוי Where stories live. Discover now