Yorum yapmayı unutmayın :)
~~~♡~~~
11 Yıl Önce...
"Filiz Abla annem ve babamın gelmesine daha ne kadar var? ben onları çok özledim. "
Bi süre elinde tuttuğu telefona baktıktan sonra gülümseyerek kafasını kaldırdı.
"Gelecekler kuzum gelecekler. Senin oyuncakların nerede bakayım, bugün hiç oynayamadık."
Oyuncakları sorması ile aniden her şeyi unutup 'buradalaarr' diyerek odama koştum. Oyuncak kutusunu kucağıma almaya çalıştım fakat ağırdı. Kollarım kopacak gibiydi galiba.
"Filiz abla bu benden ağır kaldıramıyorum ki ben bunuu."
"Dur daha fazla kaldırmaya çalışma kuzum geliyorum bekle bekle."
Diyerek yanıma koşarak geldiğinde o halini görmenin verdiği neşe ile kıkırdadım.
"Neye gülüyorsun bakim sen?"
Diyerek yüzüne yapmacık bir sinir koyması daha da gülmeme neden oldu.
"Filiz ab- abla az önce çok komik duruyordun. O- ona gülüyorum."
Kendimi zar zor durduğum sıra da filiz abla da hafifçe gülüp kutuyu bir hamlede kaldırdı ve salona doğru yürümeye başladı. Ona yetişmek için tam koşmaya başlayacağım sıra da;
"Koşma Rüya düşersin!"
Demesi ile koşmaktan vazgeçip en hızlı adımlarım ile peşinden gittim.
Salon'a vardığım da çok yorulduğum için kendimi yere attım. Filiz ablanın tepkisini görünce tutamadım ve gülmeye başladım.
"Seni gidi bücürük senii. Bugün neşen yerinde ba-"
Sözünü kesen aşırı ısrarla çalan telefondu. Bana gülümseyip açtı.
"Buyrun siz kimsiniz?"
Telefondan bir adam sesinin bir şeyler anlattığını duyabiliyordum ama ne dediğini duymam imkansız gibiydi.
O telefon konuşmasını bitirinceye kadar su içmeye karar verdim. Hızla mutfağa koştum, boyum ulaşamadığı için Filiz abla benim bardağımı masanın üstünde bırakırdı. Bardağı alıp içine su doldurdum. Hep tek yudum da bitirmek istemişimdir. Belki bu sefer olur diye düşünerek suyu içmeye başladım fakat ne yazık ki yine tek yudum da içememiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ani Dönüşüm
Science FictionARA VERİLDİ. KENDİMİ HAZIR HİSSEDİNCE YENİLEYEREK DÖNECEĞİM. Yanıma kadar gelip yüzüme doğru eğildi ve gülüp konuşmaya devam etti. "Kuzeninin ve tüm sevdiklerini de öldücereksin." Ailem. Arkadaşlarım. Hepsini o öldürmüştü. Ve öldürecekti de!.. Norma...