Sıra geldi 4N1K hikayemizin nam-ı değer Alikuş'una :D
Alikuş, nasıl başlasam bilmiyorum :D fazlasıyla korumacı bir tavrı var aynı zamanda kıskanç ama çok aşırı insani boğan bir kıskançlığı yok olması gerektiği kadar...
Arkadaşlarını her şeyden kendinden bile çok önemseyen biri, arkadaş gruplarının ağır abisi... Yeri geldiğinde komik, şakacı biriyken yeri geldiğinde de yeterince olgun olabilen bir genç.
Ali, yıllarca küçük bir çocukkenden beri aşkını içinde saklamış, çünkü arkadaşlıkları bozulsun istememiş, Sevgisinin derinliğine rağmen sırf arkadaşlığı bozulmasın diye kendi içinde saklıyor, yıllardır.
Fedakar fazlasıyla, Ayrıca her haliyle seven biri.. Her haliyle güzel haliyle komikliğiyle, en iğrenç hallerini bile görüp seven biri.
Kendisi üzgünken bile karşısındaki üzülmesin diye her şeyi yapıp güldürmeye çalışır.
Onu seven kızlar kendinden soğusun diye onlara soğuk davranan bunun yüzünden 'Buzlar Prensi' lakabını alacak kadar düşünceli bir çocuk.
Yaprak ondan uzaklaşır diye sevgisini göstermekten, itiraf etmekten korkan biri Ali.
Gamzesini fışfışladığım dkdj.
Hepimizi Ali gibi sevecek biri lazım..
Darısı başımıza kızlar dkkdjc.
Umarim hepimize bir Ali nasip olur da gamzesine parmak sokarız.
( Dünya koca bir 'NAH' çekti jxjxjc)
♧♧♣♧♣♣
Istediğiniz hikaye karakterleri için mesaj atabilirsiniz, eğer okuduysam yapmaya çalışırım okumadıysam sorry djcicov belki de okurum bana belli olmazzzz ^^ :*
♡♥♡
Bir kişinin isteği üzerine yaptım bunu uzun yazmayı düşünüyorum demiştim ama okulda yazdım zaman bulamadım ve beynim durdu ancak bu kadar oldu Üzgünüm o kişiye, bol özürlerimi iletiyorumm :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Psikomanyakları
De TodoWattpad Hikaye Karakterlerinin Psikolojilerini ele alan bir kitap, hikayedir. Wattpaddeki çok okunan hikaye karakterlerinin benim gözümden olan psikolojiler..