💙1. Bölüm 💙

188 14 13
                                    

Tekrardan , HEYO BEN GELDİİİM

uzuunn bir aradan sonra yeni bir kurgu, yeni bir dünya ile sizlerin önünde olmaktan çok büyük bir mutlulukk duyuyorum. 

İyi okumalar <3



   ಥ_ಥ        Derin nefes alıp oturduğum  sandalyeye iyice yayıldım.  Bir saattir bitmeyen toplantı artık can sıkıcı bir hal almıştı , yeni ortaklarımız ile son görüşmeleri yapıyorduk. GUCCİ  ve PRADA  büyük bir ortaklığa imza atmıştı. GUCCİ'in  sahibi toplantıya gelmemiş, onun yerine asistanı gelmişti ve onun adına imza atmıştı. Bu kadar önemli bir toplantıya asistanını yollayacak kadar sorumsuz olduğu buradan belliydi.  Aslında bu ortaklığı başından beri sıcak bakmıyordum , asistanım  böyle bir ortaklığın çok büyük bir olay olacağını moda sektörünü kökünden etkileyeceğini söylemişti.  Artık son imzalar atılmıştı ne kadar sözleşmeyi yırtıp nah çekip, toplantı salonunu terk etmek istesem de artık yapamazdım. iki tarafta imzaları atmıştı artık geri çekilmek istesem bile  davalık olabilirdim... Bu anı bekliyormuş gibi götüme yapışan sandalyeden kalktım ve hızla toplantı odasını terk ettim. Şirketin sahibi hem gelmiyor hem de bizi ayağına  çağırıyordu.  Zaten şirket hakkında fazla bir bilgim yoktu , sahibini de daha önce  görmemiştim.  Magazinle benim yerime asistanım jimin ilgileniyordu, önemli bir gelişme olduğu zaman o bana söylüyordu. Eğer benim hakkımda herhangi bir asılsız haber çıktığı zaman kendi çözüyor eğer çözüm bulamazsa beraber sorunu gidermeye çalışıyorduk. Jiminle bir kaç yıldır tanışıyorduk , aramızda  sadece asistan patron ilişkisi yoktu. Sadece iş ortamlarında ve şirkete patron asistan şeklinde davranıyorduk. Diğer zamanlarda birbirimizin ağzına sıçıyorduk. Jimin  yakın olduğum sayılı insanlarda biriydi.  Ayrıca aynı evi paylaştığım  fazlası ile güvendiğim bir civciv. Magazin haberlerinde kırmızı başlıkla ' DÜNYACAK ÜNLÜ MODDA ŞİRKETİNİN SAHİBİ JEON JUNGKOOK AİSTANI PARK JİMİN İLE İLİŞKİ Mİ YAŞIYOR? ''  gibi bir çok haber yayınlanıyor ve bizde yalanlıyorduk. Yalandı çünkü amk.  Onun haricinde magazin haberlerine yaptığım tasarımlar ve şirketimin yükselişi ön planda oluyordu.  yirmi beş yaşında sıfırdan kurduğum ve hiç bir yardım almadan yükseldiğim şirketim ile insanların dilinden düşmüyordum.  Gucci şirketinin çıkışına yaklaştığımda korumalar etrafımı sarmış ,  tonlarca soru soran magazincilerden beni korumaya başarmıştılar.  Magazincilerin sorularına cevap vermiyordum , zaten en kısa zamanda bir basın açıklaması yapılacaktı. Bana yöneltile soruların hepsine içimden cevap vermiştim.

'Bay jeon Gucci şirketi ile büyük bir ortaklığa imza attınız bunun hakkında açıklama yapacak mısınız ?' Ne münasebet 

' Bay jeon Gucci şirketinin sahibi Kim Taehyung neden toplantıya katılmadılar ?'   ne bileyim amına koyayım  git kendin sor  sanki ben katılmadım

' Bay jeon Park jimin ile gizli aşk yaşadığınız doğru mu ' he doğru gel sende kuma ol 

' Bay Jeon neden Gucci şirketi ile anlaşma yaptınız ?'  Keyfimin kahyası buna karar verdi 

'Bay Jeon sizi ve bay Kim'i ne zaman bir arada göreceğiz ?' Çıkmaz ayın son çarşambası sizin için uygun mu ?

' Bay jeon yeni defileniz ne zaman ' Söyleyeyim de çizimlerimi çalın dimi pışşşık yalı kaşık hadi oradan yemem ben  bu numaraları 

Nihayet arabama binmiş  o yamyamlardan  kurtulmuştum ,şuan tek istediğim yumuşacık yatağımda olmak ve derin bir uyku çekmekti.    Yağmurun   etrafa  verdiği güzel melodi ile iyice mayışmıştım , camda oluşan yağmur tanelerinin güzel manzarası  sokak lambasının verdiği ışıltı ile göz kamaştırıcı bir hale gelmişti...  Jiminin  seslenmesi  ile  yağmur tanelerinden ayırdım gözlerimi ' jungkook yarın basın toplantısı düzenlenecek'   Gözlerimde hayal kırıklığın resmi yer edinmişti ' ''Neden ya  bir haftadır koşuşturup duruyoruz uyumak istiyorum ben yeter artık , ben huzurlu bir hayat yaşamak için kurdum bu şirketi ama  şimdi ne oluyor haftanın yedi gününde iş iş iş bıktım artık istemiyorum toplantı falan banane '' Jiminin kıkırtısı ile çatık olan kaşlarımı sanki daha çok çatmam mümkünmüş gibi çattım ' jungkook saçmalama , Gucci şirketin asistanı bana bir e - mail attı . Haftaya olan toplantıyı öne çekmek istediklerini belirti , Haftaya daha yoğunuz biliyorsun bir ay sonra gerçekleşecek defile için , çizim yapan gerekiyor , model seçimleri yapacaksın  , haftaya daha yoğun olmaman için toplantıyı yarına aldım zaten yarından sonra iki gün boşsun bol bol dinlenirsin tamam mı ?' Jimin  hayatımı düzene sokmakta çok iyiydi , bir de çok güzel arkadaştı .  Şirketin Tasarımları bana aitti , ben hepsini özene özene çizerdim.   tasarımcılar elbette vardı ama onlar sırada çizimler ile uğraşıyorlardı. Ben ise defile ve özel tasarımları hallediyordum . Çizim yapmayı seviyordum , her bir elbisenin altında benim imzam olması gurur vericiydi. ben çizim  yapmaktan ve bu süreci yakından ilgilenmekten gayet memnundum , şirkette genel olarak her şey ile bizzat ben alakadar oluyordum , bu şirketi kurmak zor olmuştu , başkalarına güvenip , emeklerimi bir çırpıda yok etmesine izin veremezdim. 

'peki o zaman ' Dedim. Bir şimşek çaktı ve karanlık olan arabayı aydınlattı. Gökyüzü bugün birileri için ağlıyordu...

You Lost Me / TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin