0.3

1.5K 94 65
                                    

Müdürün odasına pat diye girmemle müdür sinirle ağaya kalktı.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?! Kapı çalmayı öğretmediler mi sana!?" Bu sözlerine göz devirdim.

"Hocam sizinle kısacık birşey konuşmaya geldim. Proje ödevini Kim Jennie ile yapacakmışım yapmam."

Hoca göz devirip "Bunları biz belirlemiyoruz, kura çekiyoruz. Sana da Kim Jennie çıktı." dedi.

"Değiştirin o zaman." dedim odayı turlarken.

"Eğer seninkini değiştireceksem herkesinkini değiştirmem gerekir. Şimdi çık odamdan."

Sinirle odasından çıktığımda arkadaşlarımla karşılaştım. "Naptın?" dedi Jungkook.

"Yok olmuyor! İkna edemiyorum." dedim bıkkınlıkla.

"Jennie'den yardım alsak, sonuçta o da seninle aynı etkinlikte yer almaya çok meraklı değildir." Kaşlarımı çatıp Hoseok'a baktım.

"Bakma bana öyle oğlum, belki o müdürü ikna eder. Araları iyi diye duymuştum." dedi bu sefer.

"Araları iyi derken?" dedi Jin anlamsıcza.

"Okulun gözde öğrencilerinden. Daha önce nerdeyse hiç kavga etmemiş." dedi Hoseok.

"İyi gidip Jennie ile konuşucam." diyip Jennie'nin sınıfına doğru ilerledim.

Sınıfına girdiğimde pencereye başını yaslamış kulaklığıyla müzik dinliyordu.
Yanına gidip sinirle kulaklığını çıkardım. "Ne yapıyorsun sen be!"

"Nasıl bu kadar rahat davranıyorsun!? Nasıl hiç kafana takmıyorsun?!" Bana anlamsızca bakıyordu.

"Neden bahsediyorsun sen?" dedi çatık kaşlarla.

Hoseok araya girip "Abi galiba bu daha öğrenmemiş." dedi.

"Namjoon şu listeyi getirsene bir" dedim Namjoon hemen sınıftan çıktı birkaç dakika sonra geri geldiğinde listeyi hızla elinden alıp Jennie'nin sırasının üstüne koydum.

Listeyi okuduktan sonra "Bu ne?" diye sordu.

"Kör müsün?" dedi Jungkook.

"Bana bak bu proje olmayacak yani birlikte yapmayacaz sen müdürle konuş onu ikna et. Aranız iyiymiş zaten." dedim sert bakışlarımla.

Umursamaz bir tavırla "Bunu neden yapayım?" dedi. Tanrım bu kız beni delirtecek!

"Çünkü beraber bir proje yaparsak eminim ki içimizden biri sağ çıkmaz." dedim.

Ayağa kalkıp "Bunu senin için yapmayacam biliyorsun değil mi? Kendim için yapacam çünkü seninle bir saniye daha aynı ortamda kalmak istemiyorum." dedi.

Hoseok araya girip "Aegyo falan yap tamam mı? Erkekler hemen kanar bunlara" dedi.

Sert bakışlarımı ona çevirdim çabuk mu kanardık?

Jennie başını sallayıp sınıftan çıktı. Bizde peşinden müdürün odasının kapısına beklemeye başladık.

Birkaç dakika sonra Jennie asık bir yüzle odadan çıktı. "Naptın?" dedi Namjoon.

"Yok olmuyor. Nuh diyor peygamber demiyor adam!" dedi bıkkınlıkla.

Araya girip "Sen aegyo yapamamışsındır. Bir de bana yap" dedim.

Bana karşı olan "Ciddi misin?" bakışlarını umursamadan "Hadi" dedim.

"Peki, ne söyleyim?" diye sordu.

Destiny ❦ Taennie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin