Selam. Ben Deniz. Okuldan eve gidiyorum, ama sırf daha yavaş eve varabilmek için uzun yolu kullanıyorum. Yani caddeden geliyorum. Normal de eve ki ev denirse... Neyse işte aslında ara sokaklardan gidiliyor. Fakat ben etütlere kaldığım için saat 19:00'da çikiyorum liseden ve o zaman da çok tenha oluyor ve ben de doğal olarak korkuyorum. Çünkü genelde o saatlerde orada sarhoş dolu oluyor.
Anlatiğimdan da biraz anlamışsınızdır,durumumuz çok iyi değil. Açıkçası babam çok çalışıyor ama Eve sadece 5 TL bırakiyor. Geri kalanını da kumara ve alkole harcıyor... Annem deseniz zaten bir işi yok. Babamdan aldığı para ile anca kendisini ve babamı doyuruyor. Bana da bir dilim ekmek ve peynir ile zeytin veriyor. Okula gidiyorum. 17 buçuk yaşındayım çünkü haziranın 5'inde 18 olucam ve yaz tatiline gireceğiz. Buradan ve bu hayattan kurtulmak için çok çabalıyorum. Bir tane tuşlu telefonum var. Annem oradan ulaşıyor,babam deseniz anca sınırını çıkartmak için beni kullanıyor zaten.
Bir de bazen anneme etute kalacağım diye yalan söyleyip garsonluk ya da bulaşıkçılik yapıyorum. Oradan biriktirdiğim paralar ile de okul formalarimi alıyorum zaten. Bu güne kadar 3 tane okul değiştirdim. Neden mi? Hiç bir etkinliğe katılmıyorum ve devlet okulundaydım ama gene de aşşağılaniyordum.
Ben de okulumu değiştirdim. Tek yeni ve özenli kıyafetlerim okul formalarim.




Ve kahverengi olan da şimdi Ki formam.
Eve yaklaşmıştım. Son 5 adım kala durdum ve her zaman ki kavgayı dinlemeye başaladim. Ama değişik olarak 2 kadın sesi ve 2 adamın sesi geliyor.
Bir kadın sesi anneme ait,zaten belli. Ama diğer sesi tanımıyorum. Bu ses annemden biraz daha yaşlı bir ses. Annem 37 yaşında ve sesi çok yumuşak ama bu kadının sesi kalın dı. Diğer tarafta da bir adam sesi babamın di gürdü. Ama babamın sesinden daha gür otoriter ve yaşı oldukça vaar olan birine aitti.
-BABA TAMAM LÜTFEN BAK ŞİMDİ DENİZ GELECEK ALİP GİDERİZ.
-SUSU NESLİHAN SUS! EVLENME DEDİM BE. SANA BU KES ADMALA!
Bir dakika bu bu benim dedem mi? Aslında annem gayet varlıklı bir aileden fakat babam ile tanıştıktan kısa bir süre sonra evlenmeye karar vermişler ve zaten tahmin ettiğiniz gibi de izin verilmeyince kaçmış annem.