Merhaba canlarım❤❤❤
Uzun bir süre bölüm atamamıştım kusura bakmayın...
Başlama tarihinizi buraya bırakırsanız sevinirim...💚💚
💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥💦🔥
Arel aksoy anlatımıyla;
Arya ateşi istedikten sonra hepimiz kantine indik. Hayır yani ardayı isteseydi niye ateş birde sevgililermiş hatırladıkça sinirleniyorum...
kantine iner inmez ayrı masalara oturduk. Ne yalan söyleyeyim arya'nın uyanması beni mutlu etti ama kimseyle konuşmaması ve istememesi beni üzdü.
Sanki bizim yüzümüzden bu hale geldi diye düşünüyorum sonra zaten biz söylemesek bu halde olmicaktî diyorum...
Aras: ben hepimize bir çay alıyorum kdndineze gelin yoksa böyle olmiyacak.
Meriç bey: doğru diyorsun oğlum git al halimize bak kendinize gelin suratlarınız beş karış zaten hem arya artık bizde kalıcak hukuki işlemleri başlattım..
Aden hanım: kîzımızî alıcaz değilmi meriç ben ondan biraz daha ayrî kalmak istemiyorum..
Meriç bey: alıcaz kızîmızı merak etme..Abim çayları getirip hepimize dağıttı. Babam haklı aslında ama acaba arya gelmek istermi onu bilmiyorum...
Osman bey: siz bu kuzeye dikkat edin başınıza brla olucak gibi ama hadi bakalım...
Meriç bey: bende öyle düşünüyorum ama ben onu hallrtmesini bilirim yeterki aryanîn aklına girmesin..
Osman bey: haklısın
Meriç bey: çaylarınızı bitirinde arya'nın yanına gidelim...Hepimiz çaylarımızı içtikten sonra arya'nın odasına doğru gitmeye başladık...
💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿
Yazarın anlatımıyla;
Herkez arya'nın odasına doğru gitmeye başladı. Arya'nın odasîndan ayrılan kuzey bey gekenleri görúr görmez üst kattaki merdivenlerden inmiş gibi yaptı. Herkez úzgün ve mutsuzken kuzey bey planı başliyacağı için çok mutluydu..
Herkez arya'nın odasına girdiğinde aryayla ateş oturuyorlardı. Ateş hemen yerinden kalktı çünkü arya'nın abileri ona kötü kötü bakıyorlardı..
Meriç bey konuyu şimdi açması gerektiğinin farkındaydı ama arya onları istemicek diye çok korkuyordu....
Meriç bey: arya biz senin gerçek aileniz.. evet seni diğer ailen büyütmüş olabilir ama biz seni 17 yıldır öldü diye biliyorduk. Evimizin prensesini ölmediğini yaşadığınî öğrenmek hepimizi mutlu etti ve biz senin artık bizimle yaşamanî istiyoruz.
Arya ne diyeceğini bilemedi kuzey beye yani babasî bildiği adama bakınca onu uyardığını gördü ve yanındaki kalem deftere cevabını yazdı...
Meriç bey arya'nın cevabını okuyunca bütün aile çok mutlu oldu. Arya hariç....
💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤
3 saat önce
arya'nın anlatımıyla;Babam bildiğim adam benlen konuşmak istediğinde kabul ettim. Çünkü bana ne diyeceğini merak ediyorum..
Kuzey bey: evet arya biliyorsunki ben seni küçüklüğünden beri sevmezdim sırf ayda seviyor diye katlanırdım.. şimdi sen bana katlanıp dediklerimi yapıcaksın o aile senin onlarda kalmanı istecekler ve sende kabul ediceksin karşılığında ise ailenle
Yani bizimle sürekli görüşmek isticeksin onlar kabul edicek onlara kendini sevdir istediklerini yaptırt sonra bizim şirketin batıcağını söyleyip onların şirketinin bizim şirkete ortak olmasını iste ANLADIN MI? Yoksa bir daha annen ve abini yüzünü göremezsin....istemeden olsa bile kabul etmek zorunda kaldîm...
❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚
Merhabalar....umarım beğenmişsinizdir😊😊
Şimdi gelelim sorulara..😆😆
Kuzeyin yaptığı pislik plana kızan?
Yada aryaya kızan varmı?
Bugünlük bu kadar. Gòrüşürüz.... sağlıcakla kalın..
➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮➿💮
Oy ve yorum yapmayı unutmayın!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ailem mi?
Novela JuvenilArya Gürsoy , Gerçek sandığı ailesinin aslında üvey ailesi olduğunu koskoca 17 yılının yalan olduğunu öğrenir... Arya ne yapacağını bilemez bir halde arafta kalır, gerçek ailesini kabul edicek mi? ya gerçek ailesi arya'yı kabullenecekler mi? yoks...