Biraz oturduktan sonra Aidan eve gitmişti. Çok yoğun ve yorucu bir gün geçirmiştim. Babam yarın işe gitmesi gerektiği için benimle kalamıyordu. Bu yüzden abimle kalacaktık.
"Ördek, sana eski günlerdeki gibi kitap okumamı ister misin?"
"Cidden okur musun?"
"Tabikisi sen abini ne sanıyon yav!"
Söylenerek eline bir tane kitap almıştı. Güya mükemmel bir abi olduğuna beni inandırmaya çalışıyordu. Tek sorun bence anlattıklarına kendi de inanmıyordu.
Küçükken sürekli beni lavaboya kilitleyip cinler seni yiyecek diye korkuttuğunu unutmamıştım. Bir gün bunun öcünü alacağım abi. Görüceksin. 👿
Abim bana kitap okumaya başlamışken düşüncelere dalmıştım. Aidan başkasına aşıktı.Bunu düşünmek bile gözlerimin tekrar dolmasına yetiyordu. Sanırım bununla yaşayabilirdim. İllaki zamanla alışmak zorundayım. Başka çarem yoktu. Bunu düşünmemek için elimden geleni yapacaktım.
Aidan gittikten sonra Lamia'yı arayıp biraz sohbet etmiştim. Bana, buraya geleceğine söz vermişti. Gelince bu olanları ona da anlatıcaktım. En iyisi boşuna teyze olma hayalleri kurmasın.
İyice uyku bastırdığı için Hamdiye sarılıp, gözlerimi kapattım.
~
Uyandığımda hem hemşire yanıma gelmiş serumumu kontrol ediyordu. Çoktan bitmişti ve anlaşılan çıkartması gerekiyordu.
Abimse hala horlayarak uyuyordu. Hemşirenin ona çok komik bakışları vardı. Acaba uyandırmalı mıydım? Sizce? Aman iyice rezil olsun.
Kolumdaki damar yolunu çıkarttıktan ve rutin bir kontrol yaptıktan sonra gitmişti. Aradan bir 10 dakika geçtikten sonra da abim uyanmıştı.
"Çok horluyosun ya başım şişti."
"Hiç de bile ben horlamam."
"Aynen az önce gelen hemşire de farketti onu merak etme."
"Hangi hemşire şu güzel olan mı?"
"Hıhım, tam da o."
"Lan niye uyandırmıyosun, ya off Alanis! "
"E noldu sen horlamazdın hani. Niye bozuldun."
"Şuna bak ya büyümüşte abisiyle uğraşıyor."
Gülerek önüme döndüm. Daha fazla uğraşırsam sinirlenebilirdi. Acıkmaya başlamıştım. Ne zaman kahvaltı edicektik ya?
Ben abime ne kadar acıktığım hakkında uzun uzun açıklamalar yaparken kapı çalmıştı. Gelen Harrydi.
" Selamm minyatür! "
" Selamm, hoşgeldinn!"
"Nasılsın bakalım, iyi misin?"
"İyiyim senn."
"İyi bende. Okula gitmeden sana bir uğruyum dedim."
"Çok iyi yapmışsın! Okul nası gidiyor, ne var ne yok?"
" Sen olmadığın için Tony ile gidip geliyorum sıkıcı oluyor."
"Sabret bir haftaya bende gelirim."
" Unutmadan sana şunu veriyim."
Çantasının fermuarını açmış bir hediye paketi çıkartmıştı içinden. Merakla onu izlerken çıkardığı hediye paketini bana uzattı.
"Bu senin için Tony ile birlikte seçtik."
Uzattığı paketi alıp kucağıma koydum. Acaba içindeki neydi? Hediye paketinden kurtulunca ortaya küçük bir kutu çıkmıştı. Onu da açınca zarif bir kolyeyle karşılaştım.
Gerçekten çok güzeldi. Küçük bir bulut vardı üzerinde de mavi ve beyaz taşlar...
" İnanmıyorum bu çok güzel!""Beğenmene sevindim."
"Çok teşekkür ederim Harry! Takar mısın?"
"Tabiki."
Kolyeyi ona verip sırtımı döndüm. Saçlarımı elimle toplayıp boynumu ortaya çıkardım. Bir süre duraksasada kolyeyi yavaşça takmıştı.
Gülümseyerek ona döndüm:
"Nasıl oldu?"
"Çok yakıştı."
Ayağa kalkıp ona sarıldım. Benim için kıymetli bir dosttu.
Harry._. :Bu günü asla unutmayacağım.
2.806 beğeni 232 yorum
Laylass: Çok yakışıklısın 🤤
Tonys_life:Yine yakıyosun ikiz 👬 Benim kadar olmasan da...
Hellooo, nasılsınız? Yorumlarınızı bekliyorum.💖💋Çok öpüldünüz 😻 Bu arada medya Harryi nasıl dövceğini anlatan Aidan JAKDMDISMDKD (TEMSİLİ DEĞİL)