Sandra P.O.V.
Dan posle zurke...
Nakon duzeg prepiranja mene i Tajlera oko slikanja i njegove lazi na zurci, koja nam sad dovodi gomilu paparaca ispred vile, prihvatila sam da za javnost glumim da smo u vezi, i da se slikamo zajedno, samo zbog zelje za poslom. Zelim taj posao. Modeling ili dizajniranje. Par slika nece nikome naskoditi. Ne mogu sebi da priznam jednu stvar. Da, zelim da mu za stvarno budem devojka i da se slikamo kao pravi par, ali ipak...
Pod hitno mi je potrebno opustanje, te pustam neku laganu muziku na telefonu i hvatam se za sipku. Upustam se u igru do besvesti i zaboravljam sve probleme i obaveze. Zelim da mi je non stop ovako, kao sad dok pravim bezbroj krugova oko sipke.
Mrtva umorna od ovog dana, raspremam se i lezem u krevet.Otvaram oci i brzo gasim iritantan zvuk alarma.
Sedam na krevet i pokusavam da dodjem sebi, uspavana i dalje.
Odlazim u kuhinju i kuvam Tajleru i meni kafu i spremam nam dorucak. Nedeljom nema ni jedne kucne pomocnice u kuci sem mene.
Motam se, postavljajuci sto ni ne cuvsi da je neko usao u kuhinju. Bila sam u gacama i majici , nisam ocekivala da ce ustati jos sat vremena.
"OKRENI SE!!!" viknula sam videvsi ga kako ulazi u kuhinju.
Iznenadjeno je poskocio i okrenuo se jos brze dok sam ja iskoristila momemat i pobegla do svoje sobe da se obucem.
"Nista nisam video! Hhaha"rekao je saljivo..
Navlacim donji deo pidzame i vracam se dole , postidjena prethodnom situacijom. Hodam spustene glave ne gledajuci kud idem, zakacivajuci stolice i sve po kuhinji.
"Haajde opusti se, kao da nikada pre nisam video devojku u donjem vesu.." kada je to rekao zacrvenela sam se i jos vise postidela, a opet mi je bilo lakse, jer ipak video me je svakako polu golu u onom klubu gde sam igrala.
"Kada jedemo idemo da se spremimo, pa pravo na slikanje.." namignuo je.
Pogledala sam ga ljutito, ali nedovoljno pa sam se samo nasmejala.
Kada smo jeli, otisli smo da se spremimo i krenemo.
Krenula sam u helankama i majici, a on u trenerci, posto ce nam odecu oni dati.
Usli smo u auto i odvezli se do modne kuce, a gomila paparaca nas je cekala ispred. Progurali smo se do ulaza i usli unutra, pitajuci se kako smo spasli glave od ovih fotografa napolju.
Unutra su nas sacekali sa osmehom i pozdravili nas. Tek tad sam primetila da se on i ja drzimo za ruke. Kada smo izasli iz auta, uhvatio me je cvrsto za dlan i provukao kroz onu guzvu.
Unutra je bilo 2 fotografa i gomila odece.
Ona zena sa zabave, me je poslala kod nekog modnog stiliste Armena, a Tajlera je poslala kod nekog Harrisa. Odvukli su nas u svlacionice i obukli nam prva odela, a zatim menee nasminakali i kosu mi sredili.
"Imacemo 2 kruga slikanja... znaci prvo nesto elegantno, šik, visoka moda.. a zatim nesto provokativnije i izazovnije.." rekao je i namignuo.
Kada sam cula za to drugo, mrak mi je pao na oci. Kako da to odglumimo, crni Tajlere.
Onako sredjene su nas doveli pred kamere i poceli da slikaju. Slike su bile potpuno spontane i cak i ako me je u pocetku bilo stid, nastavila sam, opustajuci se malo po malo. Njegove ruke bile su na mojim kukovima, struku, ramenima ili vratu. A, pogled usmeren pravo u moje oci.
Par momenata smo se toliko zagledali jedno u drugo da smo stajali u jednoj pozi, zbunjeni da nastavimo. Grlio me je i obmotavaonme rukama, bas kako bih volela da moze zaista da uradi, ali van slike. Na jednom delu slikanja, rekli su nam da napravimo sliku, kako smo par cm od poljupca, ali ne i sam poljubac. Bilo je previse strasno za mene. Drhatala sam privlaceci svoje usne do njegovih toliko da osetin njegov dah na svojim, a on moj na njegovim.Gledala sam u njegove usne i lice ocarana prizorom, a olet suzdrzana od svojih zelja. Odjednom ugasili su kamere i modni stilisti su povikali."Gotovo, ovo je super, idemo drugi deo!!!" Rekao je i odvukli su nas svakog na svoju stranu. Bilo je to za dlaku, upalsila sam se koliko dugo cu tako moci. Krecem na drugo oblacenje.
Stvari okacene u svlacionici bile su preizazovne. Opet sam osetila onaj osecaj, kao kada sam radila na onom mestu i uhvatila me je panika. Izletela sam iz svlacionice i stala u hodnik i pocela da placem. Sva sreca niko me nije video. Suze su mi lile zbog secanja na ono mesto. Brisem brzo suze, i vracam se nazad. Nista te nece spreciti da zapocnes da zivis bolju buducnost, pa cak ni traumaticna proslost.
Oblacim svoj provokativni kostim ( brus i tange) i izlazim u bademantilu, cekajuci da se svi skupimo.
Ne svidja mi se ova vrsta slikanja i cinjenica da ovakve slike nekad izadju negde, ali uradicu to. Ako nista, bar nisam gola..
Odvode me u jednu sobu i tu vidim Tajlera u bademantilu kako gleda u mene.Tajler P.O.V.
Njena kosa je prelepa. Razbarusenih lokni, rasuta po belom bademantilu izgleda savrseno. Njen osmeh sa kojim uvek krije nesto, je i dalje prelep. "Krecemo!" Viknu fotograf i skidose nam bademantile. Njeno obnazeno telo, prekriveno sa par tankih krpica, stajalo je ispred mene, po malo drhtajuci. Gledao sam je u oci, tu sam video neku vrstu nemira i tuge. Ruke su joj bile preko grudi i stomaka, prekrivala se postidjeno, ali bespomocno. Tog momenta, uzeo sam svoju kosulju i ogrnuo preko nje. Kada su pokusali da je nagovore da skine kosulju, pretio sam im da cemo otici i da slike slobodno mogu da izbrisu. Slikanje se nastavilo. Ona se dosta opustila. Gledala me je i verovaala mi. Bar sam ja tako osecao. Njeni prsti milovali su moja ledja, a njene butine sedele su na mojim krilima. Otisli smo u neku improvizovanu kuhinju i nastavili slikanje. Rekli su joj da sedne na radni deo, a ja da stanem ispred nje. Njene noge su bile oko mene, a ruke na mom vratu.
Ona u mojim rukama, samo jedan dan zelim da provedem ovakav sa njom, bio bih najsrecniji covek na svetu. Moje zelje su prevelike i nadam se da ce nekada ovo postati stvarnost.Slikanje se ubrzo zavrsilo i mi smo krenuli nazad u vilu. Kada sam otvorio lap top imao sam sta i da vidim. "Tajler Jones, poznati biznismen, imao je fotografisanje, sa svojom naime, novom, ali i anonimnom devojkom. Niko ne zna ko je ona... Ovaj par napravio je par fotografija u poznatom modnom studiu..." izjavljuje novinarka jednih od novina koje su objavile vesti za nas.
Nisam trebao to vece da lazem, sad sam ne samo sebe uvukao u opasnost, vec i Sandru.
VOUS LISEZ
IGRAJ ZA MOJE OČI
Roman d'amourNije svacije detinjstvo savrseno i brizno. Njeno je bilo loše, a onda se tako i nastavilo. Kada je imala 16 godina, otac ju je prodao jednom kartelu, i tu nastaje pakao njenog zivota. Muskarci je citav zivot povredjuju, ali da li ce on uspeti da dop...