❤️{Ep_7}💚 (uni+zaw)

174 16 1
                                    

မဆုံစည်းနိုင်တဲ့ ကံကြမ္မာ
             ❤️🐰(Ep_7)🐷💚

"ကျန့်ကော~~~ ခင်ဗျား ဘာဖြစ်ချင်နေတာလဲ~~~ ကျတော် မပစ်နိုင်ဘူးလို့~~~"

ငိုရင်း လုံးဝ ငြင်းဆန်နေတဲ့ ရိပေါ်က သူ့ကို မပစ်ရဲတာထက် သူတစ်ခုခု ဖြစ်သွားမှာစိုးလို့ မပစ်နိုင်တာ ရှောင်ကျန့် သိလိုက်တယ်~~

ဒါ့ကြောင့် ရိပေါ် လက်ထဲက သေနတ်ကို ဆွဲယူလိုက်ပြီး~~

ဒိုင်း!!!!!

"ကျန့်ကော!!!!~~~~"

"မြင်လား ခွေးပေါက်လေး~~~ ကိုယ် ဘာမှ မဖြစ်ဘူး~~~"

"ကျန့်ကော~~ သွေး~~ သွေးတွေ~~ ကော~~".

ရိပေါ် ပြောတော့မှ သေနတ်ပစ်လိုက်တဲ့ နေရာကို စမ်းကြည့်လိုက်တော့ လက်မှာ ကပ်ပါလာတဲ့ သွေးတစ်ချို့~~~

နာကျင်မှုတွေကို ငရဲမှာ နှစ်ပေါင်းများစွာ ခံစားလာရသူမို့ သေနတ် ဒဏ်ရာရဲ့ နာကျင်မှုကို ချက်ချင်း မသိလိုက်တာ~~

တဖြည်းဖြည်းစူးအောင့်လာတဲ့ ခံစားချက်နဲ့အတူ ဝမ်းဗိုက် ဒဏ်ရာကနေ သွေးတွေ တရစပ် ထွက်လာခဲ့တယ်~~~

ဒူးထောက်ကျသွားတဲ့ ရှောင်ကျန့်ကို
ရိပေါ် အပြေးအလွှား ပွေ့ချီရင်း~~~

"ခင်ဗျား ရူးနေတာလား ရှောင်ကျန့်~~ ဟမ်~~~ ခင်ဗျား အရူးပဲ~~~"

ရိပေါ်ဟာ စစ်ကျွေးကို ဖုန်းဆက်လိုက်ပြီး~~~~

"စစ်ကျွေး~~ လူ~~ လူနာတင်ယဉ် အသင့်ပြင်ထား~~ မင်း ပြထားတဲ့ မြေပုံက အပိုင်း C1 ကို လာခဲ့~~ မြန်မြန်~~~ "

"ရိပေါ်~~ မင်း ဘာဖြစ်လို့လဲ~~ ရိပေါ်~~ ဟယ်လို ~~ ဟယ်~~"

စစ်ကျွေး ပြောတာမဆုံးခင် ဖုန်းကို ချလိုက်ပြီး~~

ဒဏ်ရာပေါ် လက်နဲ့ ဖိထားကာ သွေးတိတ်အောင် လုပ်သည်~~

"ရိပေါ်~~~"

"စကားမပြောနဲ့~~~"

"ကိုယ်~~~"

"စကားမပြောနဲ့လို့ ခင်ဗျားကို ပြောနေတယ်လေ~~~ အာ့ပါးစပ်ကို ပိတ်ထားလို့~~~ အီး~~ ရူးနေလို့ ကိုယ့်ကိုကို ပြန်ပစ်ရသလား~~ ဟင့်~~"

မဆုံစည်းနိုင်တဲ့ ကံကြမ္မာWhere stories live. Discover now