0.4

1.5K 88 60
                                    

"Fotoğraf çekilmemiz lazım." dedi Jennie ters ters bakarak. Ben de ona ters ters bakıp telefonumu çıkardım.

Kamerayı açtıktan sonra "Yaklaş" dedim. İstemese de biraz yaklaştı hala kamera ikimizi de alamıyordu.

"Biraz daha" dedim sert bakışlarımla. Oflayarak biraz daha yaklaştı. Artık ikimizde görünüyorduk ama hala bir birimizden uzaktık.

Tam çekiceğim sırada bir tane teyzenin yanımıza gelmesiyle ona döndüm.

"Gençler fotoğraf mı çekeceksiniz? Durun ben çekeyim." dedi. Telefonumu ona uzatınca karşımıza geçip telefonu bize doğru doğrulttu.

"Kızım sen biraz yaklaş erkek arkadaşına, sen de oğlum." dedi teyze.

Erkek arkadaş?

"Yanlış anladınız" diye düzeltmeye çalışsa da Jennie teyzenin zoruyla bana yaklaştı.

"Poz verin gençler." demesiyle poz verdik.

Telefonu bana doğru uzatıp "Çok yakışıyorsunuz hiç ayrılmayın." dedi.

Biz daha birşey demeden uzaklaştı.

Telefondaki fotoğrafa baktım. Bunu bilgisayara aktarır aktarmaz silmem lazımdı.

Yazardan: Edit bana ait pek güzel olmamış olabilir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yazardan: Edit bana ait pek güzel olmamış olabilir.

"Hadi gidelim, kalan sunumu falan da yarın yaparız." Jennie'nin böyle demesiyle ordan uzaklaşıp arabama bindim. "Her zamanki bara gidelim."

Şoför bana bakıp "Hanımefendiyi bırakmayacak mıyız efendim? Camdan size bakıyor." dedi.

Başımı pencereye çevirdiğimde çatık kaşlarla bana bakan Jennie'yi gördüm.

Sırıtıp ona el salladım sonra şoföre dönüp "Gerek yok, biz gidelim." dedim.

Şoför başını olumlu anlamda sallayıp arabayı çalıştırdı.

Jennie Anlatımıyla

Gerizekalı mal! Bir anda arabasına binip gitti ya! Bir de sırıtıyor. Ne bekliyorsam! Beni eve bırakacağını falan mı?

Otobüs durağına doğru yürüyüp otobüs beklemeye başladım.

▪︎

Yatmadan önce V'ye mesaj attım.

Siz: Merhaba V

Siz: Naber?

V: Mwrhsbz Smonimxik  (Merhaba Anonimcik)

Siz: V sen iyi misin?

V: Tsboki (Tabiki)

Destiny ❦ Taennie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin